Gå til innhold

Den store Skate. 3 tråden


tsghost

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Manuals er delvis forklart. Dvs man drar spaken litt ned for manual og litt forover for nose manual på enkelte steder. Men det må da være mer enn det?

 

Sliter for øvrig med Benny Fairfax. Noen som har noen tips? Jeg klarer å slå ham i den første runden, men i de neste taper jeg stort sett hver gang. I en klarte han først 500 poeng, og jeg fikk 1200. Deretter fikk han 2000 og vant, uten at jeg fikk sjanse til å prøve igjen?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Er det enkelte rails som har et stort felt som dytter vekk skatere som prøver å raile på det på hardcore? Man blir jo faen meg dyttet vekk fra noen av railene...

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Hvordan kan jeg få min spillerfyr på Skate 3 inn på skate.ea kontoen min?

 

"Tag the spots" challenge må være noe av det teiteste og mest ubrukelig jeg noensinne har vært borti.. Herregud..

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Har ikke bladd i gjennom hele tråden her, men hva skjer med EA sine servere?

Får kun feilmelding om at man ikke får kontakt med EA sine servere.

 

Skulle ikke dette spillet være laget spesiellt med tanke på online spilling, og så funker det ikke. Er så great!

Noen som vet noe om hva som skjer med dette og om det skal bli fikset, for nå er det jo gått endel dager siden launch?

 

Har det til Xbox 360.

Lenke til kommentar
"Tag the spots" challenge må være noe av det teiteste og mest ubrukelig jeg noensinne har vært borti.. Herregud..

 

Mener du de stedene man gjør triks for å "eie" et bestemt sted? (f.eks en rampe?) Jeg liker de ganske mye. Det er null tidsfrist, så man kan leke der så lenge man vil og likevel føle at man gjør noe viktig. I tillegg er det jo god trening for oss nybegynnere. :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
"Tag the spots" challenge må være noe av det teiteste og mest ubrukelig jeg noensinne har vært borti.. Herregud..

 

Mener du de stedene man gjør triks for å "eie" et bestemt sted? (f.eks en rampe?) Jeg liker de ganske mye. Det er null tidsfrist, så man kan leke der så lenge man vil og likevel føle at man gjør noe viktig. I tillegg er det jo god trening for oss nybegynnere. :)

Nei, du måtte bruke piltastene for å gjøre forskjellige postures (f.eks air guitar) på div spots.

Lenke til kommentar

karriere-modusen er dritdårlig. alle utordringene er laget for normal/lett-instllinger, og er nær umulig å gjøre på den vanskeligste innstillingen. hvorfor har de datastyrte spillerne jetpacks? de får liksom tre hundre meter med luft på hver rampe. latterlig.

 

fysikken er forbedret kraftig. den vanskeligste instillingen gjør spillet kjempegøy. men karriere-modusen er ikke laget med tanke på den. helt teit.

 

de har forøvrig ødelagt hele frihetsfølelsen spillet brukte å gi, ved å ikke inkludere kart, samt å dele byen opp i deler. det er meningen du skal teleportere deg imellom alle utfordringene nå. hallo? det som gjorde skate. og Skate 2 morsomt var jo nettopp den følelsen å være fri som fuglen. det var deilig å bare skate igjennom byen, uten noen hemninger.

 

de har ødelagt for seg selv.

Lenke til kommentar

og de må innføre en grind-knapp, slik som i Tony Hawk. iallafll noe lignende. for på den enkleste og på normal vanskelighetsgrad, så er grinding magnetisert, så du treffer alt i hele verden, og grinder det med stort hell. om du faktisk *vil* grinde det, tas ingen hensyn til. mens på den høyeste vanskelighetsgraden, der er det nærmest umulig å treffe vanskelige grinds, fordi analogstikkene er ikke presise nok til denne typen kirurgi.

 

fael.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...