Andzel Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Hei. Dama leverte inn en Charm som er en sånn pynte sak som skal henge på et armbånd. Det som skjer at låsen knakt rett av og vi leverte den inn. De tok det som reklamasjon ettersom de forsto at etter en uke så er de alt ødelagt er utrolig. Men denne ble kjøpt på gullsmeden. Leverte den inn 19/1/10, var innom der for litt siden(Dama var). Spurte hvor den ble av, men fikk beskjed om at hun måtte bare vente å se om den kommer snart. Men vist jeg husker riktig kan vel hun få lov å heve kjøpe eller få et annen charm til samme pris som den kostet når den ble kjøpt? Ettersom dette her er over 6 uker ventetid og de nevnte det kunne ta tre til fire uker. Hva har hun krav på? Jeg vil bare være sikker vist de begynner å si andre ting. Men jeg tror hun har krav på et nytt produkt eller få heve kjøpet? Lenke til kommentar
Trezinez Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 hmm... Ville tro at gullsmed butikker ikke ville miste rep med å gjøre noe slikt, men det kan vær de prøver å fikse charmen, sånne ting tar alltid tid, men 6uker tid, det er litt for mye for min del. Ville ha gått ned til dem å krev ett svar etter nesten 2mnd med venting å ikke noe tilbake melding om produktet du kjøpte /dama kjøpte. Av og til nytter det å være litt sur så fungerer ting lettere:P prøv å snakk med service ansvarlig, eventuelt butikksjef å forklar på en rolig å høflligt måte hva som har skjedd så ser du at det ordner seg til slutt:D Good Luck:D Trez Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 8. april 2010 Forfatter Del Skrevet 8. april 2010 Det er mye mer enn seks uker da :|. Det er faktisk den 11 uken som er nå! Lenke til kommentar
Trezinez Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Det er mye mer enn seks uker da :|. Det er faktisk den 11 uken som er nå! Da tror jeg at du nesten kan heve kjøpet på produktet, 11uker er jo totalt uakseptabelt!! Enten få ett svar, elle pengene tilbake! Trez:D Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 8. april 2010 Forfatter Del Skrevet 8. april 2010 Enig, var det jeg også trodde. Takker! Lenke til kommentar
Trezinez Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Enig, var det jeg også trodde. Takker! Good luck, let me know what happends! Trez:D Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 9. april 2010 Forfatter Del Skrevet 9. april 2010 De ringte i dag også sa den var ferdig. snakk for flask for de, men skal fortelle dem at det ikke holder å ha en gjenstand i 12 uker. Dårlig kundeservice skal de få høre ifra meg ihvertfall. Har vi krav på noe penger eller noe ettersom vi før den igjen har vi vel ikke det? Lenke til kommentar
Trezinez Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 De ringte i dag også sa den var ferdig. snakk for flask for de, men skal fortelle dem at det ikke holder å ha en gjenstand i 12 uker. Dårlig kundeservice skal de få høre ifra meg ihvertfall. Har vi krav på noe penger eller noe ettersom vi før den igjen har vi vel ikke det? Du kan jo spøre, men da kommer jo kjøpsloven inn i bildet, å dette blir stress, ville ikke anbefale å gjøre dette med mindre det er HØYST nødvendigt, som regel får kunder ett lite plaster på såret, som ett gaavekort, eller noe slikt noe. De har blitt ferdig med produktetet, å leverte det til deg, du kan ikke kreve pengene tilbake før NOE ikke fungere skikkeligt, men da skal jo dette bevises fra deres smykkeverksted elle hva de enn bruker. Mitt råd til deg:P Lær av denne feilen, neste gang (om det skulle skje igjen) spør grundig ang service o.l:D Trez:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå