tmolberg Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Mårn, For en stund siden så forsvant lysene i bremselysene. Har kommet så langt at jeg vet at det ikke er pærene, har bytta disse. Problemet er at sikringen ryker hver gang jeg trykker på bremsepedalen etter jeg har skifta sikring. Jeg mistenker derfor at det er en kortslutning en plass. Derimot så vet jeg ikke hvor. Jeg trodde det var ved "sikringsskapet" men det viste seg og ikke være der. Ut ifra det jeg kan se. Så spørsmålet er da hva mener folket? Hvor kan feilen ligge? Hva burde jeg sjekke? Lenke til kommentar
gxi Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Dersom du har hengerfeste er det typisk sted for slike feil å oppstå. Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 8. april 2010 Forfatter Del Skrevet 8. april 2010 Ja det stemmer det. Jeg rygget inn i noe og hele holderen til den elektriske delen er bøyd til helvete. Kan dette være feilen mon en tro? Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Absolutt en plausibel feilkilde.. Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 8. april 2010 Forfatter Del Skrevet 8. april 2010 Da kommer imorgendagen til å gå til retting av dette feste, samt sjekke at det ikke er noen avisolerte ledere. Samt så lurer jeg litt på å skru løs skriingsboksen for å se om det er noe gale der. Neste punkt blir å sjekke bryteren, noe jeg mener skal funke men en vet aldri. Hvis det ikke er noen av disse. Så får jeg sjekke kabelen, noe jeg ikke ønsker Lenke til kommentar
joka Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 en annen feilkilde kan være bremselyset i bakruta.. sjekk ledningene inni "gummipølsa" overkant av bakluka Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 9. april 2010 Forfatter Del Skrevet 9. april 2010 Bremselyset i bakruta fungerer. Eller tenker du da et noen ledninger kan være løse der som gjør at det kommer kortslutning? For alle lysene fungerer. når jeg bytter sikring så lyser det i 0.5 sec så ryker sikringen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå