Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker (les førstepost!)

Jann - Ove

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

våknet akkurat etter å ha sovet 13 timer i strekk. Vurderer å bare legge meg igjen da jeg ikke har noe annet å gjøre.

Jeg holdt på å si heldiggris. Jeg sover nesten ikke for tida.

Men heldig og heldig fru blom. Begge deler er like kjipt

Lenke til kommentar

Jeg holdt på å si heldiggris. Jeg sover nesten ikke for tida.

Men heldig og heldig fru blom. Begge deler er like kjipt

Både og, det fine med å sove er at jeg ihvertfall ikke kjenner på hvor vondt jeg har det. I tillegg slår jeg jo ihjel en del tid også

Lenke til kommentar

Offameg :/

For noen måneder siden gjorde jeg det slutt med kjæresten.

Pga avstand og et par andre ting jeg ikke ønsker å gå inn på.

Hun er den søteste personen jeg noen gang har møtt, og jeg har aldri vært så lykkelig som når jeg var med henne. Vi hjalp hverandre når vi begge var i vanskelig perioder i livet.

Nå, i dag, ble hun på facebook satt i forhold med en annen. Jeg har vist om dette, da vi ofte snakker sammen, men å få det svart på hvitt er likevel hardt.

Nå ble alle bilder lagt på en minnebrikke, og sammen med alt annet som minner meg om henne lagt i en skoboks. Satt bort, for alltid. Det er over.

Jeg måtte ta et valg, og valget mitt falt på å gjøre det slutt. Jeg vet det var det riktige. Jeg vet et ekteskap med henne ville vært veldig krevende, og jeg har ingen anger. Jeg er veldig glad hun kommer seg videre, og jeg er glad han virker som en hyggelig kar.

Men det er allikevel tungt. Forferdelig tungt. Avstanden er såpass at vi aldri kommer til å se hverandre igjen. Hun var min første kjærlighet. Den første jeg åpnet opp mine indre tanker for.

Jeg er glad jeg nå kan komme meg videre i livet. Men det smerter. Så forferdelig. Jeg vet det går over. Jeg vet det var det riktige, men fan som det smerter. Slutt, for alltid. Heldgivis lever minnene lever for alltid. Anonym poster: 0faf659d644f00b1ea9a5dc65fed8712

• Liker 4
Lenke til kommentar

Offameg :/

For noen måneder siden gjorde jeg det slutt med kjæresten.

Pga avstand og et par andre ting jeg ikke ønsker å gå inn på.

Hun er den søteste personen jeg noen gang har møtt, og jeg har aldri vært så lykkelig som når jeg var med henne. Vi hjalp hverandre når vi begge var i vanskelig perioder i livet.

Nå, i dag, ble hun på facebook satt i forhold med en annen. Jeg har vist om dette, da vi ofte snakker sammen, men å få det svart på hvitt er likevel hardt.

Nå ble alle bilder lagt på en minnebrikke, og sammen med alt annet som minner meg om henne lagt i en skoboks. Satt bort, for alltid. Det er over.

Jeg måtte ta et valg, og valget mitt falt på å gjøre det slutt. Jeg vet det var det riktige. Jeg vet et ekteskap med henne ville vært veldig krevende, og jeg har ingen anger. Jeg er veldig glad hun kommer seg videre, og jeg er glad han virker som en hyggelig kar.

Men det er allikevel tungt. Forferdelig tungt. Avstanden er såpass at vi aldri kommer til å se hverandre igjen. Hun var min første kjærlighet. Den første jeg åpnet opp mine indre tanker for.

Jeg er glad jeg nå kan komme meg videre i livet. Men det smerter. Så forferdelig. Jeg vet det går over. Jeg vet det var det riktige, men fan som det smerter. Slutt, for alltid. Heldgivis lever minnene lever for alltid. Anonym poster: 0faf659d644f00b1ea9a5dc65fed8712

Lenke til kommentar

Hvordan kan du være så sikker på det? Tror det er færre enn du tror som bryr seg om vekt.

Jeg vet ikke. Jeg er tjukk, men også nesten to meter og ikke stygg å se på. Alikevel tror jeg nok at førsteinntrykket man gir er man ikke er kjærestemateriale f.eks. Det fysiske er jo det første man ser hos et annet menneske. Alle jentene jeg noengang har vært sammen med har jeg møtt på nettet fordi de lærte å kjenne meg som person først og satte resten til side. Men nå klarer jeg endelig å slanke meg. Må begynne å trene igjen også.

Dagen min har vært strålende :D nå får jeg lov til å være med på turer avdelingen er med på. Og idag dro vi til vannet :D åhh så vakkert. men.. dette er vist en deppetråd.. beklager..

Flott :) Det er nok sunt for oss andre å se at ikke alt trenger være depping heller. Eller hvertfall ikke konstant for oss som er gjengangere her.

Var hos psykiateren min idag og sa rett ut at jeg nå er veldig suicidal. Var godt å få snakket litt med noen, men så blir det å prøve å overleve helgen helt alene før jeg på mandag får prate igjen.

Ærlighet varer lengst. De kan ikke hjelpe om de ikke vet. Tøft av deg :)

våknet akkurat etter å ha sovet 13 timer i strekk. Vurderer å bare legge meg igjen da jeg ikke har noe annet å gjøre.

Finn deg en TV serie... last ned hele greia eller se den på Netflix eller Viasat. Det kan ta flere dager med konstant titting å komme igjennom en hel serie.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Finn deg en TV serie... last ned hele greia eller se den på Netflix eller Viasat. Det kan ta flere dager med konstant titting å komme igjennom en hel serie.

Det har jeg gjort allerede. Har sett ferdig hele futurama de siste dagene, så nå er det bare å lete etter en ny serie. Er bare veldig kresen på serier dessverre :p

Lenke til kommentar

Laster ned. Vurderer å skaffe meg Viapla eller netflix men vet ikke om jeg ønsker å betale for det.

Første måneden er gratis begge steder. Se så mye du kan i prøveperioden :p

Jeg forelsket meg i "The Unit" på Netflix her i forrige uke. Hadde aldri sett den på TV. Så den på under en uke når jeg deppa som verst.

Lenke til kommentar

Jeg hater denne uka.

jeg pleier å være den som friendzoner folk fordi jeg ikke vil såre dem, men ble selv friendzona av en som faktisk er keen på meg.. ser ikke logikken.

i tillegg har jeg både stryket på et prosjekt, hatt en prøve jeg ikke viste om, falt på isen hver eneste dag og nå skadet kneet mitt, og fikk husarrest fordi jeg hadde glemt å rydde rom o. l. neste uke har jeg derfor ikke gitar, pc, mobil eller noen ting.

jeg er bare såååå lei nå...

Lenke til kommentar

Jeg hater denne uka.

jeg pleier å være den som friendzoner folk fordi jeg ikke vil såre dem, men ble selv friendzona av en som faktisk er keen på meg.. ser ikke logikken.

i tillegg har jeg både stryket på et prosjekt, hatt en prøve jeg ikke viste om, falt på isen hver eneste dag og nå skadet kneet mitt, og fikk husarrest fordi jeg hadde glemt å rydde rom o. l. neste uke har jeg derfor ikke gitar, pc, mobil eller noen ting.

Jeg skjønner hvordan det er <3

Lenke til kommentar

Hentet ut flere pakker cipralex igår og satt faktisk og vurderte å overdose på dem, enda overdose alltid er den siste måten jeg har villet dø på. Jeg hater å være så langt nede som jeg er nå. Det eneste jeg tenker på er selvmord, og da må det være bedre å dø enn å lve og ha det så vanvittig vondt.

Endret av Årolilja
Lenke til kommentar

Hentet ut flere pakker cipralex igår og satt faktisk og vurderte å overdose på dem, enda overdose alltid er den siste måten jeg har villet dø på. Jeg hater å være så langt nede som jeg er nå. Det eneste jeg tenker på er selvmord, og da må det være bedre å dø enn å lve og ha det så vanvittig vondt.

Ikke, ikke, ikke gjør det.

En SSRI vil nemlig ikke ta livet av deg. Den vil derimot gjør deg EKSTREMT syk med kvalme, hodepine, hallusinering. I verste feil kan du få hjertefeil, men da etter mange, mange timer. Det er en helt utrolig grusom måte å dø på.

Cipralex er i min oppfatning en dårlig medisin. Kjenner mange som har gått på det og sliter. Mange får økte selvmordstanker. Du burde egentlig snakke med legen din om det. Men det har du kanskje ikke lyst til?

Lenke til kommentar

Jeg hater denne uka.

Jeg ønsker ikke å fortelle deg hva du skal deppe om. Men dette er jo bare luksusproblemer alt sammen. Du har folk som er interessert i deg, du har jobb/skole, foreldre som bryr seg om deg, venner osv. osv.

Ting kommer til å bli MYE hardere om noen år :p

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...