Gå til innhold

Sandisk minnepenn med kryptering

katrol

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor en 32GB?:p

Folk som krypterer filer har som regel ikke behov for mer en kansje 2GB er det større så gå å lever det til personen:P

Passord minnepen / kryptering stick koster mer enn hva en vanlig pen ville ha gjort:P

mitt råd til deg er om du skal gjøre noe slikt, bruk Winrar

Link: http://download.cnet.com/1770-20_4-0.html?query=winrar&tag=srch&searchtype=downloads&filterName=platform%3DWindows&filter=platform%3DWindows

Programme komprimerer filen til ett mindre format for mer plass, å du kan legge passord på filen om du ønsker, da sender du bare passord til andre personen så er det i orden:D

Enkel, greit å det beste programmet er helt gratis akkuratt sånn vi liker det:P

Trez

Lenke til kommentar

Folk som krypterer filer har som regel ikke behov for mer en kansje 2GB er det større så gå å lever det til personen:P

Passord minnepen / kryptering stick koster mer enn hva en vanlig pen ville ha gjort:P

Link: http://download.cnet.com/1770-20_4-0.html?query=winrar&tag=srch&searchtype=downloads&filterName=platform%3DWindows&filter=platform%3DWindows

Programme komprimerer filen til ett mindre format for mer plass, å du kan legge passord på filen om du ønsker, da sender du bare passord til andre personen så er det i orden:D

Trez

Trez

Jo, jeg trengder det.

Lenke til kommentar

Sandisk går jo for å være både bra og godt anerkjenti markedet. Corsair har jo også kommet med flere minnepenner i forskjellige formater og med forskjellige krypteringsmetoder. Corsair har også ord på seg for å være bra.

Finner du ikke stor nok penn med innebygget kryptering kan en bruke gratis krypteringsprogrammer.

Truecrypt er veldig bra og kan også settes opp i en portabel versjon til bruk "standalone" på minnepennen.

FreeOTFE er et annet krypteringsprogram. Kan også settes opp portabelt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...