Hawkis Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 hei! jeg bare lurer på om det går ann å spille en xbox original disc på xbox 360? ps: har elite Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Kommer litt an på. Ikke alle spill støttes. Se her og her. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 I mange tilfeller går det fint, mens i andre tilfeller blir det store grafikk eller lydbugs. 360'n kjører en software-emulering av Xbox, derfor er det forskjell fra spill til spill. Du kan finne ut hva som er kompatibelt med 360 med å søke i google.. Har sett lister flere steder. Lenke til kommentar
Hawkis Skrevet 8. april 2010 Forfatter Del Skrevet 8. april 2010 (endret) men kan man for eksempel ta en xbox disk for eksempel jeg kjøper et gammelt xbox spill som gta san andreas(vanlig xbox disk)vil det funke på min xbox 360 elite? Endret 8. april 2010 av barca is the best Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 men kan man for eksempel ta en xbox disk for eksempel jeg kjøper et gammelt xbox spill som gta san andreas(vanlig xbox disk)vil det funke på min xbox 360 elite? ja, har vi ikke svart på dette før? jeg linket til en ebay.co.uk auksjon med spillet i en annen tråd. men som jeg sa der, du må ha harddisk og det har du mest sannsynligvis http://www.xbox.com/nb-NO/games/backwardcompatibilitygameslist.htm liste over spill som virker.(inkludert san andreas) Lenke til kommentar
Hawkis Skrevet 8. april 2010 Forfatter Del Skrevet 8. april 2010 men kan man for eksempel ta en xbox disk for eksempel jeg kjøper et gammelt xbox spill som gta san andreas(vanlig xbox disk)vil det funke på min xbox 360 elite? ja, har vi ikke svart på dette før? jeg linket til en ebay.co.uk auksjon med spillet i en annen tråd. men som jeg sa der, du må ha harddisk og det har du mest sannsynligvis http://www.xbox.com/nb-NO/games/backwardcompatibilitygameslist.htm liste over spill som virker.(inkludert san andreas) jeg bare lurte på om man må laste disse ned på xbox live eller om man kan bruke selve disken? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 http://www.xbox.com/nb-NO/games/catalog.aspx?st=&g=117000000&r=0&sd=0&p=1&c=10 resten må du ha plate for. Lenke til kommentar
Hawkis Skrevet 8. april 2010 Forfatter Del Skrevet 8. april 2010 http://www.xbox.com/nb-NO/games/catalog.aspx?st=&g=117000000&r=0&sd=0&p=1&c=10 resten må du ha plate for. jeg bare lurte på har du prøvd dette selv? for jeg vil ikke ødelegge xboxen!! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Er ikke farlig, kjære deg. Du bare putter i plata og ser om den virker. Funker det ikke, funker det ikke. Har kjøpt masse gamle Xbox spill som spiller helt flott på 360'n. Lenke til kommentar
Hawkis Skrevet 8. april 2010 Forfatter Del Skrevet 8. april 2010 Er ikke farlig, kjære deg. Du bare putter i plata og ser om den virker. Funker det ikke, funker det ikke. Har kjøpt masse gamle Xbox spill som spiller helt flott på 360'n. ok tusen takk:) Lenke til kommentar
Hawkis Skrevet 8. april 2010 Forfatter Del Skrevet 8. april 2010 Disse platene det er vel selve original disken Eller er det sånn fil du lasted Ned på internett of brenner til en cd eller dvd??? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) ORIGINAL !! 1.kjøp spillet (san andreas) 2. installer det 3. spill når alle andre har fått det til så får du det til også. Endret 8. april 2010 av 530XD Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Orginal. Jeg laster ikke ned fra internett, det er for mye pes å få det til å virke på xbox pluss at den må "chippes" og ødelegge garanti og tull og ball. Stapp i skiva, ingenting kan ødelegges. Enten virker det eller ikke. Værre er det ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå