Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker (les førstepost!)

Jann - Ove

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jøss, og jeg som trodde jeg var den eneste for i kveld.

Ja, jeg er også ganske lei av alt i kveld. Dødstankene vandrer frem og tilbake. Er søndagskveld egentlig, men hjernen tenker lørdag hele tiden, får meg til å lure hvorfor jeg sitter inne og pusler med Lego Technic når klokka er knapt 11 og fleste er ute på byn.

Har vært ute i dag, alene, vært på kino og sett Lone Ranger, alene. Tok meg en spasertur til sentrum, alene.

Egentlig er det vel greit å ta seg en alenetur i blant, klarne tankene, men ikke lett når alle er ute sammen med venner og kjære. Anonym poster: eccaf4af4c8cbe4d6faa139c432ca207

Føler for deg. Det er jævlig å være alene. Eneste vennen jeg har har fått seg kjæreste nå og har ikke tid til andre lenger. Sucks. :(

Lenke til kommentar

Hvor og hva skal du studere? Du studerer vel fordi du vil treffe andre mennesker og ikke fordi du må?

nei er fordi jeg må :(

why? Du får treffe mange nye mennesker...?

blir nok bare å sitte alene som alltid

Endret av TityBoi
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

VÆRE POSITIV [stygg smiley x5]

Seriøst, du provoserer meg. La andre deppe. Det er tross alt Deppetråden.

Makan.

Lenke til kommentar

Seriøst, du provoserer meg. La andre deppe. Det er tross alt Deppetråden.

Makan.

haha, ventet på at du eller noen andre skulle slå til.... sa det litt sånn til meg selv kinda....Beklager så meget for min feil posting.... vil forhåpentligvis ikke gjenta seg...

Endret av speedskater
Lenke til kommentar

Hva skal du studere?

planen er statsvitenskap men vet ikke om jeg kommer inn før 20 juli :(

Blir kanskje det for meg å, men jeg prøver å IKKE TENKE DET!!! VÆRE POSITIV :) :) :) :) :)

ja er best å ikke tenke på det men det er også umulig :p
Lenke til kommentar

Blir kanskje det for meg å, men jeg prøver å IKKE TENKE DET!!! VÆRE POSITIV :) :) :) :) :)

Prøvde det før vgs, før universitet og før utdannelsen jeg kom nå.

Endte alltid opp med at alle andre fant klikker å være med, og jeg ble satt litt på sidelinjen og ikke var med på så mye.

Om det var min oppførsel og holdning som utgjorde det, eller en egoistisk overbevnisning av egen udugelighet er usikkert. Resultatet ble det det ble og 'kanskje neste år blir det bedre'.

Lenke til kommentar

ja er best å ikke tenke på det men det er også umulig :p

Det med at "alle får ny venner" kan jeg hvert fall avkrefte, så med mindre du er utadvendt eller på andre måter utstråler selvsikkerhet så kommer nok folk til prøve å unngå deg, slik som meg. Snakket vel knapt med noen resten av året etter de første par ukene. Opplevde til og med enkelte situasjoner med flash back fra videregående der folk lo av meg, hvorpå jeg fikk angstanfall og låste meg inn på hybelen i et par uker.

Mitt tips er egentlig bare å prøve å¨konse på studiene og overse menneskene rundt deg. Selv lagde jeg meg en metode der jeg visualiserte alle rundt meg som slalomporter i stede for mennesker for ikke å få panikk i en del situasjoner. Anonym poster: 5bab32d4e26cb20576699f08303c9c84

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

HELVETES DRITTDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG,

TA DEG SAMMEN, FOR FAEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar

Begynner å bli ganske stresset. Flytter til Oslo om en måned, fremdeles ingen jobb. Søkt på alt fra laborant til butikkmedarbeider. Jobber veldig mye natt i min nåværende jobb og får ikke ringt til en potensiell arbeidsgiver på dagtid, ei heller møte opp i person og levere søknader siden jeg bor på andre siden av landet.

Deprimerende å få nei på nei på nei og tanken på å "NAVe" i flere måneder før jeg får meg jobb.. Jeg vil jobbe for faen. Anonym poster: e1962bd2bc7b94018446781d4f732eef Anonym poster: e1962bd2bc7b94018446781d4f732eef

Lenke til kommentar

19. Juli nærmer seg med stormskritt... Da skal jeg reise til Bergen "alene" for første gang. Er jo ikke alene, har med samboer, men han er mindre kjent der enn meg.

Jeg har både reiseangst og angst for ukjente steder, så blir spennende å se hvordan det kommer til å gå. Jeg har jo faktisk trosset den angsten flere ganger, reist til og fra flere land alene med fly, men dette blir litt annerledes. De gangene har jeg alltid reist til noen som er kjent i området jeg skulle til. Denne gangen har jeg ansvaret for å finne frem selv. Skummelt!

Høres sikkert helt latterlig ut med tanke på at jeg er 24 år, men den angsten sitter igjen fra jeg var liten og hadde en veldig traumatisk opplevelse. Kan ikke hjelpe for det. Får nerver hver gang jeg skal et sted alene, eller et sted jeg ikke er kjent. Fikk det til og med da jeg skulle ta bussen til nabobyen, som ligger ca. 70 mil fra hjembyen min. Da fant jeg ut at det ikke var så ille. Så har jeg jo reist med buss herfra til Høyanger (ganske langt) flere ganger som ungdom, men fikk like mye nerver hver gang. Huff. Jaja, får håpe jeg ikke freaker helt ut. Kan begynne å gråte av panikk og frustrasjon hvis jeg føler meg bortkommen i ett sekund.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...