Gjest herpesmannen Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Hei. Jeg har fått noen kviselignende greier i under livet og litt oppover magen. Dama har fått noe av det samme. Dette har kommet nå nylig. Er det herpes? Jeg har også fått et munnsår, som jeg har hatt i noen dager. Det er ikke så ille, og ser ut til å bedre seg. Jeg har hatt oralsex med henne, kan det ha smitta over i munnen min? Såret mitt kom før jeg gjorde det på hun, og hun hadde prikker før jeg gjorde det på hun. MVH Lenke til kommentar
HouseWolf Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Hei Hvis dette da skulle være herpes kan det smitte fra kjønn til munn. Så vet herpes "utbrudd" kan dette smitte fra et aktivt herpessår på munn eller kjønn til da kjønn eller munn. Men det er vanskelig å være lommelege over internett, spesielt med tanke på at jeg ikke har lege utdannelse. Og dette vil jo da gjelde de fleste som svarer deg på slike forumer. Så for å få et reelt og troverdig svar ville jeg oppsøkt en lege. Herpes kan i tillegg kun behandles, og ikke helbredes. Utbrudd kan forekomme etter behandling. (som da oftest er krem) Men etter hva jeg vet kan det også være en kvisesort noen får rundt sitt kjønn, eller en annen type utslett noen får. Men selfølgelig er det umulig å diagnosere over diskusjon.no. Lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå