Andreasfe Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 DLC'en Danny Way's Hawaiaan Dream er awesome. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Danny way parken er konge! Har du funnet den hemmelige poolen ? Btw, noen som kan hjelpe med team skate thropies? Mangler bare dem :/ Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Ja. Oppå der.. med megahoppet ned til den blå poolen. Men det siste hoppet er insane. Har stått på 70,5m. Ganske ekstremt. Det hoppet tåler ikke mange cm til før leggen klapper sammen. Det er også dritkult å bygge et skikkelig mega-air-jump i park-editoren. Skulle dog ønske det var mulig å grave ned i bakken slik som på gode gamle Tony Hawk Pro Skater 3, for enda mer ekstreme hopp. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 ja, du springer inn mellom alle buskene mot toppen og vips der er det to små pools med en transfer ^^ Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 (endret) idag sjedde det noe kult. en fyr fra Firstplay (aldri hørt om det, men det er noen som lager videoer/reviews til ps3) han spurte om han kunne bruke noen av skate 3 videoene i den neste episoden deres , og dette synest jeg var veldig kult :!: Endret 28. juli 2010 av 3rl3nd Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 er det noen som vil hjelpe meg med ett trophie. jeg skal spille med 6 spillere i ett team freeskate session. er det noen som vil joine teamet mitt? bare legg til erlendh på PSN. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 er det noen som vil hjelpe meg med ett trophie. jeg skal spille med 6 spillere i ett team freeskate session. er det noen som vil joine teamet mitt? bare legg til erlendh på PSN. Har du mange med i det teamet ? Trenger den jeg og, men vi er to i et team allerede som jeg skal ta resten av online trophies med senere Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 er det noen som vil hjelpe meg med ett trophie. jeg skal spille med 6 spillere i ett team freeskate session. er det noen som vil joine teamet mitt? bare legg til erlendh på PSN. Har du mange med i det teamet ? Trenger den jeg og, men vi er to i et team allerede som jeg skal ta resten av online trophies med senere det er to i teamet mitt også Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 addet deg nå, så joiner når det nærmer seg 6 =) Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 addet deg nå, så joiner når det nærmer seg 6 =) ok da er vi hallveis. har noen venner som jeg har invitert nå men de har ikkje vert pålogget siden jeg inviterte dem, så de er sikkert ikke lenge igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå