Gå til innhold

Den store Skate. 3 tråden


tsghost

Anbefalte innlegg

Kjøpte på lørdag og har spilt mye siden da, men jeg tar meg selv i å bli skuffet.

Dårlig musikk, det er selvfølgelig hederlige unntak, bydeler som ikke henger sammen slik at man må teleportere og dermed mister noe av det beste med skate, den herlige metroen.

Kartet er også dårlig, umulig å se hvor man er og hvordan det ser ut rundt deg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg gav opp skate 2 ganske kjapt, men skate 3 er svært bra. :)

 

Eneste jeg ikke liker er at man kan gå opp i manual og kjøre rundt stort sett så lenge man vil. Bare for moro skyld gikk opp i manual, stoppet, begynte å kjøre forover igjen etter noen sekunder (på flatmark uten å sparke ifra) og holdt manualen i tre minutter til i strekk. Kunne ha holdt den mye lengre, men så ikke helt poenget. Skal det være sånn? Jeg spilte på Hardcore.

Endret av thecrow77
Lenke til kommentar

Spilt det noen dager nå. Det er ganske fett.

Et problem jeg har er at jeg ikke får til å rotere back/front-flip. Den vil bare ikke rotere. I skate 2 var det en lek.

 

Har dere problem med at hele spillet klikker? Av og til når jeg loader en challenge tar det 2-5 min. Og av og til klikker hele ps3.. Suger maks..

 

Ellers er det et kult spill.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Har hatt Skate 3 i to dager nå og er storfornøyd for det meste. Noe jeg kan klage på er at du ikke kan få skateren din til å ligne på seg selv i det heletatt, en del bugs og evig manuals.

 

Spiller for morroskyld på xbox 360 :)

 

Add meg hvis du vil:) GT: TurtleSaus

Lenke til kommentar

Jeg gav opp skate 2 ganske kjapt, men skate 3 er svært bra. :)

 

Eneste jeg ikke liker er at man kan gå opp i manual og kjøre rundt stort sett så lenge man vil. Bare for moro skyld gikk opp i manual, stoppet, begynte å kjøre forover igjen etter noen sekunder (på flatmark uten å sparke ifra) og holdt manualen i tre minutter til i strekk. Kunne ha holdt den mye lengre, men så ikke helt poenget. Skal det være sånn? Jeg spilte på Hardcore.

 

Nå vet jeg ikke din erfaring med "ordentlig" skateboard, men det er vel teknisk mulig å holde balansen på kun et hjulpar så lenge man vil i virkeligheten. Vipper du styrestikka til høyre/venstre ser du også at du legger vekt til høyre/venstre, og det er faktisk mulig å oppnå fart fra komplett stillestående ved å "vugge" slik fra side til side. Vanskelig? Ja. Umulig? Nei.

Lenke til kommentar

Spilt det noen dager nå. Det er ganske fett.

Et problem jeg har er at jeg ikke får til å rotere back/front-flip. Den vil bare ikke rotere. I skate 2 var det en lek.

 

Har dere problem med at hele spillet klikker? Av og til når jeg loader en challenge tar det 2-5 min. Og av og til klikker hele ps3.. Suger maks..

 

Ellers er det et kult spill.

husk: du må ta ollie for og ta Front/back-flip :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...