Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker (les førstepost!)

Jann - Ove

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-lYlo5C

Vil egentlig bare dø, for å være ærlig

Fordi du blir kalt tøs på et forum?

Bare gjetter...

Hvis det er noe mer alvorlig, så beklager jeg.

Synes ganske unødvendig å anta det.

Og ja jeg ser beklagelsen

Lenke til kommentar

Det var bare veldig timet med det som skjedde i natt, tror jeg. Så ikke nøyaktig på klokkeslett, men vet det var ganske sent på natten.

Og det var heller mer spøkefullt enn seriøst ment.

Men du hadde ikke vært den eneste som ble deprimert av noe som har blitt sagt på nett, om det hadde vært tilfellet. Ikke noe nedsettende ment. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Veldig morsomt

Poenget mitt var at det alltid er noe å se frem til, hvis man leter lenge nok. Og det er ikke mye mer man trenger i livet. Har hjulpet meg gjennom tøffe tider tidligere.
Åja trodde du prøvde å gjøre narr av meg :( men ja det er sikkert hjelp i det, men vanskelig når man egentlig ikke ser fram til noe
Lenke til kommentar

Ser fram til å dø selv. Livet gir meg ikke noe. Det eneste som holder meg gående er de etterlatte. Jeg har ikke lyst til å bli husket som en egoistisk person. Han som ikke tenkte på familien, de etterlatte.

Det at du sier det, ser jeg faktisk på som noe veldig positivt. Herlig! :) Og hvem vet. Kanskje kommer det en dag da du kan si at du lever for din egen skyld også, ikke bare for andres. Håper virkelig det.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Mennesker er virkelig dyr, og når du er på dit laveste og sårbar slår de til. Merker at når humøret mitt sveier nedover får jeg skikkelig med pes, at jeg kankje har litt usikre venner som ikke har nok vitalitet til å holde seg selv oppe uten å blaste meg med ego hits er nokk sant. En kompis som får høre det av kona når han har vært nede en uke, snur seg til meg når jeg er nede og gir meg samme behandling, dafaq.

Vandrende biokjemiske roboter som søker vitalitet og stimulis fra andre for å booste oss selv, thats it.

Griner ikke og slår ikke i tastaturet når jeg skriver dette, kan egentlig le av det og se det i et bevisst perspektiv.

Men å bruke logikk i slike situasjoner som nevnt over er helt useless, fuken ego battles.

Men vi er jo 99% like alle i menneske familien så ranter vel like så mye om meg selv.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...