Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker (les førstepost!)

Jann - Ove

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg og kjæresten slått opp.....

Kjipern. Men det virka som om det har skranta litt (eller blander jeg med noen andre?) så var kanskje like greit.

Tenk på det på den måten at om forholdet var dårlig så er det mulig å bli for lenge i det.

Lenke til kommentar

Jeg har gått og venta på beskjeden en stund, men det gjorde det ikke mindre kjedelig når den kom: jeg må levere inn førerkortet.

Årsak: epilepsi... :ermm:

'Retten til å føre motorvogn' er såvisst et privilegium, ikke en rett... Heldigvis! Fortsatt drittkjedelig, særlig når dette var første anfall på nesten et tiår...

En jobb jeg har skrevet og sendt inn søknad på røk nok i samme slengen:

'Krav til søker: Førerkort kl. B'

Men, men... Det var jeg forsåvidt også sånn delvis forberedt på...

Grrr, det skal ikke være lett! :ermm:

Lenke til kommentar

Enig, Nyhus. Men kjærlighet gjør blind vet du.. Var min første kjæreste også.

Det gjør selvfølgelig pillen ekstra vanskelig å svelge, men det går over. Vær heller glad for at du slipper mer tull, og pass på å velge bedre neste gang. Alle prøver og feiler litt på kjærlighetsfronten før en treffer jackpot.

Det sier litt om henne og.

Det innlegget der sa utrolig mye om deg, ingen annen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Enig, Nyhus. Men kjærlighet gjør blind vet du.. Var min første kjæreste også.

Det gjør selvfølgelig pillen ekstra vanskelig å svelge, men det går over. Vær heller glad for at du slipper mer tull, og pass på å velge bedre neste gang. Alle prøver og feiler litt på kjærlighetsfronten før en treffer jackpot.

Det sier litt om henne og.

Det innlegget der sa utrolig mye om deg, ingen annen.

Er så enig med Nyhus her, er veldig trist når sånt skjer ihvertfall når han har snakket med splittet tunge også.

Tro meg Kanin, det er en fyr der ute som du fortjener :thumbup:

Og det med at det sier mye om henne vil jeg faktisk snu og si det til deg Programvare. Det er noe som heter at man prøver alt når man virklig har følelser for noen.

Og egentlig så driter jeg i hva som ligger bak det du sier for her inne så skal man ikke få pes for ting som det er null grunn og gi noen pes for.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...