katrol Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Hei Jeg skal kjøpe en minnepenn med passord og kryptering. Ser at Sandisk har en med 32 GB. Er det noen som kjenner til denne ? Eventuelt anbefalinger ? På forhånd takk Lenke til kommentar
Trezinez Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Hvorfor en 32GB? Folk som krypterer filer har som regel ikke behov for mer en kansje 2GB er det større så gå å lever det til personen:P Passord minnepen / kryptering stick koster mer enn hva en vanlig pen ville ha gjort:P mitt råd til deg er om du skal gjøre noe slikt, bruk Winrar Link: http://download.cnet.com/1770-20_4-0.html?query=winrar&tag=srch&searchtype=downloads&filterName=platform%3DWindows&filter=platform%3DWindows Programme komprimerer filen til ett mindre format for mer plass, å du kan legge passord på filen om du ønsker, da sender du bare passord til andre personen så er det i orden:D Enkel, greit å det beste programmet er helt gratis akkuratt sånn vi liker det:P Trez Lenke til kommentar
katrol Skrevet 8. april 2010 Forfatter Del Skrevet 8. april 2010 Hvorfor en 32GB? Folk som krypterer filer har som regel ikke behov for mer en kansje 2GB er det større så gå å lever det til personen:P Passord minnepen / kryptering stick koster mer enn hva en vanlig pen ville ha gjort:P mitt råd til deg er om du skal gjøre noe slikt, bruk Winrar Link: http://download.cnet.com/1770-20_4-0.html?query=winrar&tag=srch&searchtype=downloads&filterName=platform%3DWindows&filter=platform%3DWindows Programme komprimerer filen til ett mindre format for mer plass, å du kan legge passord på filen om du ønsker, da sender du bare passord til andre personen så er det i orden:D Enkel, greit å det beste programmet er helt gratis akkuratt sånn vi liker det:P Trez Hvorfor en 32GB? Folk som krypterer filer har som regel ikke behov for mer en kansje 2GB er det større så gå å lever det til personen:P Passord minnepen / kryptering stick koster mer enn hva en vanlig pen ville ha gjort:P mitt råd til deg er om du skal gjøre noe slikt, bruk Winrar Link: http://download.cnet.com/1770-20_4-0.html?query=winrar&tag=srch&searchtype=downloads&filterName=platform%3DWindows&filter=platform%3DWindows Programme komprimerer filen til ett mindre format for mer plass, å du kan legge passord på filen om du ønsker, da sender du bare passord til andre personen så er det i orden:D Enkel, greit å det beste programmet er helt gratis akkuratt sånn vi liker det:P Trez Jo, jeg trengder det. Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Sandisk går jo for å være både bra og godt anerkjenti markedet. Corsair har jo også kommet med flere minnepenner i forskjellige formater og med forskjellige krypteringsmetoder. Corsair har også ord på seg for å være bra. Finner du ikke stor nok penn med innebygget kryptering kan en bruke gratis krypteringsprogrammer. Truecrypt er veldig bra og kan også settes opp i en portabel versjon til bruk "standalone" på minnepennen. FreeOTFE er et annet krypteringsprogram. Kan også settes opp portabelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå