Gjest wondering Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Helt konkret; gutt 22, jente 24.. begge voksne i oppførsel. Det er kanskje flisespikkeri, men bryr dere jenter dere om en slik aldersforskjell? For meg som gutt er det fullstendig uten betydning at hun er to år eldre. Men hvordan er jenters generelle holdning her? Sett at du ikke kjenner gutten, hva er utgangspunktet mtp alder? Har det noen betydning, eller gir dere blaffen akkurat som meg? Lenke til kommentar
jamelia Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Kusina mi giftet seg med en fire år yngre kar i høst. Ingen som har sett rart på det. Når du passerer 20 vil jeg si at en aldersforskjell på opptil fire år ikke egentlig har noe å si, uansett hvilken vei det går. Hadde det vært meg hadde jeg vel helst sett mer på personlighet enn alder. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Generelt synes ikke jeg alder spiller så stor rolle så lenge begge parter vet hva de begir seg ut på (gjerne at de er over 16 år, som også er seksuell lavalder). 22 og 24 synes jeg er helt normalt og jeg ville aldri ha løftet et øyenbryn. Lenke til kommentar
Gjest wondering Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Neida, jeg og synes det er helt normalt.. Men hvordan ser jenter generelt på å ha en 2 år yngre kar? Er det litt pussig? Flaut? Eller av null betydning? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Eneste som betyr noe er hva dere synes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå