TechTiger Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 (endret) Jovisst er det evolusjon, alt er evolusjon. Dinosaurene, istiden, ++ Nei det er bare natur katastrofer osv. har ingenting med evolusjon å gjøre, evolusjon fins ikke. Jeg trodde du mente at katolikkene var de som hadde rett, IHS? I og med at de besitter flertallet? Endret 9. april 2010 av TechTiger Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Jovisst er det evolusjon, alt er evolusjon. Dinosaurene, istiden, ++ Nei det er bare natur katastrofer osv. har ingenting med evolusjon å gjøre, evolusjon fins ikke. HVORFOR er du så sikker? Lenke til kommentar
Sisyphus Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Han er sikker fordi fantasiverdenen > virkeligheten. Det blir virkeligheten som blir verdisjekket opp mot fantasien og ikke omvendt. Noe som man bør ta seriøst og snakke med psykolog eller lignene. Mental helse er viktig for alle. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 (endret) Men er det ikke Gud some styrer slikt? Saa hvorfor driver gammern med saa mye faenskap? Hva sier den gamle skoyerboka om det? Endret 9. april 2010 av oletheking Lenke til kommentar
IHS Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 (endret) Jovisst er det evolusjon, alt er evolusjon. Dinosaurene, istiden, ++ Nei det er bare natur katastrofer osv. har ingenting med evolusjon å gjøre, evolusjon fins ikke. HVORFOR er du så sikker? Se på alt det som beviselig eksisterer og alt det som beviselig har eksistert, CypheroN Legg til side evolusjons teorien og tenk litt selv over hva du ser og ikke ser. Så ser du at det er en annen sammenheng i det hele. Endret 9. april 2010 av IHS Lenke til kommentar
Sisyphus Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Se på alt det som beviselig eksisterer og alt det som beviselig har eksistert, CypheroN Det er det dummeste jeg har hørt. Se på alt som beviselig eksisterer og som beviselig har eksistert og forklar hvordan i helvete dette skal bli forklart av en tullete gud? Legg til side evolusjons teorien og tenk litt selv over hva du ser og ikke ser.Så ser du at det er en annen sammenheng i det hele. Dette forklarer hvordan du tenker. Tar all rasjonell, logisk, vitenskapelig og etablert tenking og legger det til side for så å finne på egne forskrudde definisjoner. Klarer du ikke se at dette er selve essensen i hvorfor du ikke klarer svare på spørsmål? Du finner på noen tullete "teorier" og når enkle og åpenbare spørsmål stilles klarer du ikke å finne på underbyggende teorier for å støtte disse faktaene. Hvorfor gidder du? Hva er drivkraften? Ønsker du virkelig å prøve, selv om det åpenbart er håpløst, å konvertere enda flere inni denne krabbetegnen av desillusjoner og fantasi? Lenke til kommentar
TechTiger Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Jovisst er det evolusjon, alt er evolusjon. Dinosaurene, istiden, ++ Nei det er bare natur katastrofer osv. har ingenting med evolusjon å gjøre, evolusjon fins ikke. HVORFOR er du så sikker? Se på alt det som beviselig eksisterer og alt det som beviselig har eksistert, CypheroN Legg til side evolusjons teorien og tenk litt selv over hva du ser og ikke ser. Så ser du at det er en annen sammenheng i det hele. Jeg spør igjen IHS, var det ikke katolikkene som sto for sannheten, ettersom de besitter flertallet? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Jovisst er det evolusjon, alt er evolusjon. Dinosaurene, istiden, ++ Nei det er bare natur katastrofer osv. har ingenting med evolusjon å gjøre, evolusjon fins ikke. HVORFOR er du så sikker? Se på alt det som beviselig eksisterer og alt det som beviselig har eksistert, CypheroN Legg til side evolusjons teorien og tenk litt selv over hva du ser og ikke ser. Så ser du at det er en annen sammenheng i det hele. Ærlig talt blir jeg litt sint. Jeg jobber ikke med biologi hver dag, men allikevel irriterer dette meg. Jeg kan spørre meg selv hvorfor dette irriterer dette meg, og svaret er fordi du har en anti-evolusjonistisk forutinntatthet. Men kanskje det er jeg som er forutinntatt? Men det viser seg at jeg ER ikke det. Jeg jobber kanskje som kjent for noen med programmering. For meg er dokumentasjon det viktigste verktøyet jeg har, det er det jeg baserer mye av arbeidet jeg utfører på. Helt tilfeldigvis jobbet jeg med noe som kalles genetiske algoritmer, og ikke bare det, men direkte med genetiske koder, som gjorde at jeg reagerte på at noen sa at genetiske koder var kompliserte - de er ikke det. Evolusjon gir mening. Det er simpelt, det er bekreftet av flere kilder etter Darwins tid, DNA som er kanskje det største beviset. Ikke bare fordi DAN eksisterer, men hvordan DNA viser forholdet forskjellige arter har til hverandre. Dette er ikke bare antagelser, dette er noe som er rett og slett vist ved mer eller mindre alle arter om forskjellige arter på wikipedia MED REFERANSER! For meg er det rett og slett helt ufattelig at mennesker kan nekte for at det stemmer. Lenke til kommentar
TechTiger Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Kristne som benekter evolusjon er ikke ekte kristne. Lenke til kommentar
Stjernestøv Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Kristne som benekter evolusjon er ikke ekte kristne. Nemlig! Men jeg tror noen kristne anerkjenner evolusjonsteorien men fornekter dette i diskusjon med ikke-troende.... Lenke til kommentar
IHS Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Jovisst er det evolusjon, alt er evolusjon. Dinosaurene, istiden, ++ Nei det er bare natur katastrofer osv. har ingenting med evolusjon å gjøre, evolusjon fins ikke. HVORFOR er du så sikker? Se på alt det som beviselig eksisterer og alt det som beviselig har eksistert, CypheroN Legg til side evolusjons teorien og tenk litt selv over hva du ser og ikke ser. Så ser du at det er en annen sammenheng i det hele. Ærlig talt blir jeg litt sint. Jeg jobber ikke med biologi hver dag, men allikevel irriterer dette meg. Jeg kan spørre meg selv hvorfor dette irriterer dette meg, og svaret er fordi du har en anti-evolusjonistisk forutinntatthet. Men kanskje det er jeg som er forutinntatt? Men det viser seg at jeg ER ikke det. Jeg jobber kanskje som kjent for noen med programmering. For meg er dokumentasjon det viktigste verktøyet jeg har, det er det jeg baserer mye av arbeidet jeg utfører på. Helt tilfeldigvis jobbet jeg med noe som kalles genetiske algoritmer, og ikke bare det, men direkte med genetiske koder, som gjorde at jeg reagerte på at noen sa at genetiske koder var kompliserte - de er ikke det. Evolusjon gir mening. Det er simpelt, det er bekreftet av flere kilder etter Darwins tid, DNA som er kanskje det største beviset. Ikke bare fordi DAN eksisterer, men hvordan DNA viser forholdet forskjellige arter har til hverandre. Dette er ikke bare antagelser, dette er noe som er rett og slett vist ved mer eller mindre alle arter om forskjellige arter på wikipedia MED REFERANSER! For meg er det rett og slett helt ufattelig at mennesker kan nekte for at det stemmer. Hva som skjer eller ikke skjer med DNA molekylet. Ugyldig gjør ikke alt det som beviselig eksisterer og alt det som beviselig har eksistert på jorden, GeirGrusom Lenke til kommentar
