Ebeneser Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Anti-govt protests sweep Kyrgyzstan, 17 said dead Riot police are attacked by anti-government protesters in Bishkek, Kyrgyzstan on April 7, 2010. Opposition supporters burn a billboard displaying Kyrgyz President Kurmanbek Bakiyev during a rally in the northwestern town of Talas on April 6, 2010. Kyrgyz protesters demonstrating against President Kurmanbek Bakiyev stormed a government office in the northwestern town of Talas on Tuesday and there were conflicting reports on the fate of the regional governor. A Kyrgyz opposition member throws a projectile at riot police during an anti-government protest in Bishkek on April 7, 2010. An unidentified man fires an automatic weapon near the main government building in Bishkek, Kyrgyzstan, Wednesday, April 7, 2010. Protesters try to take a rocket propelled grenade (RPG) from a riot policeman during clashes in Bishkek April 7, 2010 The mob beats two captured police men. http://www.youtube.com/watch?v=gSfnax1yWMQ&feature=player_embedded Lenke til kommentar
Evilfish Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 jaja.. og det var dens regjering Lenke til kommentar
Ebeneser Skrevet 7. april 2010 Forfatter Del Skrevet 7. april 2010 Jeg håper på lignende scener med hvite folk. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Jeg håper på lignende scener med hvite folk. Hæ? Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Må si at jeg synes synd på politiet som blir tatt av mobben. Ble heller ikke bedre av at politiet løp som en flokk sauer fra mobben. Verden er en skummel plass. EDIT: Må innrømme at jeg humret litt for meg selv av den korteste personen på bilde nr. 6 Endret 8. april 2010 av Lexiboij Lenke til kommentar
KarlRoger Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Antar dette er relatert til situasjonen i Kirgisistan de siste dagene. http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article3690754.ece Noen som vet noe konkret om grunnlaget for volden mot usbekere? Jeg ser ikke sammenhengen til regjeringen, men jeg vet ikke stort mer om det området enn det som er mulig å slå opp på Wikipedia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå