Gå til innhold

Den store Skate. 3 tråden


tsghost

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja. Oppå der.. med megahoppet ned til den blå poolen.

 

Men det siste hoppet er insane. Har stått på 70,5m. Ganske ekstremt. Det hoppet tåler ikke mange cm til før leggen klapper sammen.

 

Det er også dritkult å bygge et skikkelig mega-air-jump i park-editoren. Skulle dog ønske det var mulig å grave ned i bakken slik som på gode gamle Tony Hawk Pro Skater 3, for enda mer ekstreme hopp.

Lenke til kommentar

idag sjedde det noe kult. en fyr fra Firstplay (aldri hørt om det, men det er noen som lager videoer/reviews til ps3) han spurte om han kunne bruke noen av skate 3 videoene i den neste episoden deres , og dette synest jeg var veldig kult :!:

Endret av 3rl3nd
Lenke til kommentar

er det noen som vil hjelpe meg med ett trophie. jeg skal spille med 6 spillere i ett team freeskate session. er det noen som vil joine teamet mitt? bare legg til erlendh på PSN.

 

Har du mange med i det teamet ? Trenger den jeg og, men vi er to i et team allerede som jeg skal ta resten av online trophies med senere

Lenke til kommentar

er det noen som vil hjelpe meg med ett trophie. jeg skal spille med 6 spillere i ett team freeskate session. er det noen som vil joine teamet mitt? bare legg til erlendh på PSN.

 

Har du mange med i det teamet ? Trenger den jeg og, men vi er to i et team allerede som jeg skal ta resten av online trophies med senere

det er to i teamet mitt også

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...