Gå til innhold

Overvåknings program 2008 r2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+432

Hva er det du er ute etter å overvåke? Systemet? Kameraovervåking? Fortell litt mer, så kan sikkert noen hjelpe deg :)

Lenke til kommentar

Du må vel også definere hva som er best.

En del programmer kan du få til å gjøre så godt som alt, men koster skjorta og en arm i innkjøp og 4 utviklere på heltid for å sette det opp slik du vil. Andre er enkle å sette opp, men mangler mulighet for mye utvikling, osv.

Personlig liker jeg WhatsUp Gold, enkelt og sette opp, gode valgmuligheter men har store praktiske begrensninger når det gjelder størrelsen på nettverket du skal overvåke. Jeg har derfor brukt WhatsUp Gold relativt lite i forhold til andre overvåkings-programmer. WhatsUp Gold er også det programmet jeg har hatt mest tull med etter det ble ferdig satt opp.

Lenke til kommentar

Jeg vet faktisk ikke helt hva jeg legger i "overvåkning". Jeg tenkte i starten på å overvåke ansatta, men man har vel mer bruk for å overvåke serveren for ting og tang?

Jeg går på skole ;) Så vet veldig lite om akkuratt det her..

Hva på en server er det man skal overvåke i så fall?

Skal sjekke ut den der du nevnte!

Lenke til kommentar

Jeg vet faktisk ikke helt hva jeg legger i "overvåkning". Jeg tenkte i starten på å overvåke ansatta, men man har vel mer bruk for å overvåke serveren for ting og tang?

Jeg går på skole ;) Så vet veldig lite om akkuratt det her..

Hva på en server er det man skal overvåke i så fall?

Skal sjekke ut den der du nevnte!

Ikke lov til å overvåke ansatte, men skal du alikavell gjøre det og du har en domeneserver ståenes i nettverket ditt (nå vet ikke jeg om dette er privat eller jobb) så kan du ta en titt på Network Lookout, jeg bruker det for å fjernstyre alt av maskiner i hjemme fra en sentral server, kjøre komandoer osv.... http://www.networklookout.com/

Dog ikke billig for privat bruk :p

Lenke til kommentar

Det er job ;)

Det så ut til å være et godt program, sto at det var "try before buy" så da kan jeg vel sjekke ut trialen..

Se skjermen til de ansatte er litt fancy da :p

Men på ingen måte lov til å bruke mot ansatte i Norge.

Blir slikt funnet ut av vil det få STORE konsekvenser for deg.

Endret av aklla
Lenke til kommentar

Hva skal du bruke det til da?

Orginalt så skulle jeg ha et program som overvåka server aktivitet slik som programmet "WhatsUpGold" gjør, noe jeg fikk herfra.

Når jeg fikk link til siste programmet så tenkte jeg at jeg kunne bruke det til å kødde med noen gode venner på jobb ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...