Vikdal Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Flott Frode! Følger "guiden" din nå, og holder på med 80MB nedlastinga. Foreløpig stemmer alt på en prikk Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Da er det en liten oppdatering her. 2.1 oppdateringen ble lastet ned og jeg fikk spørsmål om å installere. Trykket "install now" og telefonen slo seg av og det kom opp en grafikk som vel betydde at den pakka ut data og la på telefonen. Hva som skjedde da denne var ferdig fikk jeg ikke med meg, men nå er det en ny grafikk der som viser en trekant med et utropstegn inni med en mobil liggende ved siden av. Det har vært sånn i snart 30 min nå. Er det bare meg eller skal det ikke være sånn ? Lenke til kommentar
catocontrol Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 (endret) Hei, Tenkte bare å oppsummere litt, for å oppdatere din hero trenger du internett tilkobling (wifi eller mobilt nettverk) Gå til market og søk etter "mybackup" eller "backup" installer mybackup, kjør programmet og huk av de punktene du vil ta backup av og trykk "backup". gå til innstillinger og endre datoen til 2011, gå ut av alle programmer og vent ca 5 min. Nå vil du ha fått opp en popup som spør om du vil installere en oppdatering. trykk ok. Telefonen vil laste ned oppdatering 1 (litt under 5mb), før den spør igjen om du vil installere oppdateringen. Trykk ok, telefonen vil slå seg av og på, og installere opppdateringen. Når den er ferdig, vil du komme til "skrivebordet" ditt igjen, og når du har tilgang til internett vil du bli spurt igjen om du vil laste ned oppdatering. trykk ok. Den vil begynne å laste ned oppdatering nr 2, litt i underkant av 80mb. Når denne er ferdig, vil du bli spurt nok en gang om du vil installere, trykk ok. Telefonen slår seg av og på, og starter oppdateringen til 2.1 Vent 10-20min og du er klar til å sette opp telefon snarveiene på nytt. Meldinger og kontakter er der enda. Håper dette er nyttig -Frode Hei hei Jeg har gjort alt dette, men det skjer liksom ingenting. Noen annen måte å gjøre det på? Har løst problemet. Måtte kjøre en ROM-oppdatering først. Endret 6. juli 2010 av catocontrol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå