Gå til innhold

flagre nazi flagget på 9 april


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er det sikkert, dog om en med mørk hud er født og oppvokst i Norge, er norsktalende og er utdannet etter gjennomsnittet, er ikke vedkommende like mye nordmann som noen andre?

Jo, det bør de da være. Men de som ikke retter seg etter Norges lover og verdier, lærer seg norsk og tar seg en utdannelse og jobb tilsvarende gjennomsnittet kan ha seg vekk herfra.

Lenke til kommentar

Men er jo litt paradoksalt at det folkeslaget som nazistene så på som verst er ett av de som skårer høyest på IQ-tester. Sikter da til de europeiske jødene.

Kunne jo også vært interessant å se om mennesker som er rasister har andre gener enn resten, og hvorvidt de skårer dårligere på iq-tester enn gjennomsnittet.

Lenke til kommentar

Nja.. Europeisk sterk og pen? Afrikanere har større forutsettinger til å løpe fortere, samt at hva som defineres som pen varierer fra samfunnet man lever i..

 

Og definitivt det siste du sier her er et poeng alt ettersom.

Om et folkeslag ønsker å være "etniske rene" så får de mure seg inn og la verden gå sin gang, dog er det heldigvis ikke slik i dag.

 

Da jeg er en "invandrer" fra Nederland så hører jeg automatisk ikke hjem i Norge?

 

Flere i denne tråden kommer vel til å påpeke at du kommer fra den reine og pene delen av verden rolleyes.gif

 

Det er det sikkert, dog om en med mørk hud er født og oppvokst i Norge, er norsktalende og er utdannet etter gjennomsnittet, er ikke vedkommende like mye nordmann som noen andre?

Sier ikke det seg selv?

Lenke til kommentar

Det jeg sier er at det jo kan være en mulighet for at dere som tviholder på å være "rasebevisste" er en gruppe som ikke ville kunne startet opp noen sivilisasjon på grunn av at genene førte til overdreven mistenkeliggjøring innad i populasjonen mot andre grupper i samme område?

Lenke til kommentar

Nå handler dette ikke om IQ, da det er mange måter man kan måle dette på i tillegg til EQ som kanskje er en større faktor som spiller inn.

Jeg må tørre å påstå at EQ`en er det større forskjeller på (uten at jeg har kilde).

 

Mitt syn på innvanding er delvis positiv, men er kun med på dette så fremt integreringen fungerer, samfunnsnyltere har jeg ingenting til overs for, det samme gjelder nordmenn som kun lever på trygd når de kunne ha vært samfunnsnyttige.

 

Men til diskusjonen om flagget, så er jeg spent på om noen flere som hengte opp flagget og evt om de fikk noe reaksjoner?

Lenke til kommentar

Nazistene mente de var smartere enn andre folkeslag. Likevel var de for dumme til å bygge atombomben :whistle:

Tyskland var da på god vei. Dog, mennene bak tungtvannsaksjonen i Telemark fikk satt en god stopper.

 

Mener å ha lest noe om at de var på ganske basic nivå, dette pågrunn av at de visste at krigen gikk mot slutt. Ville vært dumt å sløse med resursene om de ikke rakk det uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...