Iceman #10 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) SK Brann - IK Start Søndag 11.april 2010 Tippeligaen Femte serierunde 18:00 @ Brann Stadion TV2sport/Sumo Et fullsatt brann stadion fikk se våre røde spille 1-1 i inbyrdes oppgjør i fjor 16 mai. Et ufortjent resultat i mange sine øyner etter at unge Mats Stokkelien kom inn og satt inn utligningen i det 87 minutt og ødela den flotte 16. mai stemningen i Bergen. Vaagan Moen satt branns eneste mål bare 11 minutter før etter assist fra Huseklepp. I år er alle brann supportere klar for hevn, selv om vi vant borte kampen 0-1. SK Brann Et hevn lysten brann lag etter den bittre 3-2 kampen mot Molde sist mandag vil gjøre alt for og få tre poeng denne kampen mot et start lag som har begynt sesongen bra. Brann har begynt sesongen skuffende og ligger på en 14 plass i årets tippeliga med kun 4 poeng. Med andre ord, vist vi taper denne kampen kan det fort bli snakk om nedrykk i Bergen. Rudolph Austin er ute med karantene og Jan Gunnar Solli er ute med skade. Forventet lagoppstilling Opdal El Fakiri - Amankwah - Bjarnason - Holmvik Sævarsson - Bakke - Jaiteh - Vaagan Moen Mjelde Huseklepp Man to watch: Erik Huseklepp IK Start Start åpnet sesongen med å beseire Sandefjord (2-0) på hjemmebane. Deretter har de tatt et sterkt poeng borte mot regjerende tittelforsvarer Rosenborg (3-3), og helgen etter ble det uavgjort (1-1) hjemme mot fjorårets serietoer Molde. Etter en fantastisk kamp mot Vålerenga sist serie runde kan det bli duket for nok en offansiv kamp ifra Start sin side. Kleiven i storform, samt en skadefri Årst kan bli farlig. I de defansive rekker sliter Start som mange andre tippeliga klubber, og dette bør brann, med Huseklepp i spissen klare og utnytte. Forventet lagoppstilling Høie Freeman - Borgersen - Goodson - Vikstøl Bolanos - Owello - Kleiven - Stokkelien Fevang Årst Man to watch: Christer Kleiven Resultat tips: 3-2 Endret 8. april 2010 av zlazor Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 8. april 2010 Forfatter Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Ps. sikkert en del skrivefeil pga. ingen rette program og det begynner og bli seint. Kan også være fakta feil og ting jeg mangler. Vær så grei og fyll meg inn med evnt. skade nyheter osv. Hvordan redigerer du emnetitell foresten? Endret 8. april 2010 av zlazor Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Veldig fin kamptråd, selv om jeg tviler på at Sævarsson spiller (han bør iallefall ikke det) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Rediger med full editor, så får du endret emnetittel. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Bolanos er ute med skade. Ønsketenking eller? :!: @Christian Bolanos: - Jeg er med for fullt i morgen, og er klar til kamp på søndag. Jeg føler meg veldig bra, sier kantspilleren. Hvordan er matta i Bergen, like ille ennå eller? Dette blir en spennende kamp, vi er i god form, mens dere har mye å revansjere. Brann i Bergen er aldri lett, og jeg har ikke den helt store troa på poeng, spesielt om det er ei skikkelig drittmatte, da kommer vi til å gjøre mye feil og miste ballen mye offensivt. EDIT: Uvesentlig, men M. Hæstad er høyrekant/back. Så han hadde spilt ving, og Owello sentralt om Bola skulle vært ute. Endret 8. april 2010 av Bolaños Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Mine innlegg. Topp mot bunn, gleder meg. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Espen Børufsen er frisk igjen, og kommer til å starte på venstrekanten. Stokkelien blir nok dessverre henvist til benken, om Årst holder koken og ikke er for sliten. Jesper Mathisen er fortsatt ikke helt i kampform, til tross for at han spilte en hel reservelagskamp for to uker siden, og starter nok sannsynligvis ikke. Forresten, en veldig bra kamptråd du har laget Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 8. april 2010 Forfatter Del Skrevet 8. april 2010 Bolanos er ute med skade. Ønsketenking eller? :!: @Christian Bolanos: - Jeg er med for fullt i morgen, og er klar til kamp på søndag. Jeg føler meg veldig bra, sier kantspilleren. Hvordan er matta i Bergen, like ille ennå eller? Dette blir en spennende kamp, vi er i god form, mens dere har mye å revansjere. Brann i Bergen er aldri lett, og jeg har ikke den helt store troa på poeng, spesielt om det er ei skikkelig drittmatte, da kommer vi til å gjøre mye feil og miste ballen mye offensivt. EDIT: Uvesentlig, men M. Hæstad er høyrekant/back. Så han hadde spilt ving, og Owello sentralt om Bola skulle vært ute. Leste en artikkel om at Bolanos var ute med skade, etter en smell han fikk mot VIF. Mulig jeg tok feil Var usikker på posisjonen til Hæstad. Syns bare og huske fra FM at han var MS. Skal redigere litt Matten kommer seg. Dere har iallefall litt fordel at dere har spillere som Årst som kan bruke hodet! Vi må spille langs bakken. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 8. april 2010 Forfatter Del Skrevet 8. april 2010 Veldig fin kamptråd, selv om jeg tviler på at Sævarsson spiller (han bør iallefall ikke det) Ser ikke helt hvem som skal ta plassen hans PDD. Mjelde kan ta den, men liker ikke og ha Gustavino som hengende spiss lengre. Han er ikke huseklepp! Mjelde spilte bra som hengende spiss sist og håper han spiller der igjen! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Matten kommer seg. Dere har iallefall litt fordel at dere har spillere som Årst som kan bruke hodet! Vi må spille langs bakken. Fordel og fordel... Vi har vel ikke et eneste hodemål i år, nesten alle målene er etter spill langs bakken. Så der står vi likt. Redd for Huseklepp, Goodson MÅ være i slaget, for Huseklepp vs Borgersen vil jeg IKKE se... Lenke til kommentar
