Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker (les førstepost!)

Jann - Ove

Anbefalte innlegg

Makes no sense....("nei no må du sannelig ta og skjærp dæ gutt"!!!)

turte du å spørre t. om hun likte deg? Modig i så fall.

det hadde aldri jeg turt.

Du har jo masse på hjertet. Det er nok depresjonen som snakker.........

Nei jeg spurte ikke om det, hun har bare sagt det et par ganger.

Har ikke noe å snakke om med en terapeut... det er jo derfor jeg sier det bare er "prating" og at det ikke er til nytte for meg.

Men fikk nytt skrivebord her om dagen, og det er jeg så fornøyd med. :) Fordi det er ikke sånn "skranglete" som det gamle var. Det er mye bedre å sitte. Nå mangler bare bedre skjerm.

Anonymous poster hash: 190dc...087

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Makes no sense....("nei no må du sannelig ta og skjærp dæ gutt"!!!)

turte du å spørre t. om hun likte deg? Modig i så fall.

det hadde aldri jeg turt.

Du har jo masse på hjertet. Det er nok depresjonen som snakker.........

Nei jeg spurte ikke om det, hun har bare sagt det et par ganger.

Har ikke noe å snakke om med en terapeut... det er jo derfor jeg sier det bare er "prating" og at det ikke er til nytte for meg.

Men fikk nytt skrivebord her om dagen, og det er jeg så fornøyd med. :) Fordi det er ikke sånn "skranglete" som det gamle var. Det er mye bedre å sitte. Nå mangler bare bedre skjerm.

Anonymous poster hash: 190dc...087

Hm, da lurer jeg på hva du egentlig prater om hos terapeuten?

Gratulerer med nytt skrivebord :)

edit:

Skjønner , du prater om det, men det hjelper ikke, du blir ikke noe mere utadgående...

Men tror du ikke livet hadde vært vanskeligere hvis ikke du hadde hatt psykologen? Føler du ikke at du i hvert fall har en som "ser" deg? Eller betyr det ikke noe for deg "å bli sett"?

Endret av kismet
Lenke til kommentar

Jeg fikk angst da jeg var på besøk hos min mor på bursdagen til stefaren min. Han hadde besøk av familien sin (broren, datra og mannen og ungene hennes). Det ble altfor mye for meg og jeg måtte ut og ta pustepauser. Har ikke innsett at det har blitt så ille. :hm:

Her følger jeg deg langt på vei. Har samme problem, og også behov for å gå ut og puste.

Men for meg er det sånn, at det er spørsmål som teller fra eller til. Det er noen i familien som alltid har det med å begynne spørre meg om ting i sånne settinger. Ofte ting som er private, personlige eller på annen måte lite kjekke svare på, når mange ser på deg samtidig og venter på hva du skal svare. Da er det jeg får problemer.

Typisk at det da blir veldig stilt når noen spør sånn, og alle stopper opp og retter blikket mot meg. Hater det der så veldig, svetter bare jeg tenker på det.

Anonymous poster hash: 1dbb9...535

Lenke til kommentar

Jeg har det samme problemet som deg Anonym, det med oppmerksomhet av for mange folk. Jeg liker å late som jeg ikke er tilstede, det er den eneste måten for meg å føle meg noenlunde komfortabel i en gruppe. Dersom folk begynner å snakke med meg, ødelegger de den illusjonen jeg gjemmer meg bak og jeg kan få angstsymptomer. Dette har jeg hatt helt siden jeg var liten, men har først skjønt hva det egentlig er i senere tid.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Så en film før jeg skulel legge meg, og det fikk meg til å innse hvor vanskelig det som skjer kommer til å bli, traff en vegg der.. Deppa, og mistet lysten til å sove. Har egentlig fortrengt alt sammen i det siste, så det måtte bare komme.

Vil bare fortelle alle og bli ferdig med det, men det er vanskelig det og. Å gå rundt med den nærmest største hemmeligheten som går, er ikke lett.

Lenke til kommentar

Vel min eller vår hemmelighet er jo et barn.

Oi. Er sikkert tryggere hvis dere er sammen når dere sier det. Det er et stort ansvar, så det er best om en er flere om dette i god tid. Så vil det jo føles mye bedre etter dere har sagt det :) En gang må dem få vite om det uansett... Filmen er nok satt på spissen for å gi underholdning tenker jeg : )

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Casio, det virker som at du har et fint liv. Men du er altså ikke fornøyd? Har det mest med problemene innen reindrifta å gjøre? Blir det noe bedre for næringa snart, eller er dette problemer som har kommet for å bli?

Har hørt at Obama er introvert..

Hvorfor tar du deg ikke ferie (4 uker minst for deg)?

Lenke til kommentar

Casio, det virker som at du har et fint liv. Men du er altså ikke fornøyd? Har det mest med problemene innen reindrifta å gjøre? Blir det noe bedre for næringa snart, eller er dette problemer som har kommet for å bli?

Har hørt at Obama er introvert..

Hvorfor tar du deg ikke ferie (4 uker minst for deg)?

Ja, det er derfor jeg aldri har klagd, siden jeg har det altfor fint. Har liksom ikke lov til å klage eller deppe. Mye av problemene er fra reindrifta, og hver dag tynger det men at jeg ikke vet hvordan arven fra forfedrene vil bli, og hvordan fremtiden min vil se ut, særlig når det ikke ligger i mine hender. Det er altså slik at dersom vi taper, vil vi bli måkt bort. (Ødelagt areal får man aldri tilbake)

Da har du lov til å klage, syns jeg. Disse problemene med reindrifta er jo såpass alvorlige, i og med at de berører selve din identitet.

Lenke til kommentar

Skal ikke være lett å være stygg gitt. Registrerte meg på et nytt nettsamfunn for noen uker siden bare for moro, og når jeg logga på tidligere i dag så hadde det ramla inn ekle meldinger angående utseendet mitt både fra gutter og jenter. "Æsj" "Du ser ut som en homse" "Stygg" etc.

Kjekke greier det. God helg!

Anonymous poster hash: c9d02...7a4
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skal ikke være lett å være stygg gitt. Registrerte meg på et nytt nettsamfunn for noen uker siden bare for moro, og når jeg logga på tidligere i dag så hadde det ramla inn ekle meldinger angående utseendet mitt både fra gutter og jenter. "Æsj" "Du ser ut som en homse" "Stygg" etc.

Kjekke greier det. God helg!

Anonymous poster hash: c9d02...7a4

Ekle folk som sier sånt, æsj til sånne, en skam at noen får seg til den slags lavmålshandlinger.

Fuck them. Du er tusen ganger bedre enn dem:-)

Endret av kismet
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...