Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker (les førstepost!)

Jann - Ove

Anbefalte innlegg

Hva skal du "alene" i Bergen? Anonym poster: d48d1c37c03ee0f9594eff8e8d666d7b

Jeg skal på konsert med kjæresten. Det gleder jeg meg til, men har sånn reise- og storbyangst at det er veldig blandede følelser rundt det.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nei er fordi jeg må :(

blir nok bare å sitte alene som alltid

Er i samme situasjon. Skal studere helt alene i en ny by, uten noe bekjentskap. Det er nesten så jeg håper at jeg ikke kommer inn, da får jeg en unnskyldning til og ikke studere. Gleder meg virkelig ikke til å bli en ensom gjeldsslave og leve på vann og knekkebrød. Har satt samfunnsfag og statsvitenskap som fag. Begge er jo nesten helt ubrukelige og gir ingen garanti for jobb. Resultatet blir jo at jeg enten dropper ut eller ender opp som en utdannet men arbeidsløs kar med et enormt studielån. Anonym poster: 77f4b52d826ae2d53ce8e51427d177f8

Lenke til kommentar

Jeg regner med du skal til Koengen? Det er lett å finne og Bergen sentrum er uansett ikke veldig stort så storbyangsten kan du fint legge igjen hjemme. :)

Skal på Brann Stadion. Det jeg er mest bekymret for er å komme fra hotellet til busstasjonen og finne riktig buss som går dit, evt. finne frem til fotsi tilfelle bussen ikke går eller ikke går helt dit. Så komme seg tilbake til hotellet (konserten er sikkert over klokken 22 og det kan hende det ikke går så sen buss).

Lenke til kommentar

Ulykke, eller sykdom?

Inngrodd negl. Og det er ikke så bare bare som det høres som. Fikk aldri time før om leenge. Dro til privat kirurg og fiksa den ene på flekken. Infeksjon, oppsvulmet tå, knallrød og tap av hud og blod, og villkjøtt og verk som tyter ut. Helt jævlig.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skal på Brann Stadion. Det jeg er mest bekymret for er å komme fra hotellet til busstasjonen og finne riktig buss som går dit, evt. finne frem til fotsi tilfelle bussen ikke går eller ikke går helt dit. Så komme seg tilbake til hotellet (konserten er sikkert over klokken 22 og det kan hende det ikke går så sen buss).

Jeg foreslår at du tar Bybanen. Den stopper på Brann stadion og går bare langs én strekning, hele døgnet i helga. Så det er lett å finne fram.

Lenke til kommentar

Bybanen, baby. ;)

Lenke til kommentar

Kanskje dere kan hjelpe meg litt da (vet jeg kan spør i resepsjonen, men men). Fra Radisson Blu (Hotel Norge), hvor går jeg på bybanen?

/flau

Gå bort til TGI Fridays fra hotellinngangen (20 meter) og se mot venstre. Endestasjonen ligger ett kvartal i den retningen.

Endret av Sexylubb1
Lenke til kommentar

ClarkGable: Nettopp! Samme skjer med meg, jeg får helt panikk i hodet. På den måten at jeg fryser fast og står der som en idiot. Frykten er så sterk i meg at det er hyperventilering, tårer i øynene, gigantiske pupiller og alle de angst-relaterte fysiske reaksjonene med én gang jeg merker at jeg ikke vet veien. Det er som noen knipser med fingeren. Helt jævlig. Glad for at det ikke bare er meg...

Gå bort til TGI Fridays fra hotellinngangen (20 meter) og se mot venstre. Endestasjonen ligger ett kvartal i den retningen.

Tusen takk, skal prøve å huske det. :)

Lenke til kommentar

ClarkGable: Nettopp! Glad for at det ikke bare er meg...

Tusen takk, skal prøve å huske det. :)

Beste som fungerer for meg er å planlegge godt. Google street view er genialt Å kombinere med stedsnavn som er kjente. se litt rundt der så kjenner du igjen de sentrale områdene som er relevante for deg. Endret av ClarkGable
Lenke til kommentar

Når jeg søker på Bybanen AS i Google Maps får jeg opp at det er 40-60 min å gå fra hotellet. Kan ikke være det du mener vel?

Jaja, finner nok ut av det. :)

Edit: Fant en form for kollektivtransport 8 minutter fra hotellet (ca. 700m) sikkert det du mener. Uff, meg og usikkerheten min!

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...