Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker (les førstepost!)

Jann - Ove

Anbefalte innlegg

Gjest Harley Quinn

DPS er kjempegreier her og hvertfall. Koselig mennesker der, god mat, sengene her er ok, og jeg fikk tilogmed kake når jeg var :) Og dessert hver dag :D

Og vel, skal ikke si at alt var så sinnsykt utrolig bra, men bedre enn å være for seg selv og være redd for å gjøre noe. Var derfor jeg var der inne. Fordi jeg trodde jeg kom til å gjøre noe dumt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest

Dritt.. drittkjedelig dritt verden med bare kjedelig piss.. + depp oppå dette.. jeg vil inte vara den jag ar for fan.. forandre meg noen.. fordi jeg klarer det ikke selv.. og seff som nevnt der oppe er jeg kjedelig selv derfor blir alt kjedeligt også.. og broren min har jeg lyst til å slå ned gud det trynet der.. dritt kjedeligt piss.. bæsj og rumpe saft.. tror det er best og finne tauet allerede.. ja dette virker sikkert useriøst men har lyst liksom.. damnit all to hell, and me with it.. får vel ofre meg og søke adrenalin kicks for å holde meg gående.. helvetes møkk

Lenke til kommentar
Gjest ukjent

Onde sirkler er så herlige....

Jeg liker ikke meg selv fordi jeg veier for mye, veier jeg for mye blir jeg i dårlig humør, er jeg i dårlig humør har jeg ikke iniativ til å trene, og trener jeg ikke får jeg dårlig samvittighet som igjen minner meg på at jeg veier for mye.. Yes liksom..

SKAL liksom komme igang, sier det hele tiden. Men det er skummelt. Vil ikke dra alene på treningstudio, men vil liksom ikke dra med hvem som helst heller. Kan alltids begynne å trene i drammen med vennina mi, men det var det og da, bensin, parkerings o.s.v det blir jo dyrt. Til den andre kan jeg sykle på sommeren og ta tog når det er snø.

Noen ganger har jeg barre lyst til å gi opp og starte på nytt, bli en helt annen person. Kanskje det er det jeg burde nå. Begynne å ta skikkelig var på meg selv, bli mer nøye, ta sol o.s.v.. Men er faen meg ikke meg det heller.. Shit, som jeg hater det her..

Jeg har det på akuratt som deg.

Nå har jeg fått to mål:

-spise 4 ganger om dagen (har et ganske uregelmessig kosthold, feks 0 kalorier i 24 timer så mange tusen kalorier på en time)

-en aktivitet om dagen (gå en tur, sykkle, klippe gress eller hva som helst).

Det er en begynnelse og jeg burde klare det :) Kanskje det hjemper å begynne med det små? Håper det er nok til å få noen positive tanker tilbake.

Lenke til kommentar
Gjest Usikker

Vet ikke helt hvordan jeg skal skrive eller forklare, men har en følelse av at jeg er frekk og lager kvalme når jeg drikker. Har vært med noen venner på to fester og dagen etter føler jeg det som om jeg har vært frekk mot noen. Men jeg spør så sier de at jeg var artig å ha med å gjøre og i godt humør. Men sitter fortsatt igjen med en litt ekkel følelse. :(

Lenke til kommentar

Jeg vurderer å slutte på skolen. Jeg vurderer å dø. Jeg vurderer å slippe alt å legge meg ned for å sove evig. Jeg orker ikke mer.

Dagene blir verre og verre. Jeg finner ikke lenger glede i verden rundt meg. Føler meg som en drittsekk, selv om jeg ikke sier noe. Jeg mister kontakten med alle, isolerer meg. Jeg hater intenst utseende mitt. Det er det eneste jeg klarer å tenke på når jeg er utenfor huset mitt.

Jeg har bare lyst til å flytte langt bort fra alle mennesker å leve kompeltt isolert. JEg er en svak person.

Lenke til kommentar

Vet ikke helt hvordan jeg skal skrive eller forklare, men har en følelse av at jeg er frekk og lager kvalme når jeg drikker. Har vært med noen venner på to fester og dagen etter føler jeg det som om jeg har vært frekk mot noen. Men jeg spør så sier de at jeg var artig å ha med å gjøre og i godt humør. Men sitter fortsatt igjen med en litt ekkel følelse. :(

Det kalles fylleangst - bare å bli vant til det!

Lenke til kommentar

Jeg vurderer å slutte på skolen. Jeg vurderer å dø. Jeg vurderer å slippe alt å legge meg ned for å sove evig. Jeg orker ikke mer.

Dagene blir verre og verre. Jeg finner ikke lenger glede i verden rundt meg. Føler meg som en drittsekk, selv om jeg ikke sier noe. Jeg mister kontakten med alle, isolerer meg. Jeg hater intenst utseende mitt. Det er det eneste jeg klarer å tenke på når jeg er utenfor huset mitt.

Jeg har bare lyst til å flytte langt bort fra alle mennesker å leve kompeltt isolert. JEg er en svak person.

Du er 17 år, du vet ikke hva du vil, du vet egentlig ingen ting, akkurat som meg (+3 år)

Liker ikke å gi råd jeg selv ikke klare å følge, men det å deppe og syntes synd på seg selv er bare ødeleggende. Det bringer bare mer ulykke.

Lenke til kommentar

Det eneste som nytter er å gjøre noe med det. Er du redd for å telefonere, så må du ringe til dette ikke lenger er et problem. Sliter du å si hei til kassadama, er det nettopp dette du må gjøre.

Nå får jeg sikkert noen "duh, det er jo ikke så lett da!11" - og det vet jeg - men det negerer ikke faktum.

Lenke til kommentar

Veit du hva? Jeg hadde det AKKURAT som deg da jeg var 17. Fiksa ikke mennesker i det hele tatt.

Det blir bedre hvis du bare holder ut. Jeg lover.

Lenke til kommentar

Det eneste som nytter er å gjøre noe med det. Er du redd for å telefonere, så må du ringe til dette ikke lenger er et problem. Sliter du å si hei til kassadama, er det nettopp dette du må gjøre.

Nå får jeg sikkert noen "duh, det er jo ikke så lett da!11" - og det vet jeg - men det negerer ikke faktum.

Vel, har vi ikke foreldre til å komme med håp og hjelp som ikke er i nærheten av å treffe mottakeren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...