TechTiger Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Kristne som benekter evolusjon er ikke ekte kristne. Nemlig! Men jeg tror noen kristne anerkjenner evolusjonsteorien men fornekter dette i diskusjon med ikke-troende.... IHS fordømmer seg selv ved å gå imot de ekte kristne, slik han gjør. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 (endret) Se på alt det som beviselig eksisterer og alt det som beviselig har eksistert, CypheroN Legg til side evolusjons teorien og tenk litt selv over hva du ser og ikke ser. Så ser du at det er en annen sammenheng i det hele. Nei, jeg ser ikke sammenhengen. Det er problemet. I don't get it. Og derfor er jeg ateist. Endret 9. april 2010 av CypheroN Lenke til kommentar
IHS Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Jovisst er det evolusjon, alt er evolusjon. Dinosaurene, istiden, ++ Nei det er bare natur katastrofer osv. har ingenting med evolusjon å gjøre, evolusjon fins ikke. HVORFOR er du så sikker? Se på alt det som beviselig eksisterer og alt det som beviselig har eksistert, CypheroN Legg til side evolusjons teorien og tenk litt selv over hva du ser og ikke ser. Så ser du at det er en annen sammenheng i det hele. Nei, jeg ser ikke sammenhengen. Det er problemet. I don't get it. Og derfor er jeg ateist. Helt uavhengig av Gud, evolusjons teorien er feil. Sammenhengen er tydeligvis en helt annen. Lenke til kommentar
TechTiger Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Jovisst er det evolusjon, alt er evolusjon. Dinosaurene, istiden, ++ Nei det er bare natur katastrofer osv. har ingenting med evolusjon å gjøre, evolusjon fins ikke. HVORFOR er du så sikker? Se på alt det som beviselig eksisterer og alt det som beviselig har eksistert, CypheroN Legg til side evolusjons teorien og tenk litt selv over hva du ser og ikke ser. Så ser du at det er en annen sammenheng i det hele. Nei, jeg ser ikke sammenhengen. Det er problemet. I don't get it. Og derfor er jeg ateist. Helt uavhengig av Gud, evolusjons teorien er feil. Sammenhengen er tydeligvis en helt annen. Flott! Da regner jeg med at du kan bevise denne påstanden, så vi kan bli kvitt denne tøysete teorien. Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Jeg er en realist, altså jeg tror på vitenskapen og det naturlige, og alt som heter religion mener jeg er tull og tøys. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 (endret) La meg svare deg slik: Hvorfor er det så vanskelig for deg å akseptere Allah? Hvorfor er det så vanskelig for deg å akseptere Tor og Odin? Hvorfor er det så vanskelig for deg å akseptere Buddha? Hvorfor er det så vanskelig for deg å akseptere Krishna? Hvorfor er det så vanskelig for deg å akseptere Zevs? Hvorfor er det så vanskelig for deg å akseptere den store JuJu på bunnen av havet? Forstå hvorfor du avviser alle andre guder enn din egen, så vil du forstå hvorfor jeg avviser din. MVH, Your Friendly Neighbourhood Atheist Det er vanskelig for meg og akseptere de pga de har ingenting å gi meg[...] Og der har du svaret mitt! Endret 10. april 2010 av Thomas_H Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Jovisst er det evolusjon, alt er evolusjon. Dinosaurene, istiden, ++ Nei det er bare natur katastrofer osv. har ingenting med evolusjon å gjøre, evolusjon fins ikke. HVORFOR er du så sikker? Se på alt det som beviselig eksisterer og alt det som beviselig har eksistert, CypheroN Legg til side evolusjons teorien og tenk litt selv over hva du ser og ikke ser. Så ser du at det er en annen sammenheng i det hele. http://digg.com/general_sciences/Group_of_Lions_Marooned_on_an_Island_Evolve_into_Super_Lions Fortell meg at evolusjonsteorien ikke stemmer. Lenke til kommentar
DenSisteRidder Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Det hadde ikke vært så vanskelig å akspetere om jeg hadde noe slags tro på at det faktisk var sant. Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Hva har Jesus gjort for meg på korset? Han har nemlig aldri gjort noe for meg. Han har kostet meg penger pga kirken sluker penger av staten. Han har hjulpet pedofile?, noe annet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg