Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker (les førstepost!)

Jann - Ove

Anbefalte innlegg

Det der suger balls. Husk at følelsene er på vei vekk, det er ikke slik evig. Har vært i samme situasjon selv en gang og det ender med å spise deg opp. Det absolutt verste du kan gjøre er å være desperat etter henne, ender ikke opp med et godt resultat. Ikke bare vis henne at du klarer deg uansett, begynn å bedre deg selv. Start å trene (om du ikke gjør det), lær noe nytt (gitar,sport, etc), prøv å holde deg opptatt med noe på fritiden din. Det som krever minst er en gåtur eller joggetur, trening frigjør endorfiner som bidrar til å føle seg lykkelig.

Du trenger ikke tenke på å møte nye med en gang, ha litt fokus på ting som kan bedre deg som person. Hva føler du selv at du vil forbedre? 

Lykke til, igjen, jeg vet hvor jævlig det der suger. Du er ikke alene om å føle det sånn du føler nå.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det der suger balls. Husk at følelsene er på vei vekk, det er ikke slik evig. Har vært i samme situasjon selv en gang og det ender med å spise deg opp. Det absolutt verste du kan gjøre er å være desperat etter henne, ender ikke opp med et godt resultat. Ikke bare vis henne at du klarer deg uansett, begynn å bedre deg selv. Start å trene (om du ikke gjør det), lær noe nytt (gitar,sport, etc), prøv å holde deg opptatt med noe på fritiden din. Det som krever minst er en gåtur eller joggetur, trening frigjør endorfiner som bidrar til å føle seg lykkelig.

Du trenger ikke tenke på å møte nye med en gang, ha litt fokus på ting som kan bedre deg som person. Hva føler du selv at du vil forbedre? 

Lykke til, igjen, jeg vet hvor jævlig det der suger. Du er ikke alene om å føle det sånn du føler nå.

Takk for svar. Ja det suger, og selv etter 2 måneder så føler jeg nesten ikke at det er noe bedre. Nå er sjokkfaktoren over, men er mer savnet som spiser meg opp... Og selv om jeg holder meg opptatt, så er hun i hodet mitt konstant, noen ganger vondere enn andre ganger selvfølgelig. Blir sliten.

Det jeg vet er at det er null håp, rett og slett fordi hun er såpass sikker på at hun ikke vil lenger, så jeg har inget valg enn å komme meg videre. Men selv om jeg vet at det er null håp så er det fortsatt så innmari vondt.

Hjelper å høre at andre har vært i samme situasjon selv selv om det ikke er hyggelig. Jeg prøver å fokusere på meg selv nå, og gjør ting. Men jeg har lite livsglede og livet er ikke samme lenger, vil egentlig bare tilbake, men ja jeg får ikke gjort noe, så må bare komme meg videre på en måte. Dette suger... 

Anonymous poster hash: 26338...945

Lenke til kommentar

Tok motet til meg og spurte en kompis jeg ikke har sett på evig lenge om vi skulle blaze neste helg. Er første gang på ganske lenge jeg spør noen om å finne på noe, har jo ikke turt det i fare for å bli avvist.

Ble avvist. Så var den idylliske natten ødelagt. Jeg er så drittlei av å være alene. 

Lenke til kommentar

Feel your pain, sis. Jeg feiret ikke bursdagen min i år engang. Behandlet den som en helt hvilken som helst vanlig dag. Det gjorde det faktisk litt lettere enn å skulle late som at det er noe stort at jeg ble født. Vet ikke hvordan du føler det på den biten der, men kanskje du kan prøve det? Ser jo hvordan det kan bli enda verre da. Håper hva enn du finner på at du får en fin dag.

Lenke til kommentar

Takk for tips, men det er ikke nok. Jeg må gjøre noe som gjør ekstremt vondt. Arr bryr jeg meg ikke om, jeg kommer ikke til å leve særlig lenge uansett. Like greit å bare bruke kniv.

I går ville jeg, men samtidig ikke. Derfor post her. I dag bryr jeg meg ikke.

Anonymous poster hash: d5de4...ec1

Lenke til kommentar

Er midt i eksamenstida, og har kasta bort en hel uke til å ligge og daffe og se på serier. Inne i sjette sesong av Dexter.. bra serie forsåvidt, anbefales.

Eksamen i morgen. Kommer til å gå til hælvete, men nå gir jeg bare faen. Etter at det gikk skeis på én tidligere eksamen så er motivasjonen som en sprukket ballong. Nå står det bare om å stå på den så jeg ikke mister stipendet.

Jaja, i det minste er døgnrytmen bedre.

Lenke til kommentar

Driver å snakker med en kamerat på facebook. Temaet om økonomi kommer opp.

Jeg og samboeren min har ikke verdens beste råd for tida. Jeg er dessverre uføretrygda og det veit han. Så spør han meg om ikke jeg har vurdert å få en jobb for å få bedre råd.

Takk skal du faen meg ha. Det er virkelig fordi jeg ikke gidder at jeg ikke jobber!

/rage

Anonymous poster hash: 18b40...a87
Lenke til kommentar

Hva tenker dere på når dere blir lei og ikke orker mer? Hva er det som holder dere igjen? Jeg trenger desperat noe jeg kan klamre meg fast til, se frem til, en grunn til å fortsette når alt føles så tomt og meningsløst.Anonymous poster hash: bc8f3...acf

At det finnes hunder her i verden og solnedganger er ganske fine å se på.

Lenke til kommentar

Hva tenker dere på når dere blir lei og ikke orker mer? Hva er det som holder dere igjen? Jeg trenger desperat noe jeg kan klamre meg fast til, se frem til, en grunn til å fortsette når alt føles så tomt og meningsløst.

Anonymous poster hash: bc8f3...acf

Katten min. Hun er den eneste som ikke klarer seg uten meg.

Lenke til kommentar

Jeg er så jævlig lei av dagene skal være så grå. Jeg er så lei av ikke å orke noe. Jeg er lei alt nå.

Sola skinner og det er varmt ute. Sommeren har kommet. Det er nå jeg skal smile og være glad og nyte både livet og sola.

Men så sitter jeg her. Uten engang å orke å holde orden i huset... Har ikke engang orka å pakke ut av kofferten etter å ha kommet hjem på mandag.

Lenke til kommentar

Uff, jeg føler virkelig med deg, L4r5. Har det sånn selv. :( Spesielt ille blir det når det nærmer seg kveld. Jo senere på dagen det blir, desto verre føler jeg meg. Har vært så langt nede så lenge nå at jeg ikke har orket noe hjemme. Har ikke vasket gulvet på flere måneder. Ikke støvsugd heller. Oppvasken tårner seg, og jeg klarer ikke å samle energi til å gjøre noe av det. Det eneste jeg har klart, er å skifte på sengen, lage mat, dusje og vaske klær, og knapt det.

Håper at ting blir bedre for deg, L4r5. Dette unner jeg ingen. :(

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...