Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker (les førstepost!)

Jann - Ove

Anbefalte innlegg

Ja tar dagene som dem går.

Har jobb hver dag, greit det for al del.

Tar bare på meg ''masken'' og holder ut liksom

Men ellers, tja...

Bra det går bedre for deg, du har hatt det kjipt etter som jeg har lest.

Ditto så ofte her og.

Håper det blir lysere for deg. Har du kjæreste? Jeg føler det har hjulpet ... frem til det blir slutt da hehe ...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ditto så ofte her og.

Håper det blir lysere for deg. Har du kjæreste? Jeg føler det har hjulpet ... frem til det blir slutt da hehe ...

Ikke nå nei, er så forbanna ''egenholdig'' og holder meg unne folk nå.

Men vill tro det kunne ha fisket livet mitt egentlig, noen og bry meg om.

Lenke til kommentar

Takk for det.

Og jeg har forståelse for hvordan du har det, det er lett å ha på maska og late som ingenting mens man har det tøft, men ikke vær redd for å prate med noen, det gjør det litt enklere.

Jeg selv har begynt å benytte meg av kreftforeningens eget vardesenter, mange som er langt eldre enn meg der, men det er godt å prate med noen som forstår hvordan det er, jeg er positiv til å bli bedre og håper jo selvsagt på en behandling som vil gjøre meg helt frisk, men inntil videre må jeg leve med en krefttype som jeg ikke blir kvitt men kan kanskje "redusere" nok til å ha noen år til ( fra kanskje 5 år og oppover om den ikke endrer seg ).

Føler jeg ikke skal lage for mye, men alle har sine problem/negativer.

Hørtes ut som en god ting at du søker folk med samme problem/lidelse.

Høres så trist ut som du skriver om det du sliter med, helt forferdelig.

Har en enorm medfølelse for folk som sliter, er bare slik liksom.

Håper virkelig behandling hjelper fremover, virker som du ellers har det greit i livet? 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke nå nei, er så forbanna ''egenholdig'' og holder meg unne folk nå.

Men vill tro det kunne ha fisket livet mitt egentlig, noen og bry meg om.

Hmm. Ja jeg tror det ville hjulpet. Begynne i det små med Tinder. Jeg føler det har hjulpet meg. Har noe å tenke på, bry deg om, være med og snakke med 24/7. Så lenge det fungerer. Hvis det ikke funker så er det tilbake her hehe (meg) ...

IMG-1500.png

Feels sang ^

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Hmm. Ja jeg tror det ville hjulpet. Begynne i det små med Tinder. Jeg føler det har hjulpet meg. Har noe å tenke på, bry deg om, være med og snakke med 24/7. Så lenge det fungerer. Hvis det ikke funker så er det tilbake her hehe (meg) ...

IMG-1500.png

Feels sang ^

Hadde garantert hjulpet ja, hadde det jo før.

Men nå går det nedover.

Flott sang, fin stemning/feeling.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Føler jeg ikke skal lage for mye, men alle har sine problem/negativer.

Hørtes ut som en god ting at du søker folk med samme problem/lidelse.

Høres så trist ut som du skriver om det du sliter med, helt forferdelig.

Har en enorm medfølelse for folk som sliter, er bare slik liksom.

Håper virkelig behandling hjelper fremover, virker som du ellers har det greit i livet? 

Tenker positivt så må si at det ikke er det verste akkurat nå, som sagt NAV overgår det meste jeg har opplevd i dette livet på måten de håndterer folk, hadde saksbehandler der ringt meg og pratet med meg så hadde jeg kunnet tatt en tur innom om det var noe tvil i det hele tatt på min helsesituasjon og tatt med de papirene som behøves, men du vet hvordan NAV er...

Har snille tvillinger på snart 6 år og en herlig kone som tar godt vare på meg så jeg har det egentlig ganske så bra...

Lenke til kommentar

Tenker positivt så må si at det ikke er det verste akkurat nå, som sagt NAV overgår det meste jeg har opplevd i dette livet på måten de håndterer folk, hadde saksbehandler der ringt meg og pratet med meg så hadde jeg kunnet tatt en tur innom om det var noe tvil i det hele tatt på min helsesituasjon og tatt med de papirene som behøves, men du vet hvordan NAV er...

Har snille tvillinger på snart 6 år og en herlig kone som tar godt vare på meg så jeg har det egentlig ganske så bra...

Ja ser den hvordan NAV er.... tenker kun papirer og det greine dere.

Trist.

Så hyggelig med at du har tvillinger og kone, fantastisk.

Hold tankene på det, regner med dem hjelper deg igjennom den tunge tiden.

:)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg var dum nok til å sippe på en ganske sterk drink (edit; jeg er ganske liten og tåler ganske lite så min versjon av en ganske sterk drink er mer lik en annen person sin vanlig drink) etter å ha tatt en sobril for lenge siden, hadde vært noen timer siden jeg tok den så trodde det var ok, kunne ikke være SÅ potent vel? Våknet opp i sittende stilling flere timer senere.. 

Noe av det dummeste jeg noensinne har gjort. Var jo helt forjævlig og ikke noe morsomt i det hele tatt. 

Endret av BuffyAnneSummers
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg hater å jobbe. Bare meg som ikke klarer å se for seg det å arbeidet i samme yrke i flere titalls år?

Selv 5 år virker helt kreftfremkallende, spør du meg... 

Anonymous poster hash: f528a...93f

Yea...

Slitsomt når en er drittlei alt, og det å tenke på/ se for seg fremtiden bare er dystert.

Leve for og leve, kjempe morro.

Lenke til kommentar

Føler meg kansje ikke helt deppa, men føler dagene ikke er helt lette fra tider til tider.

Har kansje depresjon og kjærlighets sorg etter 2 år og far som døde ganske tidlig i livet, men alt er så lyst rundt meg.

Bil, hus og jobb, vet liksom ikke hva som kan trekke ned. Alle sier jeg burde gå ut og få meg dame, men er virkelig ikke så lett ettersom jeg kommer hjem og bare gamer resten av dagene/uker,måneder og år..

Føler det mangler ei jente, men vet liksom ikke helt hvordan jeg går frem eller henger med venner, er ikke som før hvor du ble spurt.. føles litt ut som alle sitter inne. Har begynt og spørre flere om å henge og det hjelper jo faktisk og komme seg litt ut. Men savner de gode dagene hvor venner faktisk bodde i nærheten og vi kunne bare henge til alle tider.. good times.

Er kansje deprimert som faen, men som moren min sier "når du har nådd bunn kan det bare gå opp".. Holder den tanken enda etter forrige forhold som endte litt drastisk.

Håper virkelig denne anonyme posten virker ellers er jeg ganske fucked :L

Anonymous poster hash: 98d43...098
Lenke til kommentar

Gøy med bivirkninger etter hjerneoperasjonene, stråleterapi og nå Kjemioterapi...

I dag går det på :

utslitt men får ikke sove.

Pipelyd på ørene.

Ordboka i toppen fungerer dårlig, roter om ord som jeg ønsker å bruke.

Glemsk.

Husket ikke om jeg tok medisinene så tok 2 til ( innenfor det jeg kan ). Smertestillende og sovemedisin null effekt enda...

Ungene klatret opp i senga til oss voksne og ga oss masse kos, men nå ligger jeg på stua da jeg prøver å distrahere meg med noe kjedelig på tv. Krysser fingrene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...