Gå til innhold

Hva gjør du på nettet?

Anbefalte innlegg

Når man sitter og surfer på nettet etter jobben og etter middag, så pleier man som oftest å sitte alene.

Ikke bare det, men man foretrekker faktisk å sitte alene også.

Da kan man sitte i ro og fred, hvor ingen forstyrrer deg, og du har hele verden i dine hender.

"you got the whole world, in your hand"- sangen fikk plutselig en mening.

Men siden man som oftest sitter alene å surfer så lurer jeg på hva andre egentelig gjør.

Dette er hva jeg gjør.

Først så logger jeg meg på msn..logger meg først som "vis som frakoblet" for å se om det er noen jeg vil snakke med.

som oftest så er det ingen spesielle som jeg gidder så snakke med for jeg føler det er så vannskelig å måtte avslutte en samtale. Man kan ikke bare si "vet du hva, nå gidder jeg ikke å snakke mer så nå får vi avslutte samtalen"

Så derfor er det bare best å være vist som frakoblet, så slipper man det problemet.

Som oftest har det ramla inn en 4-6 mail, hvor 90% av gangene det bare reklame og sånt som du ikke en gang gidder å åpne. Kommer sikkert av at du en eller annen gang har lagt igjenn e-posten din eller noe.

Når det var gjort, så skjekker jeg følgene vg.no dagbladet.no nettavisen.no dinside.no itavisen.no hardware.no tv2.no og kanskje forumet her inne vis jeg har spurt om et eller annet viktig jeg ønsker å få svar på.

skjekker raskt facebook, men jeg er lite aktiv der..så blir ikke noe mer en det..svarer sikkert på mail eller noe dersom noen har skrevet.

deretter går jeg inn på tv2.no og ser på dagens hotel cæsar.

Når det var gjort så har jeg egenelig gjort alt jeg pleier å gjøre..Men jeg liker meg liksom forrand dataen så jeg logger ikke av. Isteden for blir det til at jeg vimser rundt på nette. smugtitter på andres bilder på facebook, ser om jeg finner noe minneverdige videoer på youtube..kanskje leser en spillanmeldelse..ser hva fornoe morsomt som har havnet på piratebay, finner tabs og chords til en sang...og gjerne skjekker vg.no/dagbladet.no et par ganger til bare for å se om det har lekker ut noe mer nyheter, kanskje ser på noe morsomt på nrk.no sin nett-tv.

Man oppdager at tiden går ganske fort, og plutselig så burde vel man kanskje ha lagdt seg for ja..hvertfall en time siden.

Ja det er vel det jeg stort sett gjør.

Hva gjør dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...