tsghost Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Den prisbelønte Skate-serien pløyer ny mark med Skate 3. Spillet leverer optimalt innen samarbeidsspill på skateboardfronten. Her er det opp til deg å bygge det beste laget du kan få tak i og ta kontroll over byen. Gjør deg klar til å prøve deg på unike utfordringer, konkurrere mot rivaliserende crews på nettet og grinde alt som grindes kan i det nye skateparadiset Port Carverton. I Skate 3 er det du som skaper den magiske stemningen: "Skate.Create" gir deg alle verktøyene du trenger til å fikse spesialinnhold til laget ditt. Du kan designe ditt egen drømmetorg eller en park med en enorm megaramp med nye "Skate.Park". Du kan også ta opp film av laget ditt i aksjon med en enda bedre "Skate.Reel", utviklet spesielt for lagbaserte videoopptak. Du kan også lage en egen logo til laget ditt med det optimaliserte nettverktøyet "Skate.Graphics". Alle kan mestre Skate 3. Er du en ny skater, kan du lære det mest grunnleggende om skateboarding på "Skate.School", et sted der du kan trene og perfeksjonere ferdighetene dine før du erobrer gatene sammen med laget. Skate 3 gjenskaper både kameratskapet og konkurranseelementet i skateboarding. Nye triks, bedre brettkontroll og sykt fete Hall of Meat-bails blandet med den lagbaserte spillopplevelsen løfter dette til et helt nytt nivå. Skateboarding har aldri vært bedre på spill! (Tekst tatt fra platekompaniet) Det kom opp at jeg postet flere mediafiler enn jeg hadde lov til, så her er en link til den offisielle skate channelen på youtube. Demo kommer 15.April både på PSN og Xbox live! http://www.youtube.com/watch?v=vjYtvwYq-xg Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Har aldri likt Skate-serien egentlig, har gått i Tony Hawk-spela for det meste. Kanskje eg skulle prøve Skate 3 for å sjå korleis det er :!: Endret 8. april 2010 av Faleide Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 8. april 2010 Forfatter Del Skrevet 8. april 2010 Jeg har likt både Skate og Skate 2. Tror de fleste som har noen skateboard-erfaring fra det virkelige liv foretrekker Skate fremfor TH. Lenke til kommentar
frds Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Flott å se vi har fått en Skate 3 tråd edit; skater selv og må si jeg foretrekker skate fremfor TH. Endret 8. april 2010 av frds Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Mulig det ja. Men eg har no spelt Tony Hawk-spela sidan veldig lenge, mulig derfor eg ikkje har likt skate, prøvde 2eren 1 gang, syntes det var merkelige kontrollar Lenke til kommentar
frds Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Det som mangler i TH er realiteten mener jeg. Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Dette blir nok et must have for min del! Gleder meg til demo neste uke Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 8. april 2010 Forfatter Del Skrevet 8. april 2010 Nettopp derfor de fleste som har skateboard-erfaring fra det virkelige liv foretrekker Skate fremfor TH Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Det som mangler i TH er realiteten mener jeg. Det er godt mulig det, ja Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Hadde det ikke vært for at det er så mye annet å bruke penger på hadde jeg kjøpt Skate 3 med en gang det kommer ut. Ser ut som det spillet jeg håpet at Skate 2 skulle være, selv om det også er bra. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Håper det blir råere enn den demo traileren ser ut til.. Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Håper de har fiksen måten man går når men ikke på brettet. Syns det ble veldig knotete når man skulle gå i Skate 2 Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Vært og bytta inn Skate 2 og et random preplayed spill mot forrhåndsbestilt Skate 3 med Black Box parken, for 1 kr på Gamestop. (2 spill, 1 kr) Trådstarter har også forrhåndsbestilt, men han spiller på PS3 da :/ Fu regroT Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 13. april 2010 Forfatter Del Skrevet 13. april 2010 Forhåndsbestilte i går jeg og, ja! Kjøpte 2 pre-played spill (199 + 169), bytta inn de + 1kr mot Skate 3 med Black Box parken. SUPERSTOKED! PS3<3 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Da har jeg fått spilt demoen en stund. Er ganske fornøyd Et stort minus var at demoen var tidsbegrenset (20 min), men det kom opp en boks som spurte om du ville spille på nytt igjen. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Jeg har nå spilt igjennom demoen. Demoen var tidsbegrenset. Jeg vet ikke om jeg kommer til å kjøpe skate 3. Det er noe med det som jeg ikke liker. Er det bare meg eller løper man fortere enn det man skater? Det er hverfall bra de har gjort riktig det de gjorde feil i skate 2. Nå går det ann å styre når man går. Får se, kan hende jeg kommer til å kjøpe skate 3, men er nok noen andre spill jeg skal ha før det. Lenke til kommentar
SumFortyOne Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Flere som sliter med å koble seg til EA Nation? Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Flere som sliter med å koble seg til EA Nation? Sliter jeg også, ordner seg nok snart. Ellers var jeg ganske fornøyd med demoen! Skal ned på Gamestop i morgen å forhåndsbestille. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 16. april 2010 Forfatter Del Skrevet 16. april 2010 Demoen var konge! Likte spesielt at det var hardcore mode! Er det bare meg, eller er grafikken betraktelig bedre i 3'ern? Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Skate 3 var det spillet jeg håpte Skate 2 kom til å bli. Dette flyter så mye bedre, og jeg får en Skate 1-feeling over det hele, noe som er bra. Synes Skate 2 var en del dårligere enn 1'ern, men dette blir garantert kjøpt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå