-=Petter=- Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Hei Jeg kjører Win7 og XBMC. Hva ville andre ha lagt inn i XBMC som er nyttig? ((Div nyttig plugins, script etc.)Youtybe, NRK webTV, etc) Hva må man legge inn for og spille av Bluray i rene BDMV mapper, direkte rippet? Maskinen min skal være sterk nok til og klare dette rett ut av boksen uten store problmer etter hva jeg har skjønt, takler det i hvertfall fil med MediaPlayer Classic HC. Er det mulig og få XBMC til og åpne dette også som den gjør med ISO filer? Uten og legge inn en ekstern spiller? Mvh Petter Lenke til kommentar
obergeru Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Er ikke det bare å høyreklikke og velge play? Jeg har lagt inn spotify plugin, synes den er bra, men litt ustabil Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 8. april 2010 Forfatter Del Skrevet 8. april 2010 Når det ligger i BDMV mappe, kommer det bare opp som en mappa, men ikke noe inne i. Slik jeg forstår er det fordi XBMC ikke vet hva slags filer det... Er jo index.bdmv som er den int. filen i en slik setting, da det ikke er snakk om iso filer. Er det fler som har forslag, til dette spm og oppsett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå