Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan føles ca en kvinnelig orgasme ved slutten?

Anbefalte innlegg

Ved hjelp av kjæresten min har jeg fått bygd opp orgasmene mine mange ganger, jeg tror jeg får en orgasme, men jeg er likevel usikker, siden jeg ikke vet hvordan sånn ca det føles når man kommer til "toppen" og "brekker over berget".

Da jeg trodde at jeg fikk orgasme føltes det som at alle musklene strammet seg også plutselig slakket de seg uten at jeg selv gjorde det liksom, men følelsen at det vil bygge seg opp en ny etterpå er veldig sterk. (Som jeg tror skyldes at jenter blir følsomme etter orgasme.)

Hvis det er noe som forklarte sånn ca hvordan det føles, eller noe som gi meg svar, slik at jeg vet at jeg har "brekket over berget", hadde jeg settet stor pris på det. :)

Dere får også rette meg opp hvis det er noe som ikke stemmer. Da beklager jeg så mye! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det egentlig. Og alle har vel en forskjellig opplevelse av det. Men jeg tror nok jeg ganske sikkert kan påstå at dersom du tror at du har fått en orgasme, har du ikke fått det. Det er rett og slett noe en bare vet, uten at jeg egentlig kan forklare det noe bedre.

Lenke til kommentar

Er nokså lik anatomisk gutters orgasme, spesielt ved "masturbering-av-klitoris-orgasme". Musklene strammer seg, noen ganger i flere muskler, andre ganger i få, og slipper, og strammer og slipper og strammer og slipper.. Gjerne 5-6 ganger, kan også holdes mye lenger. Og du kjenner deretter en god og avslappende følelse gjennom hele kroppen. Du kan merke at du er tilfredsstilt, og ikke klarer masturbere med samme trykk på klitoris, da det blir altfor følsomt.

Sånn som du beskriver virker det som om du nesten er der, men bare i begynnelsen av orgasmeoppbyggingen. Tror ikke du har nådd klimaks, dessverre, dette kjenner du og vet du veldig godt når du først får det. Men når sant skal sies, så er orgasmeoppbyggingen det beste egentlig, selve klimaks kan gå fort over og etter det kan du miste all lyst.

Lenke til kommentar

Et par tanker rundt dere jenter og orgasme, sett gjennom en gutts øyne.

Jeg TROR at mange jenter har orgasmer uten å vite det, men at de har ALTFOR store forventninger til hvordan det skal føles. Hele samfunnet øser kvinnelige orgasmer opp til noe digert, elusivt og umulig som kun er forbeholdt de mest erfarne seksologer.

At den menige mann ikke er i stand til å gi kvinner orgasme uten å ha doktorgrad i kvinners anatomi OG psykologi er uforståelig, sett fra et biologisk ståsted.

En vanlig orgasme kan sammenlignes med at du har spist deg et SAFTIG måltid med den beste maten du vet, at du legger deg i senga og sover/ser på tv/whatever floats your boat. Alt dette UTEN å få dårlig samvittighet for at du blir feit osv.

Når vi snakker om en ufattelig digg orgasme så kan du legge til følelsen av å ha nådd toppen av mt. everest/vunnet OL/noe du setter evig høyt.

PROBLEMET med orgasmer er at de varer i høyst noen få sekunder.

Med andre ord er orgasmen et hyggelig avbrekk i hverdagen, men ikke noe å hige etter. Du sitter igjen med så lite kort tid etter.

Oppsummert. Orgasme er fantastisk, men å utrette noe fantastisk er evig mye bedre.

Lenke til kommentar

Sånn som du beskriver virker det som om du nesten er der, men bare i begynnelsen av orgasmeoppbyggingen. Tror ikke du har nådd klimaks, dessverre, dette kjenner du og vet du veldig godt når du først får det. Men når sant skal sies, så er orgasmeoppbyggingen det beste egentlig, selve klimaks kan gå fort over og etter det kan du miste all lyst.

Det siste der har du rett i. :)

Selv om jeg kanskje ikke har da opplevd en orgasme da, må jeg si at det jeg har opplevd til nå (selv om det ikke var en orgasme) er det beste jeg har opplevd og jeg klager ikke! ;D Jeg synes faktisk det tilfredsstiller meg nok i forholdet :) Men takk! :)

Lenke til kommentar

Et par tanker rundt dere jenter og orgasme, sett gjennom en gutts øyne.

Jeg TROR at mange jenter har orgasmer uten å vite det, men at de har ALTFOR store forventninger til hvordan det skal føles. Hele samfunnet øser kvinnelige orgasmer opp til noe digert, elusivt og umulig som kun er forbeholdt de mest erfarne seksologer.

At den menige mann ikke er i stand til å gi kvinner orgasme uten å ha doktorgrad i kvinners anatomi OG psykologi er uforståelig, sett fra et biologisk ståsted.

En vanlig orgasme kan sammenlignes med at du har spist deg et SAFTIG måltid med den beste maten du vet, at du legger deg i senga og sover/ser på tv/whatever floats your boat. Alt dette UTEN å få dårlig samvittighet for at du blir feit osv.

Når vi snakker om en ufattelig digg orgasme så kan du legge til følelsen av å ha nådd toppen av mt. everest/vunnet OL/noe du setter evig høyt.

Med andre ord er orgasmen et hyggelig avbrekk i hverdagen, men ikke noe å hige etter. Du sitter igjen med så lite kort tid etter.

Oppsummert. Orgasme er fantastisk, men å utrette noe fantastisk er evig mye bedre.

Vel etter det "bluechamp" og du forteller, må jeg si at jeg er glad og nok tilfredsstillende med det jeg får :) Jeg trenger kanskje ikke å komme over "toppen" for at det skal være nok, men kanskje dette er nok.

Takk for svaret uansett! :)

Lenke til kommentar

Jeg er gutt og har hatt en del orgasmer. Og ja, jeg vet de var orgasmer. Men for alt jeg vet fins det en annen type orgasme som jeg ikke vet om, som er 100 ganger deiligere og mer kraftfull enn den jeg er vant med. Men jeg tenker som så, det jeg ikke vet om kan jeg ikke ergre meg over at jeg ikke har/kan få. Så lenge du setter pris på sex-opplevelsen er jo det bra?

Jeg synes det er veldig positivt at du ønsker å utforske og finne ut mer om din egen kropp, og dette er noe alle burde gjøre (sammen eller med partner) spør du meg. Men jeg ville ikke prøvd å hele tiden oppnå noe bedre enn det jeg har, aldri ta til takke med det jeg har. Da tror jeg man fort kan bli frustrert og/eller lei :) I den forbindelse likte jeg veldig godt innlegget til gjest_gutt litt lenger opp ^^,

Lykke til!

Lenke til kommentar

Jeg er gutt og har hatt en del orgasmer. Og ja, jeg vet de var orgasmer. Men for alt jeg vet fins det en annen type orgasme som jeg ikke vet om, som er 100 ganger deiligere og mer kraftfull enn den jeg er vant med. Men jeg tenker som så, det jeg ikke vet om kan jeg ikke ergre meg over at jeg ikke har/kan få. Så lenge du setter pris på sex-opplevelsen er jo det bra?

Jeg synes det er veldig positivt at du ønsker å utforske og finne ut mer om din egen kropp, og dette er noe alle burde gjøre (sammen eller med partner) spør du meg. Men jeg ville ikke prøvd å hele tiden oppnå noe bedre enn det jeg har, aldri ta til takke med det jeg har. Da tror jeg man fort kan bli frustrert og/eller lei :) I den forbindelse likte jeg veldig godt innlegget til gjest_gutt litt lenger opp ^^,

Lykke til!

Jeg må si jeg er enig. Takk ! :)

Lenke til kommentar

Når jeg først fant ut hva onanering var, så trodde jeg også at jeg fikk en orgasme. Det gjorde jeg da ikke. Når jeg første gang opplevde det, så var jeg ikke i tvil. Så er du i tvil, så er det nok sannsynlig at du ikke har hatt en skikkelig orgasme.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke så veldig enig med deg, egentlig. Jeg tror at de som har opplevd en orgasme, vet at de har opplevd det. Selv om det eventuelt var en liten orgasme. Det er bare en sånn ting en ikke kan ta feil av.

Jeg føler heller ikke at den kvinnelige orgasmen blir hauset opp til å være så utrolig eksklusiv. Alle, med mindre de har noen spesielle problemer, kan få en orgasme. Og det syns jeg også blir poengtert ofte. Det er bare snakk om at jenter og damer må være villig til å slippe seg løs og kjenne kroppen sin.

Jeg mener heller ikke, og har heller ikke møtt noen som mener, at menn må ha noen doktorgrad for å gi ei jente orgasme.

Ikke synes jeg at en orgasme kan sammenlignes med å spise mat heller. Seriøst. Hvor kjipe orgasmer har ikke du, om det er det samme som å spise skikkelig digg mat?

Klart, å utrette noe helt fantastisk i livet er kanskje bedre enn én orgasme. Men orgasmer er ikke noe jeg har lyst til å leve uten allikevel.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...