Gå til innhold

flagre nazi flagget på 9 april


Anbefalte innlegg

Jeg tror forøvrig at herren den allmektige skapte rasene og at han var ekstra spandabel når det kom til vårt folks skjønnhet og kreativitet og ikke at vi er noe produkt av vilkårlige mutasjoner med genetiske defekter slik du tydeligvis tror at nordmenn er.

 

Her har du hele den etablerte vitenskapen mot deg. Påstanden er fullstendig tatt ut av luften. Dette er et tema der det ikke er rom for TRO, fordi vitenskapen KLART illustrerer hvordan ting er.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tidligere så var ikke multikultur noe alternativ, vi måtte tolerere vår hvite hud og blåe øyne.

 

Jeg tror forøvrig at herren den allmektige skapte rasene og at han var ekstra spandabel når det kom til vårt folks skjønnhet og kreativitet og ikke at vi er noe produkt av vilkårlige mutasjoner med genetiske defekter slik du tydeligvis tror at nordmenn er.

 

Amerika, Canada, Australia, Europa og Sør-Afrika, alle bygget av mennesker med nordlige raseelementer, men hysj! slikt skal ikke snakkes om.

 

Har du fortsatt troen på at det finnes flere menneskelige raser? Menneskerasen er èn rase, lever du fortsatt på 1800-tallet?

 

Lenke til kommentar

Tidligere så var ikke multikultur noe alternativ, vi måtte tolerere vår hvite hud og blåe øyne.

 

Jeg tror forøvrig at herren den allmektige skapte rasene og at han var ekstra spandabel når det kom til vårt folks skjønnhet og kreativitet og ikke at vi er noe produkt av vilkårlige mutasjoner med genetiske defekter slik du tydeligvis tror at nordmenn er.

 

Amerika, Canada, Australia, Europa og Sør-Afrika, alle bygget av mennesker med nordlige raseelementer, men hysj! slikt skal ikke snakkes om.

Vær så snill Ebeneser. Jeg har hatt mang en interressant diskusjon med nazister som faktisk har visst hva de prater om, noe du så tydelig ikke gjør. "Den hvite rase" har visse fordeler og ulemper genetisk, ulempene er nevnt av andre, og jeg er håper du kjenner til fordelene siden du står for det du sprer rundt deg her.

Har det seg slik at jeg er lat, så gidder ikke grave frem lista som viser fordeler/ulemper de forskjellige "raser" har, men tro meg den er balansert for alle. Her tar jeg ikke hensyn til spesifikke regioner/land, det er for variabelt og difust.

Håper forøvrig du er klar over at ( Hold deg fast nå.. ) vi stammer fra Afrika alle mann ? Mao. du var en gang for mange generasjoner siden SVART! Løp i dusjen og vask deg nå..

Lenke til kommentar

Noe så simpelt som å bruke ytringsfriheten til å provosere bl.a minoriteter og pårørende fra krigen burde dere holde dere for god til.

drittunger.

...Rød Ungdom? Hvorfor har ikke nazister lov til å ytre sin mening når en muslim har lov til å oppfordre til terrorangrep i hjertet av Oslo?

Endret av Herthugen
Lenke til kommentar

During His lifetime, no persons were described as "Jews" anywhere. That fact is supported by theology, history and science. When Jesus was in Judea, it was not the "homeland" of the ancestors of those who today style themselves "Jews". Their ancestors never set a foot in Judea. They existed at that time in Asia, their "homeland", and were known as Khazars. In none of the manuscripts of the original Old or New Testament was Jesus described or referred to as a "Jew". The term originated in the late eighteenth century as an abbreviation of the term Judean and refers to a resident of Judea without regard to race or religion, just as the term "Texan" signifies a person living in Texas.

 

In spite of the powerful propaganda effort of the so-called "Jews", they have been unable to prove in recorded history that there is one record, prior to that period, of a race religion or nationality, referred to as "Jew". The religious sect in Judea, in the time of Jesus, to which self-styled "Jews" today refer to as "Jews", were known as "Pharisees". "Judaism" today and "Pharisaism" in the time of Jesus are the same.

 

Jesus abhorred and denounced "Pharisaism"; hence the words, "Woe unto you Scribes and Pharisees, Hypocrites, Ye Serpents, Ye Generation of Vipers".

 

-----------------------------------------------

Endret av Herthugen
Lenke til kommentar

Noe så simpelt som å bruke ytringsfriheten til å provosere bl.a minoriteter og pårørende fra krigen burde dere holde dere for god til.

drittunger.

...Rød Ungdom? Hvorfor har ikke nazister lov til å ytre sin mening når en muslim har lov til å oppfordre til terrorangrep i hjertet av Oslo?

 

Så det er debattgjengen i dagbladet som kommer til syne her? Du antar at jeg er blodsosialist og godtar at folk sier det er greit med terror,

bare fordi jeg snakker nedsettende om folk som vil flagge naziflagg for provokasjonens skyld?

 

Edit: og hvor i alle dager snakket jeg om hva som burde være lov og ikke?

Endret av Tygg3n
Lenke til kommentar

Tja nå er jo hakekorset ett mye eldre symbol enn Hitlers nazi Tyskland.

 

Hakekorset ble brukt fra forhistorisk tid som ornament og religiøst symbol.

 

Hakekorset og varianter av det går under navnet Svastika i India som på sanskrit (gammel-indisk) betyr «lykkebringer»

 

http://no.wikipedia.org/wiki/Hakekors

 

Solkorset som NS brukte er fra gammel tid, er funnet på helleristninger.

 

Navnet solkors ble tatt i bruk på 1800-tallet, under påvirkning av tysk historietolkning under romantikken. Et mer nøytralt og treffende navn er hjulkors. Figuren minner mer om et hjul med eiker enn en solfigur med stråler fra et midtpunkt og/eller i en sirkel.

 

http://no.wikipedia.org/wiki/Solkorset

Lenke til kommentar

45 graders suawastika er blitt symbolet på ekstremistisk totalitær arisk rasisme.

 

Og angående videoen på side 10... lol?

Kilder på påstandene som fremmes i videoen, kanskje?

 

Noen sier at det var menneskene og ikke nazismen som drepte.

Men hvor mange har moderate rasister, moderate sosialister, moderate kristne, moderate muslimer, moderate hva-som-helst drept?

Ingen.

Det er bare ekstremister som dreper.

(Eller vanlige mennesker som har blitt indoktrinert med meninger fra ekstremister som befinner seg under ekstremistisk ledelse)

 

Enten så var det for det merkvardig mange ekstremister og/eller voldelige mennesker som støttet nazismen, eller så driver nazismen som ideologi folk til å bli voldelige ekstremister.

Jeg ser ikke noen fordeler med noen av synspunktene.

 

Det er lov til å reflektere:

Hvorfor driver ekstremistiske islamister på med faenskapet sitt?

Fordi de tror de er guds utvalgte folk, fordi de tror dem selv er overlegne andre folkeslag.

 

Hvorfor drev nazistene på med faenskapet de gjorde?

Fordi de tror de er de beste menneskene, og anser seg selv som overlegne andre folkeslag.

 

Nazister, nynazister, ultranasjonalister, ekstremistiske islamister -- alt er samme røkla: De tror deres kultur og egenart er det beste, og dette fører til et hat mot andre.

Uansett hvor mye man fokuserer på at det er en selv som er bedre, så er det ikke til å stikke under en stol at "jeg er bedre" og "du er dårligere" er to sider av samme mynt.

 

Ikke bare ut av hensyn til skjønnhet, men også mangfold (som etter min mening er vakkert i seg selv). Dessuten er lyse øyne- og hudtyper mye bedre egnet til disse breddegradene vi befinner oss på enn hva mørke øyne- og hudtyper er.

 

Videre er det rimelig å påstå at det finnes andre grunner til å bevare rasen vår, som for eksempel vår overlegne intelligens i forhold til blant andre den negroide rasen. Den hvite rasen er også mye mindre aggressiv enn andre raser og har en tendens til å lettere opperettholde fred og ro med andre individer.

