Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker (les førstepost!)

Jann - Ove

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Natten til 17. mai! Den beste dagen i året for de sosialt tilbakestående!

Man trenger ikke være ute og feste selv om et er natt til 17. mai. Jeg er russ i år, og nå sitter jeg hjemme med kjærestren og spiller gta. Bedre å gjøre noe koselig med familien eller venner :)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Natten til 17. mai! Den beste dagen i året for de sosialt tilbakestående!

Nyttårsaften, natt til første mai og 17. mai er heller ikke mye bedre.

Festing på disse dagene er meget overvurdert.

Men uansett om man fester hardt, eller sitter hjemme og tar det rolig - det blir ikke mer ut av det enn det man gjør det til selv.

Det er bedre å være hjemme og fornuftig enn å tvinge seg til å feste om man vet at man kommer til å føle seg malplassert og i utakt med flokken av bekymringsløse fulle folk.

Lenke til kommentar
Gjest asdfg

Er så lei. Vet ikke hva som går av meg, er vel bare sliten. Jeg burde ikke klage, har hatt mye mer angst før. Er bare så lei av å prøve å være flink og sterk. Føler meg som verdens største drittsekk, vet ikke hva godt jeg kan gjøre for noen. Og jeg klarer ikke stole på noen heller.

Er jeg et par dager borte fra folk så blir det et helvete så gå ut igjen. Er heldigvis ikke helt alene. Det er bare så alt for mange ting å tenke på for tiden.

Så lei alt, folk, forventninger, mas, den elendige selvtilliten min. Dette forumet. Kunne ikke jeg bare være flink og sosial? La oss dra

Lenke til kommentar

Alt i alt skal vi være glad for at vi har et nav.

Ingen som sier noe på det, men man skal alikevel slippe og bli behandlet som en som ikke er verdt noe.

Så nei, det er ikke slik at man bare skal godta det bare for man er så heldig og ha Nav.

9 måneder, 25 sendte søknader og masse skryt for CVen min, men ingen jobb - markedet er rett og slett alt for metta! NAV klarer ikke å se at jeg har krav på noe støtte, så jeg gikk derfra kun med ei liste over masse vikarbyråer jeg hadde registrert meg med CV hos fra før.

Det er svært begrenset hvor langt et studielån strekker til for en Blindern-student og hennes samboer (meg)... Det skulle vært omvendt, jeg skulle sittet med inntekten så hun kunne satt lånet på høyrente og betalt tilbake alt i en smell når hun er ferdig. MEN: da må jeg ha jobb/en eller annen inntekt!

Humøret er ikke så verst tross alt, men det må da være lettere enn dette å bosette seg og få jobb i Oslo for en nyutdannet serviceelektroniker!?

Lenke til kommentar
Gjest Closer

Jeg avskyr å måtte se mitt eget speilbilde. Jeg hater det virkelig, og det eneste jeg hater mer må være å se kroppen min uten påkledning. Jeg hater at jeg ikke duger til noe lenger. At jeg ikke orker å være sosial mer enn en time eller to. At jeg ikke holder ut hele skoledagen, og at jeg ikke har energi til å gjøre lekser og ta prøver. Men enda mer at jeg ikke orker å hjelpe til hjemme for å gjøre mamma glad. At jeg ikke greier det engang, når jeg ikke klarer å gjøre henne stolt. Ikke nok med det, jeg skuffer kjæresten min. Det vet jeg. Det dukker stadig opp noe som ødelegger dagen min. Noe jakter på meg, og det er rett i hælene på meg. Klar til å sluke meg.

Lenke til kommentar

Jeg er emo for tiden. Jeg er forelsket i ei jente, men følelsen er ikke gjensidig... :(

Er vi ikke alle det? Jeg har klart kunststykket å bli forelska i ei jeg ikke har sjangs på for alt i verden. Veit ikke engang om hun har kjæreste...

Lenke til kommentar

Alt jeg kan tenke på fra sekundet jeg havner i noe sosialt, er å komme meg hjem til joggebuksa og pcen. Jeg klarer virkelig ikke snakke med ukjente, jeg føler et jævlig ubehag, og bare lyst til å dra.

Det er faktisk bare 2 steder jeg føler meg bekvem om dagen, det er her fremfor pcen, og på treningssenteret med kossen på fullt volum.

Flott liv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...