Husam Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Føler meg litt resignert mtp Brann for tiden. Vet ting kan endre seg raskt i fotball, men ser ikke helt hva som plutselig skal gjøre oss til et lag som kjemper om medaljer i år. Tre poeng mot Start er ihvertfall helt nødvendig, men de er dessverre favoritter i mine øyne. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 9. april 2010 Forfatter Del Skrevet 9. april 2010 ALDRI FRASKRIV BRANN HJEMME. VI ER BLAND DE BESTE HJEMMELAGENE I SERIEN. SYND AT DET ALLTID SKAL GÅ SÅ JÆVLA DÅRLIG PÅ BORTE KAMPENE. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Føler meg litt resignert mtp Brann for tiden. Vet ting kan endre seg raskt i fotball, men ser ikke helt hva som plutselig skal gjøre oss til et lag som kjemper om medaljer i år. Tre poeng mot Start er ihvertfall helt nødvendig, men de er dessverre favoritter i mine øyne. I Sandefjord-kampen så har de en vilje jeg ikke har sett fra de på lang tid. Den samme viljen viste de lenge mot Molde. Hadde vi fått 3-0 på en straffe eller gått til pause med 2-0, da kunne vi fort ha vunnet denne kampen. Mtp at vi har klart å spille slik i to kamper på rad(lenge mot SØLVvinnerne Molde), gjør meg optimistisk mtp å gjenskape dette kamp etter kamp. Vi scoret 3 mot Sandefjord og 2 mot Molde som er veldig lovende. vi har 3 målgarantister på 10+ mål og vi har Mjøsas Beckham som har vist at han er ute etter en landslagsplass ! Ser ingen grunner til at vi ikke skal være storfavoritter etter to meget gode kamper offensivt(en omgang mot Molde) Lenke til kommentar
Husam Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Vi har jo også vist mot både Viking og Molde at vi har Tippeligaens kanskje laveste bunnivå. Stallen vår er fryktelig tynn på enkelte plasser, og mange av innbytterne våre er ikke i nærheten av eliteseriestandard. Flere i startoppstillingen viser også klare tegn på at de er for gamle for dette nivået. I tillegg er man aldri sikker på hvilken innstilling spillerne viser. Det varierer fra sånn det skal være og ned til pinlig og respektløst. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Vi har jo også vist mot både Viking og Molde at vi har Tippeligaens kanskje laveste bunnivå. Stallen vår er fryktelig tynn på enkelte plasser, og mange av innbytterne våre er ikke i nærheten av eliteseriestandard. Flere i startoppstillingen viser også klare tegn på at de er for gamle for dette nivået. I tillegg er man aldri sikker på hvilken innstilling spillerne viser. Det varierer fra sånn det skal være og ned til pinlig og respektløst. TL's laveste bunnivå er klink umulig for oss å oppnå når man ser hvem som er i TL. I første omgang mot Molde så var det jo bra klasse over det vi gjorde...Synes ikke det er så lavt nivå å slippe inn 3 mot fjorårets sølvvinner. Men nå er jo jeg av den oppfatning av at hvis dommerne hadde gjort jobben sin, så hadde vi vunnet. Men den kampen kunne vi diskutert i årevis , så la oss ikke dvele ved det resultatet. Nå har vi bare to stoppere da, så at det er for tynt der er vel få uenige med deg i . Men Opdal må jo skjerpe seg og, ellers må Udjus få sjansen. Så kan det være lurt av spillerne å drille inn markeringen på defensiv dødball og ikke minst skjerpe Huseklepp sine cornere. Når PVM slår bedre cornere fra venstre enn Huseklepp gjør, da er det på sin plass å stille spørsmålstegn(selv om han er den beste venstrevingen i TL )... Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 TLs laveste bunnivå tror jeg vi også er en sterk konkurrent om. 1-8, 0-5 og 1-4 for Molde, Stabæk og Lyn i fjor... Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 (endret) Skal knuse sørlandspakket. Gleder meg. Regner med disse 19 år gamle selvutnevnte ultrassene deres stiller, kan bli spennende. Endret 9. april 2010 av Herthugen Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Mine innlegg. Brann 2-0 Start. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Minner om at det ikke er lov å skrive hele innlegg i caps lock, ett innlegg og et innlegg som kommenterte dette forsvant derfor. Reaksjoner på moderering tas som vanlig via PM, ikke i tråden. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Som sagt skal ikke moderering under noen omstendighet kommenteres i tråden. Ett innlegg er slettet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå