Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker (les førstepost!)

Jann - Ove

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen heller, har bare ikke arbeidslyst i dag. Får ikke fokusert og gjort det jeg skal. Vurderer sterkt å bare "sykmelde" meg resten av dagen og hente meg opp igjen til i morgen.

Så er det det moralske da. Er egentlig ting vi skal bli ferdig med lynraskt.

Huff, dette gjør meg deppa. Får ikke gjort noen ting og bare sitter her og ser på ting. Anonym poster: eccaf4af4c8cbe4d6faa139c432ca207

Lenke til kommentar

Ville bare si takk til alle som delere tankene sine, godt å vite at jeg ikke er alene om å være alene.

Er 25 år selv og selv om jeg ikke har klart å ordne opp i livet mitt, vil jeg si at man får sykt mange sjanser her i livet, så ting ordner seg til slutt selv om man må jobbe litt for det. Anonym poster: 185b6d55194a709dd37b465cd1e60949

• Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg er så lei av å late som at livet mitt er så flott og bra, for det er det ikke. Enda en ensom ulv, her kan man si.

Venner har jeg aldri vært rik på, men det er nå jeg kjenner det mest. Ingen tar intiativ, ingen står meg nær, ingen kjenner meg som den jeg er. Jeg skjønner ikke hvorfor. Hvorfor det er slik!! Tårene har fosset i snart en time, og jeg kjenner ingen ende på det enda. Jeg er ei så supersnill jente. Herregud å snill jeg kan være. Setter andres behov forran mine, deler alt jeg har og eier. Det er heller ikke noe i veien med hvordan jeg ser ut, som skremmer folk vekk. Hva er galt med meg?

Kjæresten flytta nettopp bort, enda ensommere blir man da. "Jeg er så ensom" sier jeg til han mens jeg hulker på telefonen. "Ja, men du kan jo ikke regne med at alle har tid til deg" - Hva faen, ikke han engang forstår meg. Det er jo ikke det at ingen har tid til meg, det er det at det ikke er noen der i det hele tatt som prioriterer meg en gang i blandt.

Greier ikke å snakke med mamma om problemet, men hun har vel delvis skjønt at jeg er ensom, men kanskje ikke i hvilken grad.. Pappa kjenner meg ikke engang, føler jeg. Han er sær og egoistisk. Bor hos ham like mye som mamma. (flytta fra hverandre..)

Klassen min (VG1) har hjulpet på ensomheten ettersom jeg har en helt fantastisk klasse, men det er jo bare i skoletiden. Helger og lange ferier har vært slitsomme og triste, når ikke typen var tilstede. Gruer meg til sommerferien kommer i full gang.... Anonym poster: 2480b228ff703fccf5213d3df0e18e61

Lenke til kommentar

Ingenting er interessant.

"Du kan hvis du vil" - Jeg vil ikke.

Dopaminet mitt er helt brent bort.

Umulig å starte og fullføre prosjekter.

Jeg får ikke til å se film, serier, lese bøker eller noe.

Jeg har mistet interessen for verden, fordi den aldri har vist interesse for meg.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg er så lei av å late som at livet mitt er så flott og bra, for det er det ikke. Enda en ensom ulv, her kan man si.

Venner har jeg aldri vært rik på, men det er nå jeg kjenner det mest. Ingen tar intiativ, ingen står meg nær, ingen kjenner meg som den jeg er. Jeg skjønner ikke hvorfor. Hvorfor det er slik!! Tårene har fosset i snart en time, og jeg kjenner ingen ende på det enda. Jeg er ei så supersnill jente. Herregud å snill jeg kan være. Setter andres behov forran mine, deler alt jeg har og eier. Det er heller ikke noe i veien med hvordan jeg ser ut, som skremmer folk vekk. Hva er galt med meg?

Kjæresten flytta nettopp bort, enda ensommere blir man da. "Jeg er så ensom" sier jeg til han mens jeg hulker på telefonen. "Ja, men du kan jo ikke regne med at alle har tid til deg" - Hva faen, ikke han engang forstår meg. Det er jo ikke det at ingen har tid til meg, det er det at det ikke er noen der i det hele tatt som prioriterer meg en gang i blandt.

Greier ikke å snakke med mamma om problemet, men hun har vel delvis skjønt at jeg er ensom, men kanskje ikke i hvilken grad.. Pappa kjenner meg ikke engang, føler jeg. Han er sær og egoistisk. Bor hos ham like mye som mamma. (flytta fra hverandre..)

Klassen min (VG1) har hjulpet på ensomheten ettersom jeg har en helt fantastisk klasse, men det er jo bare i skoletiden. Helger og lange ferier har vært slitsomme og triste, når ikke typen var tilstede. Gruer meg til sommerferien kommer i full gang.... Anonym poster: 2480b228ff703fccf5213d3df0e18e61

Huff er fælt å lese om folk som gruer seg til ferier. Bare å sende meg en PM hvis du er veldig ensom.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ingenting er interessant.

"Du kan hvis du vil" - Jeg vil ikke.

Dopaminet mitt er helt brent bort.

Umulig å starte og fullføre prosjekter.

Jeg får ikke til å se film, serier, lese bøker eller noe.

Jeg har mistet interessen for verden, fordi den aldri har vist interesse for meg.

Kan virkelig relatere meg til dette.

Lenke til kommentar

Ikke depping, men må bare få det ut.

Var på sommerfest og så en så sykt deilig jente. Det ansiktet og den kroppen, veit jo at jeg ikke hadde sjans, men pent å se på og klærne fikk en jo til å fantasere.

Uansett så viser det seg at jenta er 14 år, vel jeg er 27. Takk gud for at jeg ikke kommenterte utseende hennes og at jeg snudde meg for å ikke stirre. Anonym poster: 185b6d55194a709dd37b465cd1e60949

Lenke til kommentar

Mistet totalt matlysten i det siste, spiser maks ett lite måltid om dagen for tiden.

Har spist 3 små måltider de siste 4 dagene.

Får ikke sove heller, har sovnet lenge etter 3 den siste uken eller noe.

Orker ikke feste i helgene heller, er drittlei alt og alle, har vært slik alt for lenge.

Absolutt ingenting som gleder meg lengre...

Føler alt er på vei til å gå til helvete Anonym poster: b00362b2b0afeaf09ef075126906bd89

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...