Gå til innhold

Den store Skate. 3 tråden


tsghost

Anbefalte innlegg

skate3_topp.jpg

Den prisbelønte Skate-serien pløyer ny mark med Skate 3. Spillet leverer optimalt innen samarbeidsspill på skateboardfronten. Her er det opp til deg å bygge det beste laget du kan få tak i og ta kontroll over byen. Gjør deg klar til å prøve deg på unike utfordringer, konkurrere mot rivaliserende crews på nettet og grinde alt som grindes kan i det nye skateparadiset Port Carverton.

 

I Skate 3 er det du som skaper den magiske stemningen: "Skate.Create" gir deg alle verktøyene du trenger til å fikse spesialinnhold til laget ditt. Du kan designe ditt egen drømmetorg eller en park med en enorm megaramp med nye "Skate.Park". Du kan også ta opp film av laget ditt i aksjon med en enda bedre "Skate.Reel", utviklet spesielt for lagbaserte videoopptak. Du kan også lage en egen logo til laget ditt med det optimaliserte nettverktøyet "Skate.Graphics".

 

Alle kan mestre Skate 3. Er du en ny skater, kan du lære det mest grunnleggende om skateboarding på "Skate.School", et sted der du kan trene og perfeksjonere ferdighetene dine før du erobrer gatene sammen med laget.

 

Skate 3 gjenskaper både kameratskapet og konkurranseelementet i skateboarding. Nye triks, bedre brettkontroll og sykt fete Hall of Meat-bails blandet med den lagbaserte spillopplevelsen løfter dette til et helt nytt nivå. Skateboarding har aldri vært bedre på spill! (Tekst tatt fra platekompaniet)

 

Det kom opp at jeg postet flere mediafiler enn jeg hadde lov til, så her er en link til den offisielle skate channelen på youtube.

 

 

Demo kommer 15.April både på PSN og Xbox live!

 

http://www.youtube.com/watch?v=vjYtvwYq-xg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har nå spilt igjennom demoen. Demoen var tidsbegrenset. Jeg vet ikke om jeg kommer til å kjøpe skate 3. Det er noe med det som jeg ikke liker. Er det bare meg eller løper man fortere enn det man skater? Det er hverfall bra de har gjort riktig det de gjorde feil i skate 2. Nå går det ann å styre når man går.

 

Får se, kan hende jeg kommer til å kjøpe skate 3, men er nok noen andre spill jeg skal ha før det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...