Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker (les førstepost!)

Jann - Ove

Anbefalte innlegg

Ok, serien ble jo aldri helt ferdig avsluttet, og den er best i starten, og blir litt dårligere mot slutten. Men jeg likte alltid sylar! Jeg følte jeg forstod han og på en måte "heiet" litt på han, fordi jeg tenkte at det sikkert er mye mer bak alt som skjedde i fortida hans, pga alt det "grusomme" han gjorde. Og kreftene hans var jo også drømbare! :) Hadde ikke hatt noe imot å blitt en mutant jeg! Hadde vertfall ikke sett på meg selv som et misfoster, tvert imot! Hadde akseptert det ganske raskt :p

Ja, samme her som med AdNauseam. Hoppet av i starten av sesong 3. Men kan jo hende jeg liker det videre... selv om de fleste sier det ble dårlig - og det er sikkert en grunn til at de ikke "fullførte" historien...

Ja, synd at så gode serier, med en god start, skal bli melket eller tullet så mye med ;(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg anbefaler faktisk å se den siste sesongen. bare for å få en form for fullførelse av serien. :p De prøvde jo å slutten den av med muligheten for en spennende ny sesong, men man kan også bruke den siste episoden som en form for slutt.. :)

Men hvis det er dårlige greier så ødelegger det de minnene du sitter igjen av fra tidlig i serien. Det er slik når en serie som man liker ender helt forferdelig så ødelegger det. Du sitter igjen med et annet bilde av serien, det er uungåelig. :/

En annen serie som kan nevnes er Jericho, som var en dritbra serie. Men grunnet lavt seertall så ble den kansellert og de endret hele slutten bare for å avslutte i sesong 2. Men de skal ha skryt for å gjøre det beste ut av det, sesong 2 er faktisk ikke så "gæærn".

Lenke til kommentar

Hater å være lav...

https://twitter.com/heightismwatch

Anonymous poster hash: c9d02...7a4

Hos meg var det helt motsatt. Jeg var høy og lang, og led av det hele barndom og ungdom.

Har alltid hørt korte folk si jeg "må være glad jeg er høy", men det er jeg ikke.

Var alltid misunnelig på de som var små, for de hadde en mye lettere hverdag enn meg sosialt. De små fikk alltid sympati, hjelp, støtte, ble tatt i forsvar, ble unnskyldt, ble foretrukket, ble mer snakket til, mer smilt til, ble mer tatt med på ting, ble ikke satt under press.

Jeg som høy, brydde meg ikke så mye om å bli kalt "lange laban" og sånne ting. Verre var det at du faktisk ble sett ned på og ofte fikk en kald skulder, fordi du som høy og stor ble mer overlatt til deg selv, og det ble forventet du måtte "klare deg selv" med alt mulig. Du måtte kunne "ordne opp i ting", og det ble forventet at du skulle vinne en slosskamp siden du var større, eller så var du "en pingle" og ble stemplet som det. Og det var alltid noen småinger som skulle prøve seg og få seg ekstra gevinst på den måten.

Problemet var at jeg verken var skapt for eller var interessert i slossing og kamp. Jeg var snill og beskjeden, og noe slikt hadde visst ikke en storvokst lov å være.

For å si det som det er, var det et h****** å være lang og stor midt i sånne holdninger. Jeg ble ignorert og falt utenfor i stor grad. Og dette lider jeg av den dag i dag som godt voksen. Jeg VET at livet ville vært mye mye lettere for meg som barn og ung, om jeg hadde vært mindre. Jeg vet så godt hva jeg snakker om. For enkelte andre kan det jo være anderledes.

Anonymous poster hash: 1dbb9...535

• Liker 2
Lenke til kommentar

Flere som sliter med utseendet ja. Syns utseendet er så urettferdig. Kan trene meg i topp form, bli kjempeflink å tale og kle meg kjempebra, men vil fortsatt ikke være pen. I mellomtiden kan dem som ble født med litt mer genetisk heldige trekk være mye mye penere uten innsats. Herre så deprimert jeg blir av tanken på at jeg aldri har opplevd noen ungdomsflørt, ikke har noen jenter som lengter etter meg eller lignende. Lengter stadig etter dem, men har voldsomme komplekser overfor utseende som jeg tror er berettiget.

