Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker (les førstepost!)

Jann - Ove

Anbefalte innlegg

Jeg sier faen, har egt vil være ganske anonyn vil hære men gir litt opp.

Livet bikka 30.

Ellers er siden april ca midt i. Fanget av svulst i hodet.

Nå har jeg hært gjennom 2 operasjoner, hverken gift eller crllegift gjorde en dritt.

Så nå er jeg over på, denne medisinen funker på lignende kreft ellers i kroppen, men mangler noe som gjør at de cet åssen de skal kverke den.

Og over på såpass underdokumentert forskning at jeg er ganske langt ute.

Har nå 3 piller igjen, og etter det er det vel kreftkamp til jeg dør.

Det begynte på høyresida, den fine der kite kunne skjed, mista litt av synet, nå ligger den likemye på bagge sidene av fra panna og langt bakover som en tynn hinne.

Ingen trenger sende meg sånne dette går bra for det vet jo ingen andre om hva eller ikkr tror på skal skje.

Men skulle kanskje nesten ha funnes en tråd vi kan syte litt? Helst med søkelsr for å komme inn osv :p

Ellers er hodet endelig på etter det ble værre etter å ha tatt meds kl 22, da hadde jeg ikke vondt men faste tas jo for søvn :p

Endret av SKAÐI
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Tror happypillen jeg har fått fungerer. Men blir sykt kvalm av dem. Er det normalt?

Anonymous poster hash: 008d8...eab

Det er vel antidepressiva? Det er veldig mange bivirkninger på disse medikamentene. Jeg ville lest igjennom vedlegget som fulgte ganske nøye og se om det tilsvarer det du opplever. 

De begynner heller ikke å funke før om noen uker / måner, så du må bare overleve de. Hvis det blir virkelig ille så tar du kontakt med lege/legevakt for å høre hva de har å si, men enkelte bivirkninger som selvmordstanker o.l. er vanlig de første ukene før pillene faktisk begynner å funke. Det er rett og slett bare hjernen som reagerer på pillene, og venner seg til dem, derfor kan det være ganske tøft. 

Skal på min første psykologitime idag. Spent. 0 peiling på hvordan sånt fungerer.

Anonymous poster hash: 008d8...eab

Lykke til! 

Det er viktig å gå inn med et åpent sinn, og faktisk være åpen om hva du sliter med. Prøv å si så mye som mulig, vær åpen med behandleren din, da h*n er der for å hjelpe deg. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Idag døde min onkel, min reaksjon var å sove. Har jeg mye stress og sånne ting så er alt jeg klarer å gjøre er å sove. Flere som har det sånn?

Det.tror jeg ihvertfall hjelper veldig. Verre hadde det jo vært om du ikke fikk sove som følger.

Kondeler, er ikke enkelt å miste kjære. :(

Lenke til kommentar

Fittetrynet av en psykolog vil avslutte behandlinga fordi jeg er stabil for øyeblikket.

På disse tider i fjor hadde jeg bestemt meg for å dø. Jeg veit hvordan jeg skal gjøre det smertefritt og billig. Jeg hadde det jeg trengte i handlekurva på en webshop. Koster meg 135kr levert på døra og jeg er garantert død etter et par timer. In a fit of madness ba jeg heller om hjelp i fjor. Kan jeg love at jeg klarer å vente neste gang? Nei, det kan jeg faktisk ikke. Jeg trenger vedlikeholdsbehandling. Jeg skjønner at de må prioritere pasienter, men hu bør vite hvor høy mortalitetsrate dårlig behandlet bipolar lidelse har. Jeg har sørget for at noen skal gi henne beskjed om jeg tar livet av meg. Bare sånn at hu veit hva hu har på samvittigheten.

Høie krever at ventetida skal ned i 45 dager. 45 dager er lenge. Og de gir ikke mer penger. Bare krever at ventetida skal gå ned. Hva går det utover? Sånne som meg. De som trenger et sted å gå til selv om de ikke er i en akutt fase.

Hu skal så jævlig få høre det neste uke når jeg har time. Jeg skal si det rett ut at da har hu potensielt et liv på samvittigheten. Fuck! Jeg er bare så fuckings forbanna nå

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Fittetrynet av en psykolog vil avslutte behandlinga fordi jeg er stabil for øyeblikket.

Er faen meg ikke greit overhode. 

Jeg fikk selv den beskjeden av min "behandler" for et halvt år siden.. Det endte med at jeg begynte å gå til en privat psykolog.. Har du vurdert det Lars? Det kunne vært en god ide, når du sliter så mye og trenger hjelp. 

Og for guds skyld ikke ta livet av deg, vær så snill.. Du virker som en helt fantastisk person, og det ville vært helt forferdelig å miste deg. Vi på forumet her ser hvor mye du bidrar, og du er en kjempe kar. Om du sitter med slike tanker igjen, og det er på nippet til at du faktisk kommer til å gjøre noe så ring 113 med en gang, eventuelt 116 123. Hvis du ringer 113 ville jeg sagt at du ønsker å legge deg selv inn, fordi du kan ikke gå rundt med slike tanker. Ta grep, og legg deg inn om du er i en slik tilstand at selvmord er eneste utvei nå! 

Er forbanna for deg! Man merker at de snur på hver krone nå, det er viktig med hjelp når det haster men også som du sier at folk ikke sklir tilbake til systemet burde også være en del av målet deres. 

Stemmer det.. Kjerringen jeg fikk etter at min tidligere behandler sluttet påsto det at flyktninger osv trenger mer hjelp enn meg.. Dra til helvete, jeg har bodd i dette landet i 24 år (født og oppvokst), så får jeg det slengt i trynet. Men er like greit, likte ikke den dritten uansett. 

Lenke til kommentar
Stemmer det.. Kjerringen jeg fikk etter at min tidligere behandler sluttet påsto det at flyktninger osv trenger mer hjelp enn meg.. Dra til helvete, jeg har bodd i dette landet i 24 år (født og oppvokst), så får jeg det slengt i trynet. Men er like greit, likte ikke den dritten uansett. 

Å jøye meg, er det mulig :roll:  En psykolog som kan få seg til å si noe sånt, burde bli fratatt stillingen.   

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Å jøye meg, er det mulig :roll:  En psykolog som kan få seg til å si noe sånt, burde bli fratatt stillingen.   

Har selv far som er afghaner, men selv jeg er enig i at nordmenn bør ha første prioriteten, ikke flyktninger. Helt vanvittig. 

Men jeg tror hun sa det for å prøve å skyve meg ut uten at jeg kom med noe tilbake. Kjerringen var selv fra Azerbaijan, så er jo ikke rart at hun vil hjelpe flyktninger.. For en jævla dritt. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...