Gå til innhold

Kamptråd, SK Brann - IK Start.

Iceman #10

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som sagt skal ikke moderering under noen omstendighet kommenteres i tråden.

Ett innlegg er slettet..

Oh the irony...

Mener Holmvik er for dårlig defansivt til og spille pdd. Selv om jeg faktisk syns han er et bedre valg enn Fakiri på venstre kanten.

Får desverre ikke reist på stadion i dag :( satser på jeg får sett kampen på TV2 sumo. Orker ikke reise inn til sentrum i dag! Fyllasyk og trøtt i beina etter fotball så sitter hjemme i dag! 90 minutter stående på stadion kan bli tungt og økonomien er ikke helt fin for tiden. Håper at vi skal klare 3 poeng mot et formsterkt Start lag, selv om det kan bli tungt! Gleder meg til kamp!

Lenke til kommentar

Jaiteh bør snart byttes ut igjen. Hva driver Mjelde på med på 2-1? hvor er markeringen på 3-2? er jo fullstendig latterlig forsvarsspill :mad: . er jo faktisk mulig å prøve å blokkere innlegget! Så burde vi hatt straffe på 1-1 og det kunne sett helt annerledes ut med 2-1 der. Men fy f..., går jo ikke an å slippe inn 3 mål i hver kamp. 2-0 bør jo egentlig være nok til å vinne kampen! Nå må vi score 2 til i neste omgang! 1-0 målet husker jeg ikke, kan noen huske målet eller må jeg vente til kampen er over :p ?

Lenke til kommentar

Jeg tror det blir nedrykkskamp på oss ja. Ganske sikker på det faktisk.

Jeg vet ikke hva som er verst. Det pinlige synet av alle folkene som gikk tidlig fra stadion :mad: , eller alle pessimistene her inne. Nå skal det sies at forsvaret var temmelig rævva og Opdal og forsåvidt. Men vi scorer 3 mål og er klart best i banespillet i første og har klart mest sjanser. Fortsetter vi å score så mange mål, så kan dette faktisk bli veldig bra utover. HFK og Kongsvinger er for dårlige til at det blir nedrykkskamp.

Fortsetter vi å score så mange mål så er vi nok å finne i motsatt ende når sesongen er over. Og faktisk så burde vi hatt straffe på 1-1. Kunne sett helt annerledes ut da.

Mest skandale at kampen i dag ble spilt ferdig :ohmy: .

Men tror ikke så mange hadde vært så misfornøyd med 3 poeng mot Molde og da hadde vi hatt syv poeng. Berntsen skal ha selvfølgelig ha veldig mye skyld for at vi ikke har 7 poeng nå! Det er enda tidlig i sesongen, men det er klart...vi må ha investorer på banen som kan hente minst to forsvarsspillere, for 3 mål skal jo være nok til å vinne fotballkamper!

Følte dette var ett lite ran, noen fler?

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...