Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

ØNH-spesialister i Osloområdet, som er positive til allergivaksinasjon?

Leftie

Anbefalte innlegg

Jeg sliter med mange forskjellige allergier, og med en ny pollensesong i anmarsj, gruer jeg meg veldig.

Nå har jeg riktignok et fullt arsenal av allergimedisiner, men selv med dette regner jeg med at våren og sommeren kan bli en nokså røff periode.

I fjor var jeg hos en Øre/Nese/Hals spesialist for å forhøre meg om allergivaksinasjon (også kjent som hyposensibilisering eller spesifikk immunterapi), men jeg fikk inntrykk av at han ikke var særlig positiv til slik behandling i det hele tatt. Dette synes jeg er synd, ettersom såpass mange etter hvert rapporterer om god virkning av slik behandling.

Jeg er interessert i å forsøke på nytt for å få allergivaksinasjon. Derfor lurer jeg på følgende: Kjenner dere til ØNH-spesialister i Osloområdet, som er positive til å gi pasientene sine allergivaksinasjon?

Ikke for å være slem, men jeg vil bare gjøre det klart at jeg ikke ønsker tips om nye allergimedisiner, eller noen former for "alternativ" behandling.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har allerede snakket med fastlegen og har fått en åpen henvisning til spesialist.

Det jeg trenger nå er, som sagt, å vite hvem jeg bør kontakte for å faktisk få behandlinga jeg ønsker.

Men takk for innspillet, det kom ikke fram av originalposten :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...