frds Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Hvor ble det av party play? Etter min mening alt for kort spill, i hvert fall m.t.p å få siste milestonen.. Også en rekke bugs Etter en revurdering var skate 3 en skuffelse. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Hvor kan jeg lage mine egne parker og laste ned andres? Finner det ikke.. Lenke til kommentar
Thomasehlol Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Tror mye av grunnen for at nettopp manuals, handplants osv. ikke er med fordi det var ganske nøye forklart i Skate og Skate 2, kjipt for de som ikke har spilt spillene Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Manuals er delvis forklart. Dvs man drar spaken litt ned for manual og litt forover for nose manual på enkelte steder. Men det må da være mer enn det? Sliter for øvrig med Benny Fairfax. Noen som har noen tips? Jeg klarer å slå ham i den første runden, men i de neste taper jeg stort sett hver gang. I en klarte han først 500 poeng, og jeg fikk 1200. Deretter fikk han 2000 og vant, uten at jeg fikk sjanse til å prøve igjen? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Er det enkelte rails som har et stort felt som dytter vekk skatere som prøver å raile på det på hardcore? Man blir jo faen meg dyttet vekk fra noen av railene... Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Det samme gjelder på Normal. Hadde nær sagt heldigvis... Satt veldig lenge i går og strevde med en rail-challenge, fordi jeg hele tiden hoppet opp på en rail og skled av, ble dyttet av eller kræsjet i løse luften. Det gikk til slutt, men det var et slit. Bra det ikke bare er jeg som har det problemet. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 (endret) Hvor finner jeg filmene og bildene jeg har lastet opp på nettet? Jeg finner dem i spillet, men ligger de ikke på nettet et sted? Edit: Nevermind, fant det. Edit 2: Lekte litt med å se hvor høyt det er mulig å hoppe. Endret 16. mai 2010 av thecrow77 Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 (endret) Har laget en Skate 3 vennetråd for PS3 Endret 16. mai 2010 av Burny Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 (endret) Hvordan kan jeg få min spillerfyr på Skate 3 inn på skate.ea kontoen min? "Tag the spots" challenge må være noe av det teiteste og mest ubrukelig jeg noensinne har vært borti.. Herregud.. Endret 17. mai 2010 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Har ikke bladd i gjennom hele tråden her, men hva skjer med EA sine servere? Får kun feilmelding om at man ikke får kontakt med EA sine servere. Skulle ikke dette spillet være laget spesiellt med tanke på online spilling, og så funker det ikke. Er så great! Noen som vet noe om hva som skjer med dette og om det skal bli fikset, for nå er det jo gått endel dager siden launch? Har det til Xbox 360. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 "Tag the spots" challenge må være noe av det teiteste og mest ubrukelig jeg noensinne har vært borti.. Herregud.. Mener du de stedene man gjør triks for å "eie" et bestemt sted? (f.eks en rampe?) Jeg liker de ganske mye. Det er null tidsfrist, så man kan leke der så lenge man vil og likevel føle at man gjør noe viktig. I tillegg er det jo god trening for oss nybegynnere. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 "Tag the spots" challenge må være noe av det teiteste og mest ubrukelig jeg noensinne har vært borti.. Herregud.. Mener du de stedene man gjør triks for å "eie" et bestemt sted? (f.eks en rampe?) Jeg liker de ganske mye. Det er null tidsfrist, så man kan leke der så lenge man vil og likevel føle at man gjør noe viktig. I tillegg er det jo god trening for oss nybegynnere. Nei, du måtte bruke piltastene for å gjøre forskjellige postures (f.eks air guitar) på div spots. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Ah, har ikke sett dem ennå. Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 karriere-modusen er dritdårlig. alle utordringene er laget for normal/lett-instllinger, og er nær umulig å gjøre på den vanskeligste innstillingen. hvorfor har de datastyrte spillerne jetpacks? de får liksom tre hundre meter med luft på hver rampe. latterlig. fysikken er forbedret kraftig. den vanskeligste instillingen gjør spillet kjempegøy. men karriere-modusen er ikke laget med tanke på den. helt teit. de har forøvrig ødelagt hele frihetsfølelsen spillet brukte å gi, ved å ikke inkludere kart, samt å dele byen opp i deler. det er meningen du skal teleportere deg imellom alle utfordringene nå. hallo? det som gjorde skate. og Skate 2 morsomt var jo nettopp den følelsen å være fri som fuglen. det var deilig å bare skate igjennom byen, uten noen hemninger. de har ødelagt for seg selv. Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 og de må innføre en grind-knapp, slik som i Tony Hawk. iallafll noe lignende. for på den enkleste og på normal vanskelighetsgrad, så er grinding magnetisert, så du treffer alt i hele verden, og grinder det med stort hell. om du faktisk *vil* grinde det, tas ingen hensyn til. mens på den høyeste vanskelighetsgraden, der er det nærmest umulig å treffe vanskelige grinds, fordi analogstikkene er ikke presise nok til denne typen kirurgi. fael. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Jeg er nybegynner og har aldri hatt noen særlig problemer med å grinde? Selv på Hardcore er det ikke så vanskelig? Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 grinding på vert ramper etc er ikke noe spesielt stress, men når du kommer i hundre og skal elegant dra med deg et tynt gelender på 2m for flavour, så er sjeldent stikkene presise nok til at du ikke hopper akkurat over - eller akkurat for kort. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Det kan være litt vanskelig, men vinkelen du hopper fra har veldig mye å si. Om du klarer å svinge så du kjører nesten parallelt med gelenderet skal det mye til for å bomme. Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Bare jeg som sliter med body flips? Noen som får dem til? Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Bare jeg som sliter med body flips? Noen som får dem til? De har forandra det sånn at du ikke skal gjøre det uten vilje lenger. Prøv å grab FØR du trykker frem eller bakover. Få inn timinga så sitter den igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå