DementedAlbino Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Jeg tenkte å legge ut det jeg har av bilder på picasa webalbum som en grei backup av bildene her på pcen. Men av en eller annen merkelig grunn så støtter ikke picasa webalbum mapper, så derfor lurer jeg på hvordan dere har valgt å sortere bildene på en best mulig måte? På pcen er de lagt i mapper for år-->mnd-->begivenhet. Feks: 2009-->12 Desember-->Julaften Tar gjerne i mot tips her på hvordan en kan sortere best mulig uten å ha undermapper. Lenke til kommentar
Dorg76 Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 lag mapper/bildeserier med navngivning 20101224_juleaften så kan du fortsatt sortere dem uten å ha dem i undermapper. Lenke til kommentar
baarsk Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Merkelig.. Når jeg laster opp bilder ligger de seg pent på plass i mapper/samling, disse kommer på oppstartsiden i PicasaWeb. Jeg kan der gå inn på de forskjellige mappene/samlingene og se bildene som ligger i disse. Fungerer utmerket :-) Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 10. april 2010 Forfatter Del Skrevet 10. april 2010 Ja det skjønner jeg, men det går ikke med undermapper? Jeg vil ha en mappen for hvert går, i disse er der en for hver enkelt måned, så en ny igjen for den aktuelle dagen bildene er tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå