SaucerMan Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Topicen sir vel alt. Har sett litt på egenskapene til skjermkortet men vet egentlig ikke helt hva jeg skal se etter og hva som skal være på eller av. Lastet nettopp ned ny driver fra nvidia.com og det hjalp ikke. Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Husket du å avinstallere den gamle driveren før du installerte den nye? Lenke til kommentar
xthal Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 har du noen refreshratefix-programmer oppe og kjører? de kan både fixe og ødelegge opengl i cs etter det jeg har lest... Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Har hatt samme feil mane ganger. Da har problemet vært at det er noe rusk fra skjermkortdrivere som henger igjen. Fjern driverene, og instaler nye. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Jepp har noe driver krøll og CS er følsom for det. Alle andre spill virker fint, krøllen kom med driver fix som skulle gjøre kortet mitt til Quadro. Men siden jeg ikke spiller CS gjør det ikke noe. Lenke til kommentar
SaucerMan Skrevet 11. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2003 Hmm skal prøve det med å fjerne og innstalere inn igjen.. I tilfelle det ikke funker.. noen andre tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå