Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker (les førstepost!)

Jann - Ove

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns bare Facebook er uinteressant jeg. Er ikke så viktig hvor "perfekt" man fremstår der. Det er bare at det ikke fenger. Verken underholdningen eller de mer seriøse tingene. Men kan være generelt, ikke bare Facebook. Jeg føler meg veldig deppa nå i alle fall. Det er vondt.

Anonymous poster hash: d80af...bb6

Lenke til kommentar

Hvert semester i eksamensperioden så synker humøret til bunns. I år er det ekstra hardt grunnet fysiske smerter, 4-5 timer søvn hver natt og en følelse av å ha skubbet bort flere venner som ville meg godt som følge av det dårlige humøret. Det er snart ferie og jeg flytter fra dette stedet, heldigvis, og kan bli et fungerende menneske igjen i sommer og neste semester. Alt jeg tenker på er hvor digg det skal være å bli ferdig med utdanningen til neste år, og komme meg i jobb. Bare eksamensperioden i vinteren som gjenstår, så er det forhåpentligvis aldri dette hardkjøret igjen.

Lenke til kommentar

Savner å ha noen å være med. Så lei av å bare snakke med folk over snapchat. Har sagt jeg vil henge men folk er så care siden de har allerede noen å være med fra før.

Begynner å bli veldig lei og tilbake til dårlige tider. Nettopp kommet hjem fra en herlig egotripp-tur så går alt til helvete igjen. Har hørt kutting hjelper men slikt klarer jeg ikke å gjennomføre.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Er så lei av alt og alle. Vil bare være alene nå merker jeg, men får aldri det. Er sur hver dag, hele dagen for tiden, og alle merker det. Drittlei. Må man dø for å faen være alene eller. Er forferdelig slitsomt.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Har lyst å møte ei jente som vil møte meg, men vet ikke. Har i lang stund hatt lyst å være med noen, men når det kommer til stykket gidder jeg liksom ikke. Har ikke møtt hu før heller så vet ikke hvordan det blir. Men hun virker å være den som liker å ta styring så kanskje samtalene går fint.

Lenke til kommentar

Skader ikke å bare hilse vel? Så lenge det ikke er avtale om offisiel date eller aktiviteter, står man helt fritt til å gjøre det man vil ut av det. Er kjemien bra og samtalen flyter, kan dere vel henge litt. Full kræsj, kan man takke for seg og gå sin vei.

Å treffe folk på ekte etter lange skrivestunder er og blir sjansespill.

Det gikk rimelig skeis sist jeg møtte noen fra nettet (som venn, ikke date), selv om vi hadde skrevet masse og pratet en del på telefon. Tok bare 10-15 min før hun skjønte det ble for stort steg for henne. Tok ikke lang tid før hun kuttet kontakten etter det.

Skal møte en til forhåpentligvis neste uke. Skrevet en del i noen måneder, ikke pratet på telefon enda. Ikke mye å gjøre eller tenke enn å ta det som det kommer.

Lenke til kommentar

Har lyst å møte ei jente som vil møte meg, men vet ikke. Har i lang stund hatt lyst å være med noen, men når det kommer til stykket gidder jeg liksom ikke. Har ikke møtt hu før heller så vet ikke hvordan det blir. Men hun virker å være den som liker å ta styring så kanskje samtalene går fint.

Jeg har lyst til å møte en jente som moralsk sett ikke kan møte meg (på den måten). Får se om jeg har baller nok til å se hva hun sier hvis jeg spør :p

Lenke til kommentar

Nei, det er sant Myst.

Var snakk om å komme til hun. Har ikke avtalt noe som helst. Men ja, blir det bom så er man der bare litt og drar. Det er jo bedre å angre på noe man har gjort, fremfor angre på noe man ikke har gjort.

Hun her har spurt meg en del ganger nå om å møtes så.

Ikke pratet i telefonen, kun over snap og sendt snapper til hverandre. Men vil gjerne ha noen å chille med, savner det.

Skal spørre hu litt senere om jeg skal komme bort en dag. Vet ikke om hun vil ha meg til å sove eller hva, for en dag spurte hun kl22 på kvelden at jeg skulle komme bort ...

^ hvorfor kan hun ikke møte deg 4 3?

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Hemmelig. Men det er selvfølgelig en sjanse da det bare er moralsk "negativt" og ikke ulovlig :)

Skulle egentlig ønske at jeg hadde baller nok til å bli med på en datingside eller noe. Jeg savner ikke et forhold samtidig som jeg savner det. Det er vel det som holder meg tilbake.

Lenke til kommentar

Haha, jeg skulle skrive de "bedre å angre......" men ren klisje tenkte jeg. Uansett, når det gjelder sosiale relasjoner er det like greit å hoppe i det. Ulempe at man gir litt personlig info til folk, men ikke alle jenter er crazy heldigvis. Vi har kanskje ikke utvekslet nummer enda, men prater over Messenger, så har jo tilgang til hele Facen min..

Savnet etter å henge med det motsatte kjønn kjenner jeg veeeldig godt til. :p

Lenke til kommentar

Samme dag? Hvordan? Kan være lurt å planlegge litt, så dere ikke bare står der og stirrer i lufta. Rolig gåtur eller sitte et sted gjør det lett å bryte isen, trenger ikke planlegge mer enn det. Bør være litt rom for spontanitet også.

Venninna mi har hund da, så bruker det som påskudd. Lufte den sammen og skape komfortabel atmosfære for henne. Når motparten aldri har møtt folk fra nettet før, er det litt greit å gjøre ting på deres premisser også.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vi var sammen i dag, hos meg. Spilte og så film.

Når en jente (annen) kan ødelegge deg så fort. Det er vel ulempen med å få følelser fort. Bare lyst å kjøre meg inn i en fjellvegg, var så nær tidligere i dag. Så lei alt.

Lenke til kommentar

Min hund, min bestevenn, ble drept altfor tidlig av en annen hund, hunden tok også livet av hennes nyfødte valper. Jeg aner ikke hva jeg gjør nå. Hele kroppen min er i sjokk og jeg vingler mellom å være helt følelseskald og nummen mellom hysterisk gråting og hulking.

Jeg elsker deg baby, mitt solskinn, du var det aller beste som har skjedd meg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...