Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker (les førstepost!)

Jann - Ove

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke hva det er, jeg. Virker som alle mennesker avskyr meg. Ser det på dem.

Anonymous poster hash: d1c37...5ce

Jeg har det motsatt, jeg avskyr alle andre mennesker. Så kanskje du er inne på noe. :p

Hehe...

Nei tror ikke det blir helt motsatt. Kan ikke si jeg liker dem som avskyr meg...

Anonymous poster hash: d1c37...5ce

Lenke til kommentar

Kommer ikke over at drømmejenta ikke likte meg. Vi ble godt kjent over nett, men da hun traff meg in person var jeg ikke den hun hadde forestilt seg, mens hun var alt jeg hadde drømt om. Våkner hver natt etter et par timers søvn og får ikke sove lengre.. Er konstant trøtt og utslitt, men får ikke tankene over på noe annet. Falt totalt pladask for henne, men får henne aldri. I tillegg er det eksamensperiode. Jeg får ikke jobbet slik jeg burde.

Så inderlig trist.

Anonymous poster hash: 8b2b6...034
Lenke til kommentar

^^Skjønner deg godt, men går over med tiden og livet holder deg opptatt med andre ting. Tillegg kan det virke som hun var drømmedama akkurat nå, da følelsene er på det sterkeste, men etter en tid vil du nok finne svakhetene også. Og mulig prise deg over at det ikke ble noe mer seriøst. Det er bedre å skilles før ingenting har skjedd, enn etter masse.

Hadde jeg endt opp med min "drømmejente" i sin tid, så tenker jeg kun det hadde vart i noen måneder før uenighetene hadde blusset opp.

Skulle egentlig skrive om en tilleggssak, men fikk for mange forstyrrelser at jeg glemte helt hva jeg skulle skrive... Jeje..

Anonymous poster hash: 1ad48...d38
Lenke til kommentar

^^Skjønner deg godt, men går over med tiden og livet holder deg opptatt med andre ting. Tillegg kan det virke som hun var drømmedama akkurat nå, da følelsene er på det sterkeste, men etter en tid vil du nok finne svakhetene også. Og mulig prise deg over at det ikke ble noe mer seriøst. Det er bedre å skilles før ingenting har skjedd, enn etter masse.

Hadde jeg endt opp med min "drømmejente" i sin tid, så tenker jeg kun det hadde vart i noen måneder før uenighetene hadde blusset opp.

Skulle egentlig skrive om en tilleggssak, men fikk for mange forstyrrelser at jeg glemte helt hva jeg skulle skrive... Jeje..

Anonymous poster hash: 1ad48...d38

Vet ikke jeg altså.. Vi var bare så voldsomt like i holdninger og verdier, iallefall utifra hva hun ga inntrykk av. Hun var mye mer sosial og utadvendt enn meg, og har trolig nok av alternativer, men jeg sitter igjen med å tenke på henne. Har installert Tinder for å kanskje få tankene på noen andre, men er ingen som viser noen form for interesse, men men. Hjalp iallefall litt å ta seg en løpetur.. Gruer meg til natten igjen, da jeg garantert våkner og ligger i flere timer og tenker.

Anonymous poster hash: 8b2b6...034

Lenke til kommentar

Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Vil ikke sove, spille, lese, se film, høre musikk eller spise, som er alle tingene som får meg i bedre humør. Vil sove, men kan ikke sove. Vil ikke sove heller, på samme tid. Vil ikke eksistere, kort og godt. Det er en ting jeg virkelig VIL akkurat nå, men får meg aldri til det. Men åh, det hadde gjort ting så mye lettere. Sluppet å deale med vitsen av et liv jeg lever lenger. Men hvem skulle da tatt seg av katten min?

Skulle ønske jeg kunne.

Lenke til kommentar

Begynner å fatte hvor lite motivert jeg er for tida.

Vet ikke helt hva som holder meg gående, men gjetter kanskje på det faktum at jeg er gjeldslave på lik linje med store deler av befolkningen.

Jeg har fast jobb og jeg tjener ganske så bra for min nåværende livssituasjon ( ingen dame, ingen barn, ingen å forsørge utover meg selv).

Har jobbet på samme sted i snart 8 år, og noen ganger føler jeg meg egentlig drittlei av det stedet men samtidig så er kollegaene rundt meg stort sett en herlig gjeng som jeg stortrives sammen med.

Har egen bil, har egen leilighet og økonomien håndterer jeg utmerket.

Men likevel, jeg føler meg av og til misunnelig på de som har samboer og som enten kan komme hjem til dekt bord, eller som i det minste har noen å spise sammen med eller å gå til sengs / våkne opp sammen med.

Har nå bodd alene i noen år, og det er til tider ikke særlig morro spesielt ikke nå i disse juletider.

Alt i alt, jeg har det jævla bra og jeg er helsikkes flink på jobben.. Men jeg suger hardt på den sosiale fronten. Eller kanskje ikke, men jeg er reservert og kan ha vanskeligheter med å bli kjent med nye mennesker.

Jeg har i grunn kun ÊN drøm om framtida, og det er å finne ei herlig og flott jente/dame/frøken å stifte familie med, gjerne i et hus litt utafor byen.

Mangelen på motivasjon gjør meg nedfor..

Anonymous poster hash: e204e...762
Lenke til kommentar

Irriterer meg veldig over at jeg føler meg så sårbar når jeg er ute å går. Bilen er på verksted, så jeg måtte gå til byen i dag. Det var mørkt da jeg gikk til å fra. Jeg følte meg veldig sårbar da biler kjørte forbi.Likte det ikke i det hele tatt. Tok 25 min hver vei. Følte meg helt jævlig da jeg gikk. Følte meg så sårbar, og så ukonfertabel. Håper ikke det syntes så godt. Dette skjedde når biler kjørte forbi. ...Faen ass.... ;/ Flere som føler ubehag av å gå alene?

Jeg så sikkert veldig usikker på meg selv også. Det er jeg ikke. Ble litt lei meg da jeg kom hjem fordi dette føles så rart ,og et langt steg tilbake... :(

Anonymous poster hash: ce25c...e84
Lenke til kommentar

Enda en dag har gått. Jeg er fremdeles i live. Det er vondt å føle seg så enormt ensom, og ukjent i sin egen kropp. Jeg har mistet meg selv, jeg sitter stengt inne og ser ned på en person som er skapt for å tilfredsstille andre, som alltid må være på vakt, som bruker opp all energien min på å skjule meg. Jeg føler den energien snart er utbrukt.

Endret av SingingMySong
Lenke til kommentar

Føler meg virkelig jævlig i dag. Føler meg forlatt av både venner og familie. Fuck this.

Den følelsen er du ikke alene om, den har jeg hatt mange ganger selv. Alle mennesker er egoister og vil at andre skal være sånn som de vil ha dem. Det beste rådet er å bite tennene sammen og bare stå for sitt. Innstille seg på at man ikke er avhengig av andres gunst, eller så blir man bare skuffet.

Ellers hjelper det neppe å være så grov i munnen. Det kler deg ikke heller.

Anonymous poster hash: 1dbb9...535

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vel..

Er vanskelig å skrive om dette.

Dette har vært en jævlig dag. Hadde egentlig ikke forventet det, har hatt det ganske greit de siste dagene med null selvskading, men går det oppover går det som regel fort nedover...

Aner ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Har venner som vil ha meg med i byen, ender opp som den som sitter alene..

Vet ikke helt hva jeg skal skrive mer. Føler meg helt tom, har ingenting å være her for. Ingen livslyst. Gjør relativt lite om dagen (bortsett fra å gå til den gudsforjævlige skolen).

Kan jo legge meg tidlig ikveld, så slipper jeg å tenke..

Anonymous poster hash: 22a30...2d3
Lenke til kommentar

Flere som føler ubehag av å gå alene?

Ikke av å gå ute alene, men de gangene jeg har prøvd å jobbe har jeg bare vært "ensom ulv" mens de andre har vært en gjeng. Det har jeg følt vært veldig ubehagelig. Spesielt når enkelte mobber.

Nei gå ute alene, det er jeg faktisk ganske glad i. Jeg foretrekker å gå alene. Da kan jeg gå akkurat så fort jeg vil, og så sakte jeg vil, og jeg får mulighet til å ta inn over meg ting jeg ser, som natur. Det føler jeg blir vanskeligere når man er sosial.

Men på en arbeidsplass må jeg liksom sitte og høre på de andre støtt og stadig. Enkelte mennesker er ekle mot "lonerne".

Er nok ganske innadvendt, men skulle gjerne opplevd å ha en kjæreste... litt kjipt å bli 80 og så har man ikke sett en kvinne naken liksom. Sånn på ordentlig.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...