Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker (les førstepost!)


Jann - Ove

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

beste hunden på jord forlot oss i dag, fy fader det er vondt, kan ikke beskrives. å aldri få klemme eller stryke på han mer er absurd,herregud jeg var så glad i han. faen dette stikker dypt..

Kondolerer. Vet hvordan det føles.

 

 

 

Jeg er så forvirret for tiden. Alt er en eneste stor løgn. På tide å karre seg opp fra graven. Det her kan umulig være bra for meg.

Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn

Jeg hater hvordan depresjonen min står i ledtog med usikkerheten min. Får jeg en av de vet jeg den andre kommer diltende etter om kort tid.

 

Vært pokker så usikker siden i går, og i dag kom depresjonen diltende etter ja. Føler meg skikkelig på bånn, vil ikke gjøre noen ting, gråter av mindre og er helt ødelagt. Jeg er på "ferie" i Bodø og burde komme meg ut og gjøre noen ting, men det frister ikke i heletatt. Kan ikke kaste bort dagen inne heller, og trenger frokost også.

 

Jeg skjønner ikke hvorfor, jeg har vært på bedringens vei, jeg har blitt bedre ifølge psykologen min (tester o.l. har bedret seg) også skjer dette, uten noen som helst forvarsel. Liker det ikke...

Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn

Hvorfor? Av samme grunn som meg. Man får plutselig et tilbakefall. Det betyr ikke at man ikke blir bedre. Det betyr bare at man har en dårlig periode. :)

*e-klem*

 

Jeg liker ikke tilbakefall :( Jeg burde være glad nå, jeg er på ferie, møter en person jeg liker, også blir bare alt dritt... Og når jeg først tror ting ikke kan bli værre så får jeg mensen... :thumbdown: Ikke kult når man er på besøk hos noen man flørter med.......

Lenke til kommentar

Noen ganger er det eneste man kan gjøre i tunge perioder - er å være seg selv. I morgen er det synk eller svøm. Uansett hva som skjer vil jeg gå hjem med min egen integritet inntakt.

 

På engelsk er det noe som heter "whatever makes you sleep". Nå om dagen sover jeg ikke. Jeg har i lengre tid vært lei meg, frustrert, trist og ikke minst helt jævlig forbannet. Jeg har alltid trodd på en ting i livet: hardt arbeid. Når jeg blir møtt med ansvarsfraskrivelse, umoral, juks, unnasluntring, skulk og idioti er det kun en ting å gjøre; å stå opp for seg selv! Jeg vil ikke stå for den praksisen jeg blir møtt med, jeg vil stå for det jeg tror på. Jeg skal gå fra styremøtet med hele min integritet i god behold enten det går min vei eller ikke.

 

Det eneste jeg angrer på er at jeg ikke har gjort dette før. Jeg var lenge redd for å gå så langt før jeg stilte meg spørsmålet "Hva er jeg redd for?".

 

Man vet ikke hvor sterk man er før eneste alternativ er å være sterk! Det eneste man kan gjøre er å være seg selv så får alle andre dra seg til helvete om nødvendig.

Lenke til kommentar

For noen dager siden var jeg mye med to jenter jeg ble kjent med i klassen og vi gikk mye ut en periode. Jeg ble veldig glad i hun ene, og vi planla fest, kino og masse annet i dagene framover. Men dagen etter da vi skulle på kino kunne hun ikke fordi hun hadde en avtale med en annen gutt hun hadde møtt på fest, og sånn fortsatte det de andre dagene med at hun ikke kunne pga ett eller annet. Jeg har aldri kysset henne eller noe, men en periode trodde jeg hun var glad i meg også, og planla å gå et steg lenger under kino eller fest eller noe, som det ikke ble noe av. Nå vet jeg ikke om jeg skal fortsette å spør om å dra ut eller noe, føler meg bare veldig deppa. Alt skjedde så fort.

 

Dette er nok bare småtteri iforhold til hva dere andre har opplevd, men måtte bare få det ut. Har ingen å snakke med det om og vil så gjerne bare gjøre det rette for å bli bedre kjent med henne.

 

Noen tips :ermm:

Lenke til kommentar

Nok en kveld tilbrakt alene med kontrollen i hånden, slik blir vel hele helgen også, så er det bare jobb og kvelder med kontrolleren igjen. For et bortkasta liv :(

Trøst deg med.. at å sosialisere seg er jævla kjipt det og. Bare et alternativ til å se på TV og kaste bort tiden uansett.

 

Oh well, jeg er nå ikke psykotisk ifølge fantastiske DPS, men jeg er nok verdig hjelp ser det ut som, om de noengang planlegger å få meg inn til en time..

Lenke til kommentar

Hei, jeg skrev et inlegg på s.40+ om hvor hardt det er å være lav, men jeg klarer nesten ikke noe mer, tilogmed kjæresten min på 14år sier jeg ser ut som jeg er 12 (ho sa det til en veninne av meg) og jeg er 16, dere aner ikke hvor vondt det er når folk sier du er lav og seffølgelig syntes mange jenter det er turn off, jeg får høre heletia at jeg er pen/kjekk og jeg vet faktisk jeg er det. men når jeg får høre sånt går selvtilliten min til 0 og har bare ikke lyst til å leve mer, jeg depper veldig ofte av andre grunner også, men dette er den størsten grunnen. Jeg går ikke en eneste dag uten å tenke på hvor lav jeg er, når jeg går med kompiser for eksempel så er dem 1-2 hode høyere enn meg og det ser bare så dumt ut.

Lenke til kommentar

Hei, jeg skrev et inlegg på s.40+ om hvor hardt det er å være lav, men jeg klarer nesten ikke noe mer, tilogmed kjæresten min på 14år sier jeg ser ut som jeg er 12 (ho sa det til en veninne av meg) og jeg er 16, dere aner ikke hvor vondt det er når folk sier du er lav og seffølgelig syntes mange jenter det er turn off, jeg får høre heletia at jeg er pen/kjekk og jeg vet faktisk jeg er det. men når jeg får høre sånt går selvtilliten min til 0 og har bare ikke lyst til å leve mer, jeg depper veldig ofte av andre grunner også, men dette er den størsten grunnen. Jeg går ikke en eneste dag uten å tenke på hvor lav jeg er, når jeg går med kompiser for eksempel så er dem 1-2 hode høyere enn meg og det ser bare så dumt ut.

 

Det fine med folk med "feiler" er at de kompenserer med å være interessante på andre områder - hva liker du best med deg selv?

Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn

Igjen har jeg blitt dyttet inn i venne kategorien hos en person jeg liker... Det tærer så jævla på selvtilitten at det ikke er mulig! Jeg som trodde jeg hadde godt av å komme meg bort, godt av å være et annet sted og det viser seg det nøyaktig motsatte. Nå sitter jeg bare og gleder meg til tirsdag for da vender jeg snuta sørover igjen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...