Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker (les førstepost!)

Jann - Ove

Anbefalte innlegg

Først beklager at jeg kopierte med hele tråden ,vet ikke hvordan jeg svarer uten å få det med.

Jeg jobber selv for det meste alene, heldigvis ikke for mye kveld... Men det som hjalp meg er bluetooth headsett og podcast, lydbøker, stephan moleneux. Osv... Vet ikke om det passer i ditt arbeidsmiljø. Men det å høre på noen snakke eller flere, helst om et interessant tema gir selskap.

En bowlinghall er litt vel offentlig til å høre på lydbok ja  :ph34r:  :tease:

Ting har dog snudd brått. Imorra har jeg en EU-godkjent bil med ny girkasse og turbo for første gang på 18mnd, og et jobbintervju! Snakk om å snu alt helt opp-ned! Tunge tanker er alltid tilstede, men føler at jeg har en del å flyte på framover. Bilen endrer mye i livet mitt, uten tvil! 60.000 i utgifter, skruing ute i all slags vær, fra snø i Juni til 25 grader og sol i August, og igjen snø nå i helga. Men det er over!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om man er langt nede, så kan det vel bare bli bedre... Om ikke, så fuck you universe eller noe i den dur..

Tenker på jenta mi som jeg og samboeren mistet noen få dager før Termin for ett år siden.. Besøkte deg i dag og la ikke igjen blomster da jeg føler det er bortkastet.. Jeg håper du kunne ha følt det samme..

Jeg holdte deg i armene mine.. Du var helt frisk.. Jeg ble så utrolig trist... Hva skal man ønske i livet når det største ønsket allerde ikke kan oppfylles.. Det største ønske er å bli pappa, men jeg er frykter så mye og tenker så mye at sex kan gi meg sorg,, Jeg tenker på min bedre halvdel som ønsker så mye mer en bare meg...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Slitsom dag. Psykisk. Går vel utover det fysiske og egentlig.

Hodet har arbeidet. Skal på jobb i morgen. Heldigvis. Men føler dessverre det går utover jobben. Tenker selv om jeg er på jobb, og det pleier jeg ikke ...

Nå venter jeg bare på at sovetabletten skal kicke inn.

Lenke til kommentar

Er deprimert mye av dagene, men har sakte men sikkert begynt og trene på jobb og skal prøve videre i den frie natur for og friske opp humøret istedenfor og stenge meg inne etter jobb. Besøker mer familie-medlemmer i det siste istedenfor og være hengt opp i data-skjermen, en liten bra forandring i livet.

Føler deg går bedre jo mer man er ute og trener, litt rart.

Anonymous poster hash: 98d43...098
Lenke til kommentar

Om man er langt nede, så kan det vel bare bli bedre... Om ikke, så fuck you universe eller noe i den dur..

Tenker på jenta mi som jeg og samboeren mistet noen få dager før Termin for ett år siden.. Besøkte deg i dag og la ikke igjen blomster da jeg føler det er bortkastet.. Jeg håper du kunne ha følt det samme..

Jeg holdte deg i armene mine.. Du var helt frisk.. Jeg ble så utrolig trist... Hva skal man ønske i livet når det største ønsket allerde ikke kan oppfylles.. Det største ønske er å bli pappa, men jeg er frykter så mye og tenker så mye at sex kan gi meg sorg,, Jeg tenker på min bedre halvdel som ønsker så mye mer en bare meg...

Jeg vil trykke "Liker", men det blir jo ikke rett akkurat.  Du er sterk som klarer skrive det i det hele tatt! Jeg håper virkelig det går den eneste veien det kan for deg, opp!

Lenke til kommentar

Jeg klarer ikke helt å holde tritt med tankene og følelsene nå. Det er så mange baller i lufta, så mange usikkerheter, og så mange variabler for mulige resultater at jeg ikke takler det. Jeg føler at jeg har lyst å krabbe ut av mitt eget skinn og bare fordufte. Jeg orker ikke alle følelsene... Det er for mye!

Lenke til kommentar

Alt er bare så jævla håpløst. Jeg får vel bare fortsette å skade meg selv som jeg har gjort de siste månedene. Ingen som kan hjelpe meg uansett, og distraksjon fungerer ikke lenger heller, bare selvskading. Jeg ønsker selvsagt ikke å dø, kommer aldri å ta det så langt. Men så lenger jeg ikke dør så er det ikke så farlig. Jeg er langt fra viktig uansett.

Anonymous poster hash: dec78...161
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...