fjarle Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 - Nokia gjør klar til produksjon av Ipad-konkurrent. Les mer Lenke til kommentar
Geirern Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 FIRST *krysser fingrene for Meego* Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Kommer det en slik enhet med Meego med samme kvalitet og frihet som N900 med Maemo er det ganske sikkert at jeg ender opp med en slik. GNU/Linux med et touch-optimalisert interface hvor du har full tilgang til systemet og med god connectivity høres bare rått ut. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Lager de produkter til nerden har de tap. Brukevennlighet er tingen og det som Apple er så gode på (nå også Android). Jeg mener...Tilgangspunkt....UNIX-bane....kom igjen Nokia, det er 2010. Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 For et artikkelbilde..haha! ^^ Blir spennende å se hva de kommer med. Håper folk kan dra sammenligningstester av iPad, WePAd, HP Slate osv Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Dinsdale: Nå er det mulig at Nokia retter seg nettop mot nerdene. Det er noen av oss som faktisk liker at ting er avanserte. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Dinsdale: Nå er det mulig at Nokia retter seg nettop mot nerdene. Det er noen av oss som faktisk liker at ting er avanserte. Om de skal konkurrere med iPad kan de ikke lage produkter for nerdene som utgjør 0,1 promille av brukergruppen. Det skjønner nok Nokia Lenke til kommentar
bky65 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Det som er så flott med GNU/Linux er at det er så skalerbart på alle mulige måter, også mellom meget brukervennlig til supernerden som bare bruker xterm :-D Lenke til kommentar
Decoman Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Hrm, jeg vil se nyheter om Skiff ebook reader. Men selvfølgelig, Skiff er visst ikke noe som kommer med det første og så er det uklart hva som er pris, tilgjengelighet og funksjonalitet. Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Håper på Meego jeg også. Den plattformen trenger flest mulig enheter, og det blir godt med alternativer til Android. Får bare håpe at den kan by på det meste av det ICDs Gemini kan. Og at Skyfire kommer på plattformen slik at vi får tilgang på Hulu også. Endret 8. april 2010 av hvakrg Lenke til kommentar
IltePilt Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Jeg skal vente. Noen simpel Ipad kommer uansett ikke på tale. Apple får finne noen andre gjøker å sensurere. Lenke til kommentar
AmiloD Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Håper bare det ikke blir en stor N97.. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) Nokia har allerede bred erfaring med tablets: En tablet En tablet til Ble de egentlig noen suksess? Endret 12. mai 2010 av PL610 Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Ble de egentlig noen suksess? Relativt ja, til å være ment for et så snevert marked, og både software- og hardware-platformen lever i dag i nyeste søsken N900 og senere i Operativsystemet Meego. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Men er det å satse på et snevert marked egentlig så lurt hvis man vil hevde seg? Vi får se om Nokia tar lærdom av hva som skjer i verden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg