Gå til innhold

flagre nazi flagget på 9 april


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurte mere på hvem som hadde presentert ekstremistiske ideologier til han jeg da.

 

Ved å ytre ideologiene som feks ved å flagge et flagg på nasjonaldagen og si at Hitler er som sendt fra himmelen (siterer det du har sagt før).

 

Og ja du snakker til alle om du poster her.

 

Nazisme genrelt sett er en ekstrem ideologi.

Lenke til kommentar

Nazisme genrelt sett er en ekstrem ideologi.

Det er fordi du ser på Nasjonalsosialismen med Sosialdemokratiske øyne. Med Nasjonalsosialistiske øyne er det Sosialdemokratiet som er ekstremt. Alt er relativt, så det blir litt tåpelig å påstå slike "sannheter".

 

Det er snakk om Nazi-Tyskland sitt flagg under 2. verdenskrig, ikke buddismen sin versjon hvor det står for alt godt.

For noen står nazismen for alt godt.

Endret av 793
Lenke til kommentar

Selvfølgelig kan man flagge med nazistiske flagg på 9.april, vi lever tross alt i et fritt land.

Jeg synes likevell det er forferdelig respektløst, og du kunne like gjerne pissa på gravene til ekte nordmenn som falt i kampen for et fritt Norge. Ingen ekte nordmenn løper som bikkjer til "herrefolket" som kommer for å okkupere landet.

Lenke til kommentar

Det er klart det er idiotisk å flagge med hakekors når man vet hva slags reaksjoner det kan fremkalle, jeg vet ikke hvor mange trussler som har blitt fremsatt i denne tråden, men det er ikke rett lite.

 

Men selvsagt, det å reagere på en provoserende måte er ikke alltid lurt det heller.

Lenke til kommentar

Nazisme genrelt sett er en ekstrem ideologi.

Det er fordi du ser på Nasjonalsosialismen med Sosialdemokratiske øyne. Med Nasjonalsosialistiske øyne er det Sosialdemokratiet som er ekstremt. Alt er relativt, så det blir litt tåpelig å påstå slike "sannheter".

 

ekstrem

adj. ekstrem ( a1) [əkˈstɾeːm] som når et ytterpunkt, ytterliggående; helt spesiell

 

At en ideologi er ekstrem betyr det ikke at den dårlig.

Lenke til kommentar

På 17. mai er det snakk om å veie med flagg fra andre nasjoner, det nazistiske flagget representerer en ideologi, ikke en nasjon.

 

Stakkars uvitende deg. Det sovjetiske flagget representerer kommunismen, er det greit? Vi kan fortsette slik i det uendelige om det måtte være ønskelig.

Endret av NikkaYoichi
Lenke til kommentar

 

 

Okey, dette mener jeg var unødvendig av deg. Så du mener at jeg som er same ikke kan defineres som norsk av germansk folkeslag?

Samer tlhører den Finak-Urgiske folke gruppen og er ikke germanere nei. dere er mere i slekt med finner og ukrainerer :)

 

Så vi skulle da engentlig ikke vært en del av Norge? Ett fylke på størrelse med Danmark + rikdommer utenfor havet som Norge skal tjene penger på i fremtiden. Dere vil "ha" oss bare fordi dere skal ha pengene som ligger her. Fy flate, dette er Norge på sitt beste. Kunne gjerne vært en del av Finland. Maken til stolt folkeslag finnes ikke.

 

Så gi oss tilbake våres rettigheter, så blir dere kvitt oss. Det er slik det høres ut som, vi får uansett ingenting av den norske stat, selv om vi har fiskeressurser og oljerikdommer som dette landet tjener penger på..

Samenes område er jo ikke hele Finmark da bare noen vider inne i der. å marioiteten av de som bor i Finmark er Nordmenn. Ånei derer trenger ikke bli en del av Finland eller ha eget ting for den slags skyld.

Lenke til kommentar

Det er fordi du ser på Nasjonalsosialismen med Sosialdemokratiske øyne. Med Nasjonalsosialistiske øyne er det Sosialdemokratiet som er ekstremt. Alt er relativt, så det blir litt tåpelig å påstå slike "sannheter".

Vet nå ikke det. Politisk sett er jeg mørkeblå, og jeg ser også på nazismen som en ekstrem ideologi. Akkurat på samme måte som jeg ser på kommunisme og islamsk fundamentalisme. Ekstrem ideologi = ondskap.

Lenke til kommentar

Tusen takk, du! Jeg flagret med mitt hjemmelagde Nazi-flagg og fikk en bot på 4000 kroner!

Det synes jeg faktisk er ille. Jeg synes riktignok det er forkastelig å flagge et nazi-flagg 9. april, men jeg synes ikke at du skal få bot for det. Hvis det du sier stemmer og du ikke gjorde noe mer ut av det enn å bare flagge, så er det galt at du som flagger et flagg skal få 4000 kr i bot, mens det kan stå en parasitt som kaller seg "god muslim" foran flere tusen og nesten true med et norsk 9/11, forsvare drap på homofile og ikke få fem øre i bot.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...