 

Lyse øyne er aldri positivt. Pigmentene i iris er der for å beskytte iris og selve øyet mot stråling.

 

Brune > Oransje-brune > Grønne > Grå > Blå

Lys hud er noe bedre i kaldt klima, fordi man absorberer sollyset noe bedre.

 

Uansett: Mangefold er når HELE arten blander gener.

Vi oppnår kun mangel på mangefold ved å forsøke å skape raser eller raseskiller.

 

Dessuten er skjønnhet en ubevisst subjektiv betraktning av mangefoldet, hvor det man opplever som det beste innen skjønnhet er blandingen mellom en selv (eller om du vil gå freudalsk: din mor eller far) og gjennomsnittet av menneskene vi kjenner.

(Dette ble bekreftet på måfå da noen britiske forskere forsøkte å finne trekk i utseende på forbrytere som gikk igjen, og la merke til at gjennomsnittet av flere mennesker ALLTID var penere enn menneskene hver for seg.)

 

Gjennomsnittet er faktisk det peneste.

(Noe som er helt logisk: Mennesker kan ha for små øyne, eller for store -- for spiss nese, eller for flat... det sier egentlig seg selv at middelmålet er det mest attraktive. Det er også slik andre aper enn mennesker, som for eksempel sjimpanser, finner andre sjimpanser attraktive.)

 

Og da er vår subjektive oppfatning helt bortkastet, da det vi anser som vakkert bare er en underbevisst oppfatning vi har basert på menneskene vi har sett og den vi er:

I en verden med bare mennesker med brune øyne vil individene finne like mye skjønnhet og like stor grad av skjønnhet som i en verden med brune, grønne, grå og blå øyne.

 

Kort fortalt:

Variasjon trenger ikke preservering, tvert i mot ødelegger preservering variasjonen og fører til genetiske svakheter -- som for eksempel de lysømfintlige blå øynene hos den germanske slekten som så mange mennesker har grunnet innavl innen den germanske slekten uten innblanding av gener utenifra.

Vår subjektive oppfatning av hva som er vakkert er fullstendig irrelevant, da vår subjektive oppfatning kun er et verktøy for reproduksjon (vi forsøker å reprodusere med den mest utseendemessig gjennomsnittlige personen vi finner) -- og dette er ikke noe vi kan bruke som mål på kvalitet på en gruppe mennesker.

Endret av Red Frostraven
Lenke til kommentar

"Ikke bare ut av hensyn til skjønnhet, men også mangfold (som etter min mening er vakkert i seg selv). Dessuten er lyse øyne- og hudtyper mye bedre egnet til disse breddegradene vi befinner oss på enn hva mørke øyne- og hudtyper er. Videre er det rimelig å påstå at det finnes andre grunner til å bevare rasen vår, som for eksempel vår overlegne intelligens i forhold til blant andre den negroide rasen. Den hvite rasen er også mye mindre aggressiv enn andre raser og har en tendens til å lettere opperettholde fred og ro med andre individer."

 

Europeere mindre voldelige enn resten av verden? Så vi er den snille verdensdelen? hahahhahahahahhahahaha..

Endret av Tygg3n
Lenke til kommentar

Europeere mindre voldelige enn resten av verden? Så vi er den snille verdensdelen? hahahhahahahahhahahaha..[/font]

Sjekk SSBs statistikk på voldskriminalitet i Norge og se hva du finner ut. ;) Jeg er verken rasist eller nazist, men statistikken taler faktisk relativt klar tale. Ta overfallsvoldtekter som ett eksempel ...

Lenke til kommentar

Nuvel, nå er hvite europeere de som har stelt i stand mest dævelskap i moderne tid. Det er hvite europeere som helt på egen hånd har stelt i stand to verdenskriger, en kald en, og et utall andre konflikter på europeisk jord. Det er hvite europeere som under kolonialismen og imperialismen la under seg landområder i andre verdensdeler med total forakt for de mennesker som bodde der før, og slaktet ned alt som ikke gjorde slik det passet dem.

 

Selvfølgelig kan noe av det sikkert forklares med sivilisasjon og teknologi, og jeg tror i grunn ikke europeere er noe mer voldelige enn svarte, gule eller røde, men det er hevet over ALL TVIL at det er hvite europeere som har stått bak storparten av verdens vold siden middelalderen.

Lenke til kommentar

"Ikke bare ut av hensyn til skjønnhet, men også mangfold (som etter min mening er vakkert i seg selv). Dessuten er lyse øyne- og hudtyper mye bedre egnet til disse breddegradene vi befinner oss på enn hva mørke øyne- og hudtyper er. Videre er det rimelig å påstå at det finnes andre grunner til å bevare rasen vår, som for eksempel vår overlegne intelligens i forhold til blant andre den negroide rasen. Den hvite rasen er også mye mindre aggressiv enn andre raser og har en tendens til å lettere opperettholde fred og ro med andre individer."

 

Europeere mindre voldelige enn resten av verden? Så vi er den snille verdensdelen? hahahhahahahahhahahaha..

Se på statestikker over drap i Afrika, Midt-Østen, Sør Amerika og Øst Europa.

 

Uansett handler dette om samfunnet og hvordan man er oppdratt, ikke om biologi. Vi nord-europeere er mindre voldelig en folk fra andre land, men det handler om måten vi er oppdratt på, ikke på våre gener.

Lenke til kommentar

Dere rasister er rett og slett skrudde i hodet. Godt det finnes lover mot dere.

Jeg antar du sikter til blant andre meg. Hvorfor er vi skrudde i hodet?

 

Fordi dere fortsatt tror på at vi har raseskiller, og atpåtil presterer å si noe så dumt noe som at vår "rase" er den beste. Dette faller på sin egen urimelighet, da det er umulig å diskutere fornuft med dere. Noe man fint kan gjøre med en innvandrer.

Endret av Bjarnemann
Lenke til kommentar

"Ikke bare ut av hensyn til skjønnhet, men også mangfold (som etter min mening er vakkert i seg selv). Dessuten er lyse øyne- og hudtyper mye bedre egnet til disse breddegradene vi befinner oss på enn hva mørke øyne- og hudtyper er. Videre er det rimelig å påstå at det finnes andre grunner til å bevare rasen vår, som for eksempel vår overlegne intelligens i forhold til blant andre den negroide rasen. Den hvite rasen er også mye mindre aggressiv enn andre raser og har en tendens til å lettere opperettholde fred og ro med andre individer."

 

Europeere mindre voldelige enn resten av verden? Så vi er den snille verdensdelen? hahahhahahahahhahahaha..

Se på statestikker over drap i Afrika, Midt-Østen, Sør Amerika og Øst Europa.

 

Uansett handler dette om samfunnet og hvordan man er oppdratt, ikke om biologi. Vi nord-europeere er mindre voldelig en folk fra andre land, men det handler om måten vi er oppdratt på, ikke på våre gener.

Kilde?

Lenke til kommentar
Fordi dere fortsatt tror på at vi har raseskiller

Det spørs hva du mener med "raseskiller". Jeg mener det er fullstendig fornuftig å påstå at det finnes både utvendige og innvendige forskjeller mellom en gjennomsnittlig nordmann og en gjennomsnittlig kongoleser. Det er også store forskjeller mellom en nordmann født av kongolesiske foreldre og en nordmann født av norske foreldre.

 

[...] og atpåtil presterer å si noe så dumt noe som at vår "rase" er den beste.
Hva er dumt med det? Det er min egen, subjektive mening. Det finnes ingen feilaktige eller "dumme" meninger.

 

Dette faller på sin egen urimelighet, da det er umulig å diskutere fornuft med dere. Noe man fint kan gjøre med en innvandrer.

Så det er greit å skjære alle rasister (og "rasialister") over én kam og møte dem med fordommer, men om jeg hadde gjort det samme med en innvandrer hadde vel pipa hatt en helt annen tone?

Endret av 793
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...