Gå til innhold

Den store Skate. 3 tråden


tsghost

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Kjøpte spillet nå nettop, og satte den i Xboxen, før jeg fant ut at jeg har RROD. Faens kjipt. Første gang jeg har satt et spill inn i xboxen på flere måneder. Bare brukt den til film, og den har vært av den siste måneden. HVORFOR MÅTTE DET SKJE AKKURAT NÅ!?!?!

Lenke til kommentar

Litt morsomt å lese denne tråden. Jeg ble svært skuffet over skate 2 og har ikke fulgt noe med på den fronten. Veldig mange her har forhåndsbestilt og gleder seg, og jeg ante ikke at det var ute engang da jeg ruslet inn på butikken og kjøpte det. :p

 

Begynner å bli en stund siden skate 2, men styrte man ikke med den høyre spaken der? Nå styrer vi med den venstre. Det gjør at det er mye lettere å gjøre triks, noe som gjør det langt mindre frustrerende for en nybegynner som meg. Kan nok kose meg lenge med dette. :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Begynner å bli en stund siden skate 2, men styrte man ikke med den høyre spaken der? Nå styrer vi med den venstre. Det gjør at det er mye lettere å gjøre triks, noe som gjør det langt mindre frustrerende for en nybegynner som meg. Kan nok kose meg lenge med dette. :)

Man har alltid styrt med venstre spaken, og trikset med høyre. Det har iallefall vært default på både Skate 1 og Skate 2.

 

Edit: Er det forresten andre som ikke får lasta opp klipp?

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Begynner å bli en stund siden skate 2, men styrte man ikke med den høyre spaken der? Nå styrer vi med den venstre. Det gjør at det er mye lettere å gjøre triks, noe som gjør det langt mindre frustrerende for en nybegynner som meg. Kan nok kose meg lenge med dette. :)

Man har alltid styrt med venstre spaken, og trikset med høyre. Det har iallefall vært default på både Skate 1 og Skate 2.

 

Edit: Er det forresten andre som ikke får lasta opp klipp?

 

Vet ikke helt sikkert men tror du må laste ned en dlc (som koser penger...) som gjør at du kan laste opp videoer og bilder. Jeg får opp en beskjed som sier jeg må laste ned denne pakken hvis jeg prøver å laste opp videoer.

Endret av Burny
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Vet ikke helt sikkert men tror du må laste ned en dlc (som koser penger...) som gjør at du kan laste opp videoer og bilder. Jeg får opp en beskjed som sier jeg må laste ned denne pakken hvis jeg prøver å laste opp videoer.

Bak manualen i coveret så er det en unlock kode som gjør at du kan det. Er noe av de samme greiene som med VIP pakken i BC2, for å forhindre å selge bruktspill. Har lasta ned den, men det går ikke.

Lenke til kommentar

+hardcore modus

mer realisme. og må det enda bli mer i Skate 4. det er dette som gjør at jeg liker spillet - den realistiske tilnærmingen som ligger i bunn. dette gjør spillet mer enn verdt kjøpet.

 

+mindre spektakulære/latterlige fall

man snubler oftere enn man tryner på idiotisk ragdoll-vis.

 

+mindre klønete interface

lettere å finne frem i menyer. ting går raskere. det er rett og slett mer elegant.

 

+lagmekanikken

artig å skate ilag folk. påvirker ikke spillet revolusjonerende mye, men er artig.

 

+onlinegreiene

påvirker ikke spillet om du ikke vil det. beriker det om du velger å ta del i det. pent gjort.

 

+ny by

var ikke kjempebegeistret for rehashen av San Vanelona i Skate 2. dette er et fint tiltak. friskt satset.

 

+voice acting, soundtrack, lydeffekter forøvrig

denne serien er blant de aller beste på dette. uten tvil. dette er ikke endret i Skate 3. Jason Lee er morsom, hjula låter fortsatt perfekt mot asfalten og Dinosaur Jr. er et av verdens beste band.

 

+skateparkdesigneren er blitt mye bedre

det går an å gjøre ting! på enkelt vis! lite klønete løsning i det nye spillet. endelig.

 

+nye moduser

alltid fint med nye ting å gjøre.

 

+fortsatt gøy

Skate er fortsatt et fantastisk morsomt spill. :)

 

-ingen party-play

alle må kjøpe spillet. typisk EA-taktikk. de skal jo nå innføre en kode-greie slik at man binder spill til brukeren sin, slik at man ikke kan kjøpe bruktspill engang. alle må kjøpe nytt. kapitalistterror - oh, joy.

 

-samme gamle glitches som i skate. og Skate 2

dette blir for dumt. skal vi aldri fikse bugs liksom? heller bare pumpe ut nye spill og få enda flere bugs? disse bugs var ikke spesielt irriterende i skate. i Skate 2 begynte de virkelig å bli irriterende, men der var så mye nytt, at det var tilgivelig. nå er det bare irriterende.

 

-ingen grafisk oppdatering overhodet

litt for kort intervall mellom spilla muligens...

 

-story er - som på Skate 2 - meh

det var dritgøy å etablere seg i skate., men skjønner ikke hvorfor man på død å liv skal spille på samme karakteren/historien nå i oppfølgerne, da de blir bare kjedeligere og kjedeligere. føler ikke noe initiativ når jeg vet at karakteren er allerede etablert skater etc.

 

-"create a skater" er fortsatt forferdelig begrenset

man kan ikke lage seg selv fotorealistisk, for å si det slik. med mindre man er skalla da. kanskje da. ellers er utvalget både i kroppsmodifisering, hår, et al. helt elendig. hva er greia med at fullskjegget ser helt tilbakestående ut? og la meg ikke engang begynne å legge ut om hårstilene...

 

-for lang tutorial

del den opp! den er alt for lang. jeg bryr meg ikke hvordan man designer skatepark, sånn helt i starten av spillet. det kunne jeg godt få vite litt senere. når jeg går på "create a park", for eksempel.

 

-ikke såååå mye nytt, i bunn og grunn

men hardcore-modusen gjør opp for dette.

Lenke til kommentar

+hardcore modus

mer realisme. og må det enda bli mer i Skate 4. det er dette som gjør at jeg liker spillet - den realistiske tilnærmingen som ligger i bunn. dette gjør spillet mer enn verdt kjøpet.

 

Jeg spilte først på Normal, så Hardcore uten å merke noe særlig forskjell bortsett fra at jeg ramlet veldig mye. Aner ikke hva jeg hadde forventet, men ble positivt overrasket. Vanligvis er det en dramatisk forskjell mellom vanskelighetsgradene.

 

+mindre spektakulære/latterlige fall

man snubler oftere enn man tryner på idiotisk ragdoll-vis.

 

Enig, fallene var noe av det jeg likte minst med skate 2. Det var ikke nok å bare ramle. Vi måtte visst ramle ned hele trappen og bortover gaten i tillegg. Totalt meningsløst. Det er mye bedre nå.

 

+fortsatt gøy

Skate er fortsatt et fantastisk morsomt spill. :)

 

Definitivt.

 

-ingen grafisk oppdatering overhodet

litt for kort intervall mellom spilla muligens...

 

Trengs det egentlig?

 

-story er - som på Skate 2 - meh

det var dritgøy å etablere seg i skate., men skjønner ikke hvorfor man på død å liv skal spille på samme karakteren/historien nå i oppfølgerne, da de blir bare kjedeligere og kjedeligere. føler ikke noe initiativ når jeg vet at karakteren er allerede etablert skater etc.

 

Det er et skateboard-spill. Trenger man historie i det hele tatt?

 

-"create a skater" er fortsatt forferdelig begrenset

man kan ikke lage seg selv fotorealistisk, for å si det slik. med mindre man er skalla da. kanskje da. ellers er utvalget både i kroppsmodifisering, hår, et al. helt elendig. hva er greia med at fullskjegget ser helt tilbakestående ut? og la meg ikke engang begynne å legge ut om hårstilene...

 

Enig, denne biten bør definitivt forbedres i skate 4. Det er spesielt irriterende at hele spillet fokuserer på å spille på lag og med andre, så hvorfor må alle se identisk ut?

 

-for lang tutorial

del den opp! den er alt for lang. jeg bryr meg ikke hvordan man designer skatepark, sånn helt i starten av spillet. det kunne jeg godt få vite litt senere. når jeg går på "create a park", for eksempel.

 

Tutorialen er helt bak mål. Jeg må lære alt om å bygge en skatepark ned til hver minste detalje helt fra starten, men de nevner bare så vidt skating? Manualer, handplants og komboer blir ikke nevnt i det hele tatt? Og etter å ha strevd en stund aner jeg fortsatt ikke hvordan jeg redigerer en film. Jeg fikk kuttet ned en film fra 21 sekunder til 17 sekunder, men jeg har ikke peiling på hva jeg gjorde. Kan noen forklare meg det i detalje? Husk dette er det første skate-spillet mitt. (bortsett fra mange Tony Hawk-spill.)

 

Edit: Min feil, man lærer flere triks i en Advanced Tutorial. Fant den i challenge map. Jeg synes nå manualer, bedre grinds og så videre burde vært med i den vanlige tutorialen.

Endret av thecrow77
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...