Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker (les førstepost!)


Jann - Ove

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et eksistensielt spørsmål... hvis livet bare går ut på å holde ut... gjør det egentlig noe å avslutte det? Sies mye om pårørende... men hvis de hadde tatt det så ille, så tar de det vel ille å se på at vedkommende lider seg gjennom livet også...

 

Anonymous poster hash: a3ceb...ddf

 

Det er vel flere som mener at livet handler om å føre videre sin slekt. Så du har nok å henge fingrene i hvis du skal følge det. såklart i et moderne samfunn er det opp til deg hva ditt liv skal handle om.

Lenke til kommentar

Etter hvert som det moderne samfunnet mener at selvmord ikke er så ille likevel, dukker det opp tilfeller som dette. 24 år og klar til å dø. 

Altså hvis en ikke har noen redsel for å møte Gud på den andre sida, som alle hadde før i tida. 

 

Jenta i videoen oppsøker psykologer og søker om å bli drept av det offentlige (med eutanasi). Men etter en masse snakking gjennomfører hun det ikke likevel. Mye skrik og lite ull, men det var da viktig at hun overlevde, etter min mening. Kanskje hun lærte noe av å gå gjennom det. Kan heller ikke garantere at historien er reell. 

 

Lenke til kommentar

Det er vel flere som mener at livet handler om å føre videre sin slekt. Så du har nok å henge fingrene i hvis du skal følge det. såklart i et moderne samfunn er det opp til deg hva ditt liv skal handle om.

Lol... ingen vil ha sex med meg, ingen vil være sammen med meg, ingen vil ha barn med meg... jeg er ikke skikket til å få barn, og liker heller ikke barn.

 

Virker som mange mener det er best å fjerne unødvendige utgiftsposter fra budsjettene... bruke pengene på de sympatiske i stedet, ikke sant?

 

Anonymous poster hash: a3ceb...ddf

Lenke til kommentar

Jeg hater medisinkaruseller! Selvsagt får jeg en av de mindre vanlige (≥1/1000 til <1/100) bivirkningene. Er visst verst den første måneden, så får prøve å holde ut.

Jeg har tydeligvis skifta kjønn og alder da. Googlet litt og fant ut at denne bivirkningen var vanligst hos kvinner mellom 50 og 59 år.

Lenke til kommentar

Og det er for tidlig å si noe særlig om effekten også. Så jeg ser an hvordan bivirkningene blir mindre og om den ønska effekten kommer, før jeg eventuelt gir opp og spør legen eller psykopaten psykiateren om noe annet.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Da var det slutt mellom meg og dama.

Faen heller - siste året var ting vanskelig mellom oss men vi ville prøve å få det til, men til slutt ble vi enige om at det var best at hun flyttet ut. Jeg var helt enig for det funket virkelig ikke å bo sammen. Likevel så er det så inne i helvete kjipt.

Men nå når vi møtes (ca en gang i uken) så ender vi alltid opp i senga. Hjernen blir så fucka av alt sammen. Hun er virkelig drømmedama på 9/10 punkter, og jeg vet at andre jenter ikke vil møte hun opp til anklene en gang.

Hater å være alene, og alle kompiser har også gått videre med kone og barn og alt mulig de siste årene. Er den eneste single personen i min omgangskrets.

Har også blitt ufør siden jeg ble sammen med eksen, så å date nye jenter vil bli et helvete da jeg har null selvtillit pga det. Hvem faen gidder å date en som er i 30-årene og ufør liksom?



Anonymous poster hash: 5f41a...88e
Lenke til kommentar

Hva gjør henne til drømmedama på 9/10 punkter, om du ikke klarer å bo i samme hus?

 

Anonymous poster hash: a3ceb...ddf

Litt vanskelig å forklare men vi har det sykt bra når begge har overskudd og er på topp mentalt, men begge har problemer med depresjon og da forsterker vi hverandres dårlige sider. Ble også en stor omstilling å bo sammen når jeg ble ufør og hun fortsatt jobbet. Følte meg hundre ganger mer mislykket og alt ble bare vanskelig.

 

Men på alle andre punkter var hun drømmedama, og jeg sitter igjen med en følelse av at jeg ikke gjorde nok for å få det til å fungere. Men det er lett å være etterpåklok.

 

Anonymous poster hash: 5f41a...88e

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...