Evilfish Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 noen som joiner? lolz ok kanskje ikke. men kan man blir arrester eller noe for en slik spøk? Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Dette virker som en ugjennomtenkt og forkastelig ide. man tuller ikke med slike alvorlige ting. Lenke til kommentar
Evilfish Skrevet 7. april 2010 Forfatter Del Skrevet 7. april 2010 lol akkurat ett slikt svar jeg forventer å høre.. men. de redda oss fra de slemme brittene som planla invasjon også? Lenke til kommentar
ShareFun Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Dette virker som en ugjennomtenkt og forkastelig ide. man tuller ikke med slike alvorlige ting. Slike som deg som motiverer til å tulle med "slike alvorlige ting" Lenke til kommentar
bruno Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Vet ikke om du kunne blitt arrestert for det men jeg vet om mange som ville gitt deg en skikkelig omgang juling, og en sånn spøk ville jeg gjerne vært med på. Lenke til kommentar
TechTiger Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Jeg tror det er en rekke personer som ikke synes tyskerne reddet oss på noen som helst måte. Jeg jobber i dag på et sted der de redda diverse lærere og russere fra seg selv, og passet på at de fikk en evig plass i skauen. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Dette virker som en ugjennomtenkt og forkastelig ide. man tuller ikke med slike alvorlige ting. Slike som deg som motiverer til å tulle med "slike alvorlige ting" Hva mener du med det? Lenke til kommentar
ShareFun Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Dette virker som en ugjennomtenkt og forkastelig ide. man tuller ikke med slike alvorlige ting. Slike som deg som motiverer til å tulle med "slike alvorlige ting" Hva mener du med det? Tenk deg litt om. Hva tror du jeg mener med det? Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) Dette virker som en ugjennomtenkt og forkastelig ide. man tuller ikke med slike alvorlige ting. Slike som deg som motiverer til å tulle med "slike alvorlige ting" Hva mener du med det? Tenk deg litt om. Hva tror du jeg mener med det? larer du å vri det over til at jeg støtter en slik ide? Isåfall er du på bærtur. Endret 7. april 2010 av Fiskebollebiff Lenke til kommentar
ShareFun Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 larer du å vti det over til at jeg støtter en slik ide? Isåfall er du på bærtur. Alt for tidlig på året til bærtur enda. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Du får hvertfall delt litt morro da. Lenke til kommentar
Ebeneser Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 De snakket jo tidligere varmt om å la minoriteter flagge med sine egne hjemlands flagg på 17 mai så hvorfor skal vi ekskludere nazistene? Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Det kan da umulig være ulovlig? Vi har jo noe som heter ytringsfrihet. Lenke til kommentar
ShareFun Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 De snakket jo tidligere varmt om å la minoriteter flagge med sine egne hjemlands flagg på 17 mai så hvorfor skal vi ekskludere nazistene? Fordi nazistsvinene ville rydde opp i Europa, mens de harmløse muslimene steiner tenåringsjenter og voldtar alt de kommer over? Lenke til kommentar
ShareFun Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Sier ingenting jeg, men krigen ødela mye for nasjonalsosialismen. Lenke til kommentar
Evilfish Skrevet 7. april 2010 Forfatter Del Skrevet 7. april 2010 lol jaja har både nazi flagg og commie flagg, men er dårlig med annet utstyr. har bare en gammel nazi offiser hat. men kunne sikkert funnet på noe lol med det.. men kanskje ikke mitt i oslo.. eller? Det kan da umulig være ulovlig? Vi har jo noe som heter ytringsfrihet. tja nja... Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Hadde jeg sett deg gå med et flagg med hakekors så vet jeg ikke hva jeg hadde gjort, men ingen ting positivt. Det jeg finner idiotisk med dette er at du skal gjøre dette på ren faenskap, du skriver lolz og lol, for meg så er det veldig veldig voksent (les: Barnslig). Hvis du skal gå med et slikt flagg så må du gjøre det for en grunn, jeg bærer det norske flagget på syttende mai siden jeg er stolt av mitt land og mine røtter. Du skal altså bare gjøre det på tull, det er ikke noe morsomt ved det... Det er mange som har vonde minner fra 2. VK, mange fikk sitt land frarøvet, da skal du komme valsende rundt med et slikt flagg og ripe opp i folks hoder. Har du tenkt på konsekvense av hva du har tenkt på å gjøre? Hadde jeg vært deg så ville jeg bare lagt fra meg flagget... Edit: Beklager dårlig med linjeskift, forumet har litt problemer Endret 8. april 2010 av Natrich Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Uten å være jurist vil jeg regne med og håpe at dommeren vil se på det som formildende omstendighet i rettssaken mot de som banker deg opp.. PS: Dette er ikke en trussel om at jeg vil banke deg opp, jeg bare regner med at noen kommer til å gjøre det. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Of-topic Vi må få en endelig løsning på det muslimske problemet. Dog så er det en myte laget for å ha en form for et vagt argument Skal vi diskutere dette lager vi heller en ny tråd On-topic lol akkurat ett slikt svar jeg forventer å høre.. men. de redda oss fra de slemme brittene som planla invasjon også? De slemme Brittene kjempet faktisk mot Nazismens okupasjon (voldtekt av Norge). De kjempet for demokrati, noe som nazismen kjempet i mot. Samt at Alt Brittene gjorde var å kjempe for frihet. Så hvem lurer hvem her? Sier ingenting jeg, men krigen ødela mye for nasjonalsosialismen. Nasjonalsosialismen i en nazistisk form er intet annen en ren ondskap i menneskeskikkelse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå