Gå til innhold

Spørsmål rundt Gerilja Kardio

Anbefalte innlegg

Hei

Starter nytt treningsprogram neste uke, planlegger å bruke Gerilja kardio i minst en måned fremover (Tenkte Gerilja 5-6 ganger i uken mens eg trener Styrke 2-3 ganger i uken)

og etter den måneden (eller kanskje litt lenger) så skifter eg på det og trener gerilja 1,2 eller 3 ganger i uken mens styrke blir 5-6

Målet er å gå litt ned i fettprosent på den måneden og etter det fokusere mest på å bygge muskler (slik at musklene blir store eller holder seg ''stramme'' uten å stramme) og få en bedre kropp til Juli.

Så kom spørsmålene:

1. Trener jeg for lite eller for mye Gerilja den måneden (bør eg ha en ekstra pause dag e.l)??

2. Bryter Gerilja ned på muskelmassen??

3. Ser dette ut som en ok plan?? det er bare en 'draft' og blir ferdig til mandag så tar imot tips :D

4. Noen som har noen erfaringer med Gerilja Kardio?? dele? :)

Sikkert noen som spør så jeg veier nå 70 kg og vil ned til ca 65, er eg ikke fornøyd med fettprosenten skal eg prøve å gå enda mer ned i fettprosent

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Trener jeg for lite eller for mye Gerilja den måneden (bør eg ha en ekstra pause dag e.l)??

For mye.

2. Bryter Gerilja ned på muskelmassen??

Kommer an på. Det skader ikke å gjøre det 2-3 ganger i uken, men 5 er alt for mye.

3. Ser dette ut som en ok plan?? det er bare en 'draft' og blir ferdig til mandag så tar imot tips :D

Nei. Men nå vet jeg ikke hvor godt trent du er fra før av.

4. Noen som har noen erfaringer med Gerilja Kardio?? dele? :)

Tungt som faen hvis du gjrø det riktig.

Endret av Pijus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...