Håper jeg en dag klarer å nå det punktet hvor jeg godtar meg selv for den jeg er. Det pleier å bedre når jeg sitter inne foran dataen og ser hvor mange i verden som har det verre enn meg. Så snart jeg trer utenfor hybelen, så ser jeg dog hvor mange pene mennesker det er omkring og faller tilbake i samme gamle tankemønsteret. De vil ikke bli fortalt at de skal "gå og dø" fordi de prøver å snakke med ei på byen og de vil ikke bli uglesett for å være litt sosialt awkward (Er man pen så er det søtt, ser dette spesielt med jenter). Utifra observasjoner og undersøkelser jeg har lest på nettet virker det som om generelt alt blir enklere.

Så kjipt å ha en så stor handicap i livet. Kjøpt noen bøker om negativ tankegang og selvbilde da, håper det kan bedre seg.

Anonymous poster hash: 8b2b6...034
Lenke til kommentar

Hei!

Jeg har ofte pusteproblemer. Det et veldig ekkelt og jeg klarer ikke å være på skolen! Jeg har alt for mye fravær, de fører det nå som jeg har begynt på ungdomsskolen. Blir sendt hjem når jeg kommer på skolen med pusteproblemer og får et så kaldt anfall.

Jeg har vært til veldig mange undersøkelser, de har bare funnet ut at jeg har et smalere pusterør enn andre som hovner opp når jeg er forkjølet. I tillegg for jeg verre pustevansker ved anstrengelser!

Jeg har blitt hentet av sykebil mange ganger og vært innlagt på Haukeland flere ganger.

Jeg vet bare ikke hva jeg skal gjøre! Jeg tenkt på at jeg kanskje vil dø. Men jeg klarer ikke. Veldig frustrert! Jeg vil ikke ta selvmord, klarer det ikke. Livet er bare mere... kjipt enn bra.

Anonymous poster hash: aa73d...df9

Lenke til kommentar

Det er tungt å innse at man er helt alene her i verden. Jeg har ingen å elske, ingen å finne på noe med, ingen å snakke med. Jeg er helt alene og vil antagelig alltid være det.

Anonymous poster hash: 8a893...c33

Men hvis du snakker med noen her, så er du ikke helt 100% alene. :) Eller hvis du generelt snakker med noen på nettet. Hvis du vil finne noen å elske, finn dem på nettet;) Og gjør noe med livet ditt om du er for langt nede (tenker på lathet, fedme, osv).. Vet det er tungt... Og det er enda tungere å slutte med rus som alc osv... men om du klarer det så er neste steg lettere; altså å finne venner eller dame.

Jeg håper jeg finner ei jente i nød som har problemer selv (kanskje lignende mine jeg hadde før) og som trenger hjelp, der jeg hjelper henne ut av det, og så blir vi forelsket osv:P Men å finne noen slike spesielle jenter som er slik som meg, er så vanskelig...:S og jeg er ikke dødskresen på utseende heller.. :O Men må se litt ut da,, må gjerne like å sminke seg som ei dokke jeg gir f:P xD

Personlig har jeg kun noen få familiemedlemmer og noen få venner fra oppvekst og jobb som jeg snakker med. Men de vet at jeg liker å være alene også, jeg liker mer å snakke med folk over nett enn å sitte med dem hele tiden, hehe :p Så jeg liker faktisk å være litt usosial, det gjør meg bedre enn å være sosial ^^

Håper du finner ut av noe en dag, til og med dype filmer/serier med historier vil gjøre at du ikke føler deg helt alene.

Lenke til kommentar

Jeg håper jeg finner ei jente i nød som har problemer selv (kanskje lignende mine jeg hadde før) og som trenger hjelp, der jeg hjelper henne ut av det, og så blir vi forelsket osv:P Men å finne noen slike spesielle jenter som er slik som meg, er så vanskelig...:S og jeg er ikke dødskresen på utseende heller.. :O Men må se litt ut da,, må gjerne like å sminke seg som ei dokke jeg gir f:P xD

Er ikke såå vanskelig, gjelder bare å lete på riktig steder...eller sider kan man si. På sider med ord... ;) Men da bør du virkelig like å lytte til hennes problemer, tanker og whatnot. Jenter forskuer lett om man har baktanker.

Lenke til kommentar

Er ikke såå vanskelig, gjelder bare å lete på riktig steder...eller sider kan man si. På sider med ord... ;) Men da bør du virkelig like å lytte til hennes problemer, tanker og whatnot. Jenter forskuer lett om man har baktanker.

Steder de er kan jeg nok finne, men sider på nettet er jeg litt sånn usikker på:p Noen tips? Og jeg har ikke noen baktanker, vil virkelig finne ei som jeg kan snakke en del med før vi kommer til steg nr2:P Men steg nr2 er viktig når man først er der da;) Må lære seg å kjenne der og ^^

Lenke til kommentar

Det har ingen hensikt at jeg prøver å finne kjæreste, verken her, der eller på nettet. Vil bare føre til at jeg innser at jeg er enda mindre attraktiv enn jeg i dag tror jeg er.

Vell det beste er vell bare å fortsette å tro enda mer at man selv er dødsexy :p Jeg skulle btw gjerne hatt ei robot jente som dame jeg, men da skal de komme så langt at de ser slik ut:P 1300777395_94e0cfe659.jpg

Lenke til kommentar

.

Blir ikke sex med en robotdame som å ronke? Jeg er møkk lei av å ronke. Føles som et ork. Gjør det bare fordi jeg ikke får sove ellers.

Hahhaahahah :D nå skal jeg fortelle deg;) Jeg har faktisk prøvd det meste, og skal si det at ei robot dame i fremtiden kommer til å bli verden snudd ned opp for deg! :p Å runke er det kjedeligeste man kan gjøre,, det er den billigeste metoden liksom, og funker helt ok. Men hvis du ikke har prøvd ei dame, så må du gleeede deg til dukker:D Jeg har hatt 3 stk, sikkert brukt 20 000kr på de over 4 år xP men billigere enn horer da. Uansett.,. ehrmm. til poenget;) En lommelykt som de kaller det, er veldig billig, men føles bare litt bedre, ikke mye syns jeg.. :p Men om du kjøper dukke eller en del av en dukke, feks kun hullet og analen, slike som kondomeriet selger, og ikke glem glidemiddel! Da skal du kjenne at det føles dødsnice! Og jeg som har liggi med jenter (men lenge siden nå da), kan garantere for deg at det føles helt likt ut;) Om du går for ei dyr og hel dukke, ja da kan du kose deg ^^ hehe, det har jeg gjort, koste meg så mye at det ble trening ut av det gitt! Måtte kutte opp dukka og kaste restene i søppla her pga jeg brukte den for hardt uten glidemiddel en gang.. ble et dyrt knull da... :( Naboene trodde sikkert det var et lik xD hahaahhaa, men prøv det;) Det er vært å utforske altså, ;)

Lenke til kommentar

.

:lol:;)

Nei er vel det "psykologiske" jeg ikke syns er så tilfredsstillende...

hehe :p jeg har aldri hatt et problem med å ligge med en livløs dukke jeg, tenker liksom ikke over det, men mange syns det er ekkelt, rart og skummelt.. var en gang da jeg var så hardhendt at håret og øyet datt ut,, og hun ble litt skummel da ass:P

Lenke til kommentar

hehe :p jeg har aldri hatt et problem med å ligge med en livløs dukke jeg, tenker liksom ikke over det, men mange syns det er ekkelt, rart og skummelt.. var en gang da jeg var så hardhendt at håret og øyet datt ut,, og hun ble litt skummel da ass:P

Hehe! ;) Nei ser ingen problemer med sexleketøy i ulike former, tenker på det å ha sex alene i sin helhet... eller "sex" blir det vel...

Føles så ensomt. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...