alibabaogde40 Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Jeg har tenkt å kjøpe headsett til PS3. Finnes det andre headsett enn de som er laget spesielt for ps3?? Jeg har hørt om Jabra 2010 og 125, kan de brukes sammen med PS3?? Hjelp!!!! Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Jeg bruker Gioteck EX-01 til min PS3, det er et gaming headset laget for PS3'en, funker fett. Lenke til kommentar
Rock`n Roll Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Har sjøl ett Turtle beach p21. Betalte 620 kr inkludert frakt. Denne har nå blitt oppdatert til px21. Funker veldig bra. Spilllyden er kanonbra, og chaten fungerer utmerket. gikk vel bare 4-5 dager fra jeg bestillte til det lå i postkassa. Turtel Beach px21 Lenke til kommentar
alibabaogde40 Skrevet 10. april 2010 Forfatter Del Skrevet 10. april 2010 Jeg ser egentlig for billige headsett, men hvor mye kostet din Xerius987??? Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Astro A40 kan vell brukes til PS3, blir kanskje litt dyrt. Lenke til kommentar
zh44 Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Hvor får man tak i Astro A40 til en ok pris? Prøvde hjemmesiden deres men frakten var altfor høy. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Hvor får man tak i Astro A40 til en ok pris? Prøvde hjemmesiden deres men frakten var altfor høy. er bare der du kan få det fra. so det blir ganske dyrt. Lenke til kommentar
zh44 Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 ok, da blir det ikke en sånn en Lenke til kommentar
Rock`n Roll Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Hvilken prisklasse hadde du tenkt deg? Med chat, eller uten? Endret 11. april 2010 av duttebassen Lenke til kommentar
Hei8787 Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 noen som haer erfaring med Sony sitt offisielle headsett? Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 noen som haer erfaring med Sony sitt offisielle headsett? Ja, jeg synes det er veldig bra, det er god lyd og det passer veldig godt i øret mitt, men det kan være forskjellig fra person til person. Enkelt å sette opp, fin stor mute knapp hvis man vil mute mic'en kjapt. Volum + og - er plassert på hver side av enheten, så man enkelt kan justere volumet opp eller ned. Når man justerer volumet feks opp, hører man et pip som er en indikator på hvor høyt du setter lyden. Det finnes sikkert bedre alternativer, men med tanke på lyd, design, brukervennlighet, oppladning rett i usb porten til ps3 så synes jeg til å være et bluetooth headset at det fungerer ganske greit. Folk jeg har snakket med sier de hører meg både klart og tydelig. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Giotecken kosta vel 300-400 kr, billig headset http://www.gamezone.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=11495 Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Med det Turtle Beach headsettet, får man lyd fra både spill og chat i ørene da? Guttungen spiller CoD og de headsettene vi har hjemme gir kun chat i ørene... Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 noen som haer erfaring med Sony sitt offisielle headsett? Ja. Jeg skaffet meg en slik for spillet RDR. Fungerer utmerket. Enkelt oppsett, bra lyd, usb dockingstasjon m.m. Anbefales! Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Med det Turtle Beach headsettet, får man lyd fra både spill og chat i ørene da? Guttungen spiller CoD og de headsettene vi har hjemme gir kun chat i ørene... Det gjør det. Herlig å ikke forstyrre folk i huset, og herlig å høre spill lyden som den skal være. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Med det Turtle Beach headsettet, får man lyd fra både spill og chat i ørene da? Guttungen spiller CoD og de headsettene vi har hjemme gir kun chat i ørene... Det gjør det. Herlig å ikke forstyrre folk i huset, og herlig å høre spill lyden som den skal være. Gull! Takker! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 bestilte meg denne til 13$ http://www.focalprice.com/detail_GC040B.html skal poste om den er god senere når jeg får den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå