Hareooo Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Okei .. Detta er flaut .. Men jeg legger ut et bilde av meg uten sminke eller noe :S Så kan dere prøve å si hva jeg skal gjøre med håret, jeg ser JÆVELIG ut! Advarer x'D! Men liksom .. HVILKE PRODUKTER SKAL JEG BRUKE, OG ÅSSN SKAL JEG GJØRE DET!? -JanArnTre.Blogg.No Endret 8. april 2010 av Hareooo Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 Jeg hadde begynt med å farge det tilbake til sin oprinnelige farge, slutte med den sminken du går med, og begynt å gå ordentlig kledd. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 Vet ikke helt hva produktene heter. Men jeg ville farget det platinablondt og brukt masse masse hårspraaay i det så du får en slik sexy look <3 Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 Haha, litt vanskelig å vite om det forrige innlegget her er ment seriøst. Det er en gutt, om man ikke fikk med seg det. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 Oia, men da ville jeg fulgt shoop sitt råd Lenke til kommentar
elz Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 Bruk rettetang, og litt hårspray etterpå. Kanskje få i noen lysere striper etter hvert, så det ikke blir så mørkt. (men for all del ikke prøv å bleike hele håret med en gang. bleike svart farget hår er noe av det værste du kan gjøre mot håret ditt) Kom deg ut og få litt farge i ansiktet. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 Jeg hadde begynt med å farge det tilbake til sin oprinnelige farge, slutte med den sminken du går med, og begynt å gå ordentlig kledd. Enig! Den delen om å slutte med sminke og starte å kle deg ordentlig er minst like viktig som håret btw. Og la være å skrive som en 12 år gammel jente i verste sms-fnizzzzzzzze-alder. Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 9. april 2010 Rapporter Del Skrevet 9. april 2010 (endret) g Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå