Gå til innhold

flagre nazi flagget på 9 april


Anbefalte innlegg

Hva med alle hvite som blir drept i Sør-Afrika, vil du ikke kalle disse ofre?

Antallet drept av afrikanske kommunister ligger på sånn ca mange tusen prosent mere enn antallet svarte drept av hvite i Russland.

Dette er hvite drept og skadet av svarte, ikke omvendt.

Selvfølgelig er dette ofre. Disse er drept av rasister.

Problemet mitt er at det virker som at du ikke ser på svarte som blir drept som ofre, men hvite er ofre om de blir drept.

 

Om du mener at svarte ikke har noe å gjøre i Norge, mener du da at hvite ikke har noe å gjøre i Sør Afrika?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med alle hvite som blir drept i Sør-Afrika, vil du ikke kalle disse ofre?

Antallet drept av afrikanske kommunister ligger på sånn ca mange tusen prosent mere enn antallet svarte drept av hvite i Russland.

Dette er hvite drept og skadet av svarte, ikke omvendt.

 

Jo, hvite som blir drept av svarte er ofre. Anser du svarte som blir drept av hvite som ofre?

Lenke til kommentar

Og dagens misoppfattninger av likhetene mellom folkslagene har ikke hatt noen konsekvenser?

 

Two wrongs doesn't make one right.

 

Kan du forklare hva disse genetiske forskjellene utgjør i utformingen av mennesket?

 

Nei, det kan jeg ikke, da jeg ikke er noen ekspert på genetikk. Mitt poeng er at det er slett ingen enighet om at vi i det hele tatt kan snakke om menneskeraser, noe jeg syntes var viktig å ta med i debatten siden det virket som om flere debattanter tok rasebegrepet for gitt.

 

Det er bare svarte som skal males som ofre her, ikkesant?

 

Nei, jeg sa nettopp at hvite som blir drept av svarte er også ofre. Så hvite kan også være ofre. Anser du svarte som blir drept av hvite som ofre?

Lenke til kommentar

Det satt langt inne hos deg å si at svarte også kan være offer, ikke bare hvite. Men ikke en gang det klarte du å si med rene ord. Du er temmelig låst i din egen lille verden når du kommer med en "så bare svarte er offer, hva?"-frase like etter jeg selv nettopp har sagt at hvite også kan være offer.

 

*teskje*

Endret av Tabris
Lenke til kommentar

Ditt infantile forsøk på å hinte til at jeg ror faller på sin egen dumskap siden jeg faktisk har svart deg konkret på det du spør om, og ikke har vært i nærheten av å ro på noe som helst. Den som ikke klarer å gi konkrete svar på konkrete spørsmål er deg. Men jeg ser at en rasjonell debatt her er helt umulig.

Lenke til kommentar

Du spør meg et fantastisk dumt spørsmål og da må du forvente like dumme svar, jeg ser ingen grunn til at jeg skulle bli stilt spørsmålet om svarte som blir drept av hvite er offer, hva slags menneske vil svare nei på et slikt spørsmål? har ikke svarte mennesker følelser som alle oss andre? er det det du sier? fremstår det som om jeg mener det? i så fall har du misforstått meg fullstendig.

 

Nå er realiteten slik at i Sør-Afrika så blir de hvite drept av svarte i sinnsyke mengder, det kan faktisk defineres som et folkemord, det er virkeligheten min gode mann.

 

Med Slagord som Kill the Boer, Kill the farmer! så er det vanskelig for å meg vise sympati, men jeg er ikke noe monster som ønsker noen vondt slik du tydeligvis prøver å få det til å fremstå.

 

Så, fortell meg Tabris, hvorfor skulle jeg mene at svarte som blir drept av hvite ikke er